Alexa Dagmar
Hesarissa on yleensä syntymäpäivähaastattelu 50, 60, 70-vuotiaista. Vain harvoin kukaan 30v on ansainnut tämän huomionosoituksen.
Nyt sen sai Alexa! Onnea!
Kommentit (78)
Jotenkin ihan outo tyyppi! Ihme vaatteita ja kuvakulmia, luuleeko olevansa joku suuren maailman stara?
Mitä ton naamalle on tapahtunut?
https://i.ytimg.com/vi/HiPCREAzWNQ/maxresdefault.jpg
Täyteaineöverit vai allerginen reaktio? Vai allerginen reaktio täyteaineista?
Vierailija kirjoitti:
Alexalla taas niin muokattu naamakuva Ruudun vierellä. Idealof swedenin kampanja. Miten nämä firmat tekevät tällaisen feikin kanssa yhteistyötä??
Jokainen tietää minkänäköinen joku ihminen on...mitä saavuttaa kuvamuokkauksilla? Muuta kuin uskottavuuden menetyksen.
No melkeinpä sama kuka olevinaan "somevaikuttaja" tänä päivänä, vetää niin rankoilla "kardashiaanimuovifilttereillä" kuvansa ettei kukaan tunnista luonnossa, esimerkiksi Sofia Ruusila Bleörf näyttää tältä luonnossa eli somekuviaan 20 vuotta vanhemmalta, kieroiksi piikitettyine tuksuhuulineen!
https://is.mediadelivery.fi/img/some/default/90f2f37030bc4259b6708a6b91…
Vierailija kirjoitti:
Eikä?! 😱 Siinä ollut aika erikoinen huumorintaju pistoshoitajalla, kun on laittanut alakasvot niin täyteen täyteainetta että lopputulos näyttää ihmis-dinosaurukselta! 😱
On menestynyt perhetaustalla ja suhteilla. Näistä on ollut todella paljon apua. Kaikilla ei ole tällaisia avuja elämässä menestymiseen.
Vierailija kirjoitti:
On menestynyt perhetaustalla ja suhteilla. Näistä on ollut todella paljon apua. Kaikilla ei ole tällaisia avuja elämässä menestymiseen.
Siis mikä perhetausta? Eikö sen äidillä ollut joku sisustus(?)putiikki, mutta mitä isä tekee?
Ilmeisesti sen mies on varakkaasta perheestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä perhetausta? Eikö sen äidillä ollut joku sisustus(?)putiikki, mutta mitä isä tekee?
Juuri näin. On ihan tavallisesta putiikinpitäjä perheestä. Ei mitään erityistä . Jopa vähän junttimainen tausta.Nykyään kuka tahansa suomessa menestyy,kun ensin hyvin avoimesti puhuu KAIKKI asiansa julki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen pariskunta. Se ukko on kaikissa kuvissa aina kuin k ullin niellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. On ihan tavallisesta putiikinpitäjä perheestä. Ei mitään erityistä . Jopa vähän junttimainen tausta.Nykyään kuka tahansa suomessa menestyy,kun ensin hyvin avoimesti puhuu KAIKKI asiansa julki
Eikös se mainostanut a na aliseksiä jossain podissa jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varakkaasta. Ihan putiikinpitäjä ja kokki perheestä.
Klassinen nousukas. Ensin julki kaikki asiat elämästä ja alakerrasta vuosia. Tällä herää lehtien kiinnostus ja sitä myöden nimi julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä?! 😱 Siinä ollut aika erikoinen huumorintaju pistoshoitajalla, kun on laittanut alakasvot niin täyteen täyteainetta että lopputulos näyttää ihmis-dinosaurukselta! 😱
No siis.. Alexa ei varsinaisesti ole mikään kaunotar ollut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis.. Alexa ei varsinaisesti ole mikään kaunotar ollut koskaan.
Minusta on ollut söpön ja persoonallisen näköinen verrattuna moniin muihin "tusinabarbeihin", mutta eihän se näytä enä itseltään nykyään tuossakaan linkin kuvassa, eli jotain on tehty eikä suinkaan parempaan päin?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se mainostanut a na aliseksiä jossain podissa jne...
Oikeesti?! Onko mennyt noin huomionhakuiseksi touhu? Eikö siellä ole pieni lapsikin? Hän tulee varmaan olemaan ylpeä äidin avautumisista :o
Onko hän hankkinut minkäänlaista koulutusta näinä vuosina, vai ottaako vain itsestään ja tuotteista kuvia?
Siis kun monet somettajat opiskelee samalla jotain, sijoittavat sitä rahaa tulevaisuutta varten sellaiseen arvokkaaseen kuten koulutus, vai juokseeko tämä edelleen kalliiden kymppitonnien luksuslaukkujen perässä?
Minä olen aina tykännyt Alexan blogista. Tasaisen varmaa tyyliä, erityisesti sisustus- ja asuntojutut. Iloisesti olen skippaillut esim. meikkivideot, koska itse meikkaan äärimmäisen vähän ja koen, etten osaisi meikata niin vahvasti enkä kokisi sitä omakseni. Omaan mielestäni aikuisena ihmisenä medialukutaitoa sen verran, etten sorru samantien ostamaan Dysonin kiharrinta tai kallista sohvaa, vaikka sellaista mielelläni katselenkin.
Minua inhottaa syvästi se miten rumasti tässäkin puhutaan Alexasta. Hän on ulkonäöltään persoonallinen ja vartaloltaan kadehdittavan supertimmi, ja mua suututtaa se miten ihmiset kehtaavat haukkua häntä. Siis, toisen ihmisen ulkonäköä! Menkää nyt jonnekin metsään istumaan ja rauhoittukaa, etsikää joku toinen influenseri josta tykkäätte ja kehukaa häntä. Elämän voi läpikäydä ilman jatkuvaa muiden haukkumistakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina tykännyt Alexan blogista. Tasaisen varmaa tyyliä, erityisesti sisustus- ja asuntojutut. Iloisesti olen skippaillut esim. meikkivideot, koska itse meikkaan äärimmäisen vähän ja koen, etten osaisi meikata niin vahvasti enkä kokisi sitä omakseni. Omaan mielestäni aikuisena ihmisenä medialukutaitoa sen verran, etten sorru samantien ostamaan Dysonin kiharrinta tai kallista sohvaa, vaikka sellaista mielelläni katselenkin.
Minua inhottaa syvästi se miten rumasti tässäkin puhutaan Alexasta. Hän on ulkonäöltään persoonallinen ja vartaloltaan kadehdittavan supertimmi, ja mua suututtaa se miten ihmiset kehtaavat haukkua häntä. Siis, toisen ihmisen ulkonäköä! Menkää nyt jonnekin metsään istumaan ja rauhoittukaa, etsikää joku toinen influenseri josta tykkäätte ja kehukaa häntä. Elämän voi läpikäydä ilman jatkuvaa muiden haukkumistakin.
Länkyti länkyti. Mene kuule itse metsään jos et kestä arvostelua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
</p>
<p>Minusta on ollut söpön ja persoonallisen näköinen verrattuna moniin muihin "tusinabarbeihin", mutta eihän se näytä enä itseltään nykyään tuossakaan linkin kuvassa, eli jotain on tehty eikä suinkaan parempaan päin?![/quote kirjoitti:Niin on ollut.
A muuttanut Pariisiin. ? Kaikki kuvat nykyään Pariisista. Tekotaiteellista ja halpiskampanjoita mm. Bikbok.
Onkohan lapsi jäänyt isälle ?
Alexalla taas niin muokattu naamakuva Ruudun vierellä. Idealof swedenin kampanja. Miten nämä firmat tekevät tällaisen feikin kanssa yhteistyötä??
Jokainen tietää minkänäköinen joku ihminen on...mitä saavuttaa kuvamuokkauksilla? Muuta kuin uskottavuuden menetyksen.