Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lihominen johtua liian vähästä unesta?

Vierailija
24.08.2022 |

Oon koko kesän yrittänyt korjata syömisiä ja onnistunutkin siinä. Päivittäinen herkuttelu on vaihtunut kertaan viikossa, syön nykyään kasviksia joka aterialla ja iltanapostelu on jäänyt kokonaan pois. Luulis että melkein 100 kiloisesta naisesta lähtisi tällä tavalla edes 5 kg suht helposti. Vaan ei, hädin tuskin kilon kevyempi nyt loppukesällä. Voiko uni vaikuttaa kuinka paljon. Minulla on aina vaikeuksia nukkua valoisaan aikaan ja tämä kesä on ollut jostain syystä erityisen huono. Olen saanut unta maksimissaan 6 tuntia yössä, usein 4,5-5,5 tuntia. Olen hieman väsynyt koko ajan, mutta en mitenkään erityisesti ole kärsinyt kuitenkaan. Mitä luulette putoaisiko paino helpommin jos saisin enemmän unta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten juuri uusi tutkimus. Liikunta todellakin auttaa laihduttamaan joillakin henkilöillä. Eli tiukkaan ruokavalioon on lisättävä liikunta ennenkuin kilot alkoivat karista. 

Vierailija
22/24 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta väsymys voi aiheuttaa ylensyömistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavilla on aina tekosyitä, miksi eivät laihdu. Nukkuminen voi vaikuttaa hiukan mutta ei se tosiaankaan estä laihtumista.

Vierailija
24/24 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten juuri uusi tutkimus. Liikunta todellakin auttaa laihduttamaan joillakin henkilöillä. Eli tiukkaan ruokavalioon on lisättävä liikunta ennenkuin kilot alkoivat karista. 

Kerro lisää tuosta tutkimuksesta. Olethan sen tietty lukenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi