Pelkään olla täällä vanhassa talossa yksin
Joudun olemaan kohta taas yksin.
Pelkään täällä oloa.
Lisäksi täällä on raskas, synkkä energia.
Jopa pihaan saapuessa tunsin synkkyyden.
Kommentit (56)
Ei hätää. Kaikkia pelottaa nyt. Demarit ajavat Suomen konkurssiin ja nälänhätään priorisoimalla kaikki maailmalta loisimaan tulevat omien kansalaisten energiakustannusten helpottamisen edelle.
Mitä pikemmin siellä talossa tapahtuu jotain, sitä vähemmän ehtii kärsiä kaasuputkidemarien masinoimaa Venäjän vallan alla kärvistelyä. Olet siis onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna jos on aurinkoa, niin kaikki verhot auki ja ikkunat auki ja kierrät joka hiivatin nurkan ja kolon, laulat jotain reipasta ja paukutat vaikka kattilalla ne energiat liikkeelle. Aloitat taaempaa ja kohti ovea ja huis pois kaikki. Sitten voit pestä lattian samaan tapaan ja vippaat sen pesuveden yli kynnyksestä.
ei, ei, ei, ei. jos siellä on jotain pahansuopaa tuo vain suututtaa ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna jos on aurinkoa, niin kaikki verhot auki ja ikkunat auki ja kierrät joka hiivatin nurkan ja kolon, laulat jotain reipasta ja paukutat vaikka kattilalla ne energiat liikkeelle. Aloitat taaempaa ja kohti ovea ja huis pois kaikki. Sitten voit pestä lattian samaan tapaan ja vippaat sen pesuveden yli kynnyksestä.
No sitten heivaa senkin pellolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pahat henget ei niin vaan lähde jos siellä semmoisia on
Vierailija kirjoitti:
Auttaisko myös jos vähän vaihtaisit niitä mööpeleitä? Tai ainakin niiden paikkaa? Kukkia ulkoa sisälle maljakkoon? Tappele vähän vastaan.
Niin ja maalaa vaaleaksi,vaaleat värit niin ei ole synkkää :)
Takapihan puoleisesta ikkunasta jotkut kasvot olivat ruudun takana. Tämä tapahtui kauan sitten yöllä.
Lähimpään naapuriin on noin kilometri.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran ollut omakotitalossa yksin maaseudulla, naapurtiin n 200 metriä ja toiseen naapuriin n 300 metriä, oli talvi ja pidin eteisessä valoja päällä. Taskulamppu ja kännykkä oli lähellä.
eihän tuo ole edes mitenkään paha
Huijaa aivojasi ja tunteitasi. Tee sellainen vanhan kansan kalevalaisen talon puhdistus, että etsi jostakin pieni muutaman sentin oksa kuivaa katajaa, sytytä se jonkun palatamattoman alustan päällä ja jota voi kantaa kädessäsi. Kulje se hieman vielä savuttava kataja alustan päällä huoneesta huoneeseen ja "puhdista" talo niin huonoista energioista. Jos ei muuta, niin vie ajatuksesi muualle.
Tai hanki pahan poistaja, jonka voit ripustaa ikkunaan. Mulla on Pekka Puupään Justiina-mobile keitttiön ikkunassa ja se ajaa ikävät energiat pois.
Tai sitten vaan kävelet huoneesta toiseen, sanot ääneen jotakin järkevää mikä karkoittaa pahan energian pois, mutta se auttaa sun aivojasi suhtautumaan eri tavoin. Äl käperry siihen yhteen tunteeseen, joka vain pahenee
Vierailija kirjoitti:
Jos saat joskus käsiisi nauhurin. Jätä se hetkeksi aikaa sinne.
Nauhuri kannattaa jättää johonkin huoneeseen ennen puolta yötä yksistään ja siten että mikrofoni nauhoittaa äänetöntä huonetta 2-3h.
Kun sitten kuuntelet nauhoitusta jonkun asiantuntija-selvännäkijän kanssa niin nauhalla on varmasti pitkään ensin pelkkää hiljaista kohinaa, mutta noin parin tunnin päästä voi alkaa kuulua hyvin vaimeita sanoja ja lyhyitä lauseita.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuiko siellä jotain ikävää kun olit lapsi?
Kyllä ja paljon.
H.P.Lovecraftin kirjallisuudesta saa epäsuoria neuvoja. Voi olla esimerkiksi hyväksi kitillä tehdä kaikki terävät huoneiden kulmat pyöreiksi. Silloin ei niin helposti pääse kukaan toisesta ulottuvuudesta läpi. Onneksi Suomessa ei ole maanjäristyksiä, niin pyöristykset pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmana lähdekään jos et itsekään usko että saat niitä pihalle ja pelkäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan minä en anna jonkun hengen hyppiä nenille. Moinen tuhnu tuuletetaan pihalle niin että viuhunaa vaan käy.
Vierailija kirjoitti:
Huijaa aivojasi ja tunteitasi. Tee sellainen vanhan kansan kalevalaisen talon puhdistus, että etsi jostakin pieni muutaman sentin oksa kuivaa katajaa, sytytä se jonkun palatamattoman alustan päällä ja jota voi kantaa kädessäsi. Kulje se hieman vielä savuttava kataja alustan päällä huoneesta huoneeseen ja "puhdista" talo niin huonoista energioista. Jos ei muuta, niin vie ajatuksesi muualle.
Tai hanki pahan poistaja, jonka voit ripustaa ikkunaan. Mulla on Pekka Puupään Justiina-mobile keitttiön ikkunassa ja se ajaa ikävät energiat pois.
Tai sitten vaan kävelet huoneesta toiseen, sanot ääneen jotakin järkevää mikä karkoittaa pahan energian pois, mutta se auttaa sun aivojasi suhtautumaan eri tavoin. Äl käperry siihen yhteen tunteeseen, joka vain pahenee
Tuohan on pahan kutsumista, oven avaamista valhehengille. Ei ole ihmisenkään vaikea sanoa, että minä olen hyvä poliisi ja tuo kaveri paha poliisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on pahan kutsumista, oven avaamista valhehengille. Ei ole ihmisenkään vaikea sanoa, että minä olen hyvä poliisi ja tuo kaveri paha poliisi.
Manaa sinä valhehenki itsesi vaikka kävelylle.
Mun poikaystävän perhe asuu vanhassa talossa pääkaupunkiseudulla. Joskus tuli puheeksi se miten ahdistava olo tulee porraskäytävässä oikein painostava ja huono olo ja just sellanen synkkä. Poikaystävä sanoi että hänelle on aina tullut myös siinä kohtaa samanlainen tunne ja joskus nukkunut valot päällä sen takia.
Hanki joku mukava p*no kaveri ja seljänpesijä, joka ymmärtää ölpän päälle. Kyllä se synkkyys sillä kaikkoaa...
Auttaisko myös jos vähän vaihtaisit niitä mööpeleitä? Tai ainakin niiden paikkaa? Kukkia ulkoa sisälle maljakkoon? Tappele vähän vastaan.