Nettopalkka 2750e, hyvä?
Mistä kaikesta työstä tienaa enemmän kuin 2750e nettona?
Kommentit (27)
Det beror på i vilket land du förtjänar det. I Polen skulle det vara bra.
Vain Suomessa 2750e netto on ökypalkka :D
mulla ei oo ees brutto noin paljoo...
Toimitusjohtajat ja DI saavat 4500?
Mä tienaan yli tuon nettona IT-alan hommissa, jää piirun alle 3000€ netto (brutto n. 4500€)
Vierailija kirjoitti:
Sen DI 4500 brutosta jää juuri tuo 2700 ehkä?
Raksalla inssinä, käteen jää bonareineen ja kaikkine lisineen yleensä noin 3500€/kk.
Kyllä sillä pärjää, mutta kun on kolme lasta ja pienituloisten sairaanhoitaja vaimo niin ei sillä etelässä käydä kolmatta kertaa vuodessa.
M40
IT-alalla monestakin eri hommasta. Esimerkiksi itselläni on nettopalkka noin 3200€ ja teen ohjelmointitöitä ohjelmistotalossa pk-seudulla. Brutto on siinä 5100€ pintaan ja työkokemusta 12 vuotta. AMK insinöörin koulutus on pohjalla.
Kehityspäällikkö ja netto 4460 e/kk vuonna 2021 verotiedoista laskettuna.
Mitä järkeä on vertailla nettopalkkoja? Samasta palkasta käteenjäävä osuus voi vaihdella useilla satasilla riippuen vähennyksistä, luontoiseduista ym.
Ei tuolla jauhojengiin vielä pääse, mutta ihan ok.
On se hyvä palkka. Olen ollut peruskoulussa opettajana yli 30 vuotta, eikä nettopalkkani ole läheskään noin suuri.
Rahoitusalalla hallinnollisissa tukitehtävissä, netto 5500,-
Mahdollisuus tehdä 60% viikkoa, silloin liksa vähenee suhteessa työaikaan.
Vierailija kirjoitti:
IT-alalla monestakin eri hommasta. Esimerkiksi itselläni on nettopalkka noin 3200€ ja teen ohjelmointitöitä ohjelmistotalossa pk-seudulla. Brutto on siinä 5100€ pintaan ja työkokemusta 12 vuotta. AMK insinöörin koulutus on pohjalla.
Meillähän on aika lailla samat tulot. Mulla brutto n. 5200 ja todellakin nettona tulee n. 3200 e. IT-alalla minäkin töissä ja pohjalla AMK Tradenomi (tietotekniikka). Minä en ohjelmoi (olen joskus sitäkin tehnyt), toimin järjestelmäsuunnittelijana - esiselvittelen, kirjoitan/osallistun määrittelytyöpajoihin, koordinoin testauksia. Olen tietyn isohkon järjestelmäosuuden asiantuntija ja siinä roolissa sitten osallistun aikana tuomassa osaamista projekteille yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen DI 4500 brutosta jää juuri tuo 2700 ehkä?
2900
Minulla netto vaihtelee kuukausittain ylitöiden määrän mukaan, mutta on tuota luokkaa, 2500-3000e. Olen erikoislääkärinä yliopistollisessa sairaalassa kokopäivätyössä, en päivystä.
Minä en edes tiedä mun nettopalkkaa, joten osallistun vain bruttopalkkakeskusteluun.
No vi...u en tiedä, kun en ole tuollaisia ökypalkkoja koskaan nähnyt.