Heräsin yöllä, enkä pystynyt lukemaan, kaikki ihan epäselvää, muuten näkökykyni normaalin tuntuinen
Eli en olisi huomannut asiaa, ellen olisi yrittänyt lukea. Aamulla näkökykyni oli taas ihan normaali. Mitä ihmettä?
Kommentit (17)
Ol7n hereillä, koska mieheni tuli silloin huoneeseen, oli katsonut kauan telkkaria. Kauhistelin hänelle silmiäni. Yritin ja yritin lukea, mutta kaikki oli ihan blurrattu. Sitten nukahdin uudestaan. Aamulla kiirehdin lukemaan jotain, kaikki ok taas. Ap
Unihalvaus. Jos nyt tosiaan edes olit hereillä.
Vierailija kirjoitti:
Täysin normaalia.
Onko. Huh, hyvä. Ehdin jo kauhistua, että oli joku aivoverenkiertojuttu. Ap
Kävisin silmälääkärin tarkastuksessa kiireellisesti.
Sulla on vain kaksi silmää.
Silmiesi lihakset eivät olleet kokonaan hereillä, siksi akkommodaatio eli mukautuminen lähellä olevaan kohteeseen ei toiminut?
Tuskin on mitään vakavaa, kun aamulla oli kaikki taas normaalisti.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kokeile ensi yönä valojen kanssa. Yöt on jo pimeitä.
Kiitos kovasti vastauksista kaikille. En muistaakseni ole koskaan vastaavassa tilanteessa yrittänyt lukea, on siis ties vaikka milloin ollut tietämättäni samaa. Unohdan nyt koko jutun ja reagoin tietenkin, jos vastaavaa sattuu ollessani normaalisti hereillä. Ap
Kannattaa ehdottomasti mennä lääköriin ja silmälääkäriin. Voiko olla vaikka joku aivojen verenkiertohäiriö? Näitkö kaiken muun tavallisesti ja oliko olo muuten normaali?
Vierailija kirjoitti:
Ol7n hereillä, koska mieheni tuli silloin huoneeseen, oli katsonut kauan telkkaria. Kauhistelin hänelle silmiäni. Yritin ja yritin lukea, mutta kaikki oli ihan blurrattu. Sitten nukahdin uudestaan. Aamulla kiirehdin lukemaan jotain, kaikki ok taas. Ap
Onko miehesi tietoinen tästä myös? Eli olitko oikeasti hereillä vai et?
Minä heräsin yhtenä aamuna ja koetin katsoa kännykkää mutt kaikki oli ihan suttua. Menin sitten keittämään kahvit ja huomasin näkeväni esineet muuten normaalisti mutta kuin usvan läpi. Meni ehkä 10 min ja näin taas normaalistl
Verensokeri, silmien kuivuus, kivuton migreeni - verenkierto, tyyny painoi jotain osaa tai liian litistyvä niskalle, rasittuneet silmät, väsyneet silmät, onko silmänpaineet mitattu tms. E-pillerin haitat tai jokin lääkevalmiste, alkoholi?
Mulla aamulla tuollaista, kännykkää kun koittaa katsoa varsinki lukea jotain, niin ei näe ja sumeaa on. Kestää jonkun aikaa ja menee ohi.
Puhuin tuosta silmälääkärille. Kun yöllä herään, näkyy vaan pimeää ja näkeminen on vaikeaa, toinen silmä etenkin ihan sokea.
Lääkäri sanoi että silmät mukautuu hitaasti, ei huolestuttavaa. ( Tosin oon jo vanhakin, en muista oliko nuorena)
Mä en näe pimeässä lähelle yhtään mitään. Kännykässä on vaan harmaata suhrua kirjainten kohdalla.
Valot päällä pystyn lukemaankin ilman laseja.
Olit vain unenpöppörössä. Oletko varma, että olit edes oikeasti hereillä vai vaan uneksit?