Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani soitti eilen

Vierailija
25.08.2022 |

Tulin tosi iloiseksi. Hän on pitänyt välimatkaa monia vuosia, harvakseltaan tapaamme hänen perhettään, ei mielestäni riitaakaan.
Kuitenkin minusta vähän ikävää, kun hän soittaa, vaimo on aina kotoa pois tai poika on lasten kanssa ulkona ja soittaa jostain leikkikentän laitamilla.
Eikö miniäni sallisi yhteydenpitoa, joskus tullut mieleen? Vai olenko niin hössäkkö jo että poika häpeää minua ettei puhu muiden kuullen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti liikoja. Ole vain iloinen, että  nyt soitti. Hän halusi soittaa rauhassa, jotta sai keskittyä sinuun ja puheluun ilman häiriöitä. Siitä vain pikkuhiljaa suhdetta parantamaan. Onnea matkaan!

Vierailija
2/7 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkö se täällä pitäisi tietää mikä on syynä? Kristallipallostako pitää katsoa? En käsitä.

Mitäpä jos puhuisit sille pojallesi muustakin kuin säästä, niin ei tarvitsisi arvuutella tuntemattomien kanssa nettifoorumilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidänkö se täällä pitäisi tietää mikä on syynä? Kristallipallostako pitää katsoa? En käsitä.

Mitäpä jos puhuisit sille pojallesi muustakin kuin säästä, niin ei tarvitsisi arvuutella tuntemattomien kanssa nettifoorumilla.

Olet ilkeä. Miksi sinun pitää joka ketjuun käydä rumasti vastaamassa. Mistä tämä paholosi kumpuaa? Mene vaikka ulos lenkille, niin mielesi paranee.

Vierailija
4/7 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut, että mieheni vetäytyy eri huoneeseen, tai menee pihalle, kun soittaa äidilleen. 

Olen miettinyt ja tullut siihen tulokseen, että taidan itse olla liian utelias, koska korvat höröllä kuuntelen mieheni puheluja ja tenttaan sitten tarkasti, että kuka sanoi ja mitä sanoi ja miksi hän itse sanoi niin ja näin. 

Toisekseen saatan huutaa ja komentaa lapsia, jotka nekin saattavat keskenään huutaa ja riidellä. Mies ei varmaankaan halua näitä taustaääniä sinne puhelimeen kertomaan perhe-elämän arjesta. Anoppi turhaan huolestuisi.

Vierailija
5/7 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on nykyään ihan normaalia ja kohteliasta, ettei hoidella puheluita muiden kuullen.

Vierailija
6/7 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomannut, että mieheni vetäytyy eri huoneeseen, tai menee pihalle, kun soittaa äidilleen. 

Olen miettinyt ja tullut siihen tulokseen, että taidan itse olla liian utelias, koska korvat höröllä kuuntelen mieheni puheluja ja tenttaan sitten tarkasti, että kuka sanoi ja mitä sanoi ja miksi hän itse sanoi niin ja näin. 

Toisekseen saatan huutaa ja komentaa lapsia, jotka nekin saattavat keskenään huutaa ja riidellä. Mies ei varmaankaan halua näitä taustaääniä sinne puhelimeen kertomaan perhe-elämän arjesta. Anoppi turhaan huolestuisi.

Minun mieheni taas tulee viereeni kailottamaan, kun soittaa äidilleen. Se toisinaan ärsyttää, jos haluaisin vaikka rauhassa katsoa televisiota. Ja kun puhelua kestää tarpeeksi kauan, ne alkavat aina puhua politiikkaa, ja sitä en halua kuunnella ollenkaan. Joskus lähden lopulta lenkille, kun en jaksa kuunnella.

Vierailija
7/7 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan miniät ovat hyvin itsekeskeistä sakkia, onhan se tälläkin palstalla tullut selväksi. Eivät arvosta anoppiaan ja haluavat eristää miehenkin äidistään. Julmaa sakkia nää nykyajan nuoret äidit, hyvin ilkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi