Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa haalarin valinnassa!

Vierailija
26.10.2006 |

kaksplussalla aiheutin tällä jo taas melkoisen keskustelun, kertokaa nyt minkä ostaisin! niin vaikea valita

Reima 129e, ihanan värinen, yläosa limeä

jonathan kosteussuojahaalari 63e, ihan kiva väri, petrooli/v.sin

kumpi?!?

vai riittääkö yks 39e lassien puku? sen sain viime kevättalvena halvalla.... en vaan enää tiiä mikä ois hyvä.

kyseessä 3v joka ulkoilee vähintään kerran päivässä, säässä kun säässä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu mikä noista olisi se ykkönen.

Jos ostat Reimatecin, jäänee Lassiepuku käyttämättä kun se toinen on niin hieno ja kallis?

Sama taitaa olla sen toisen merkin kohtalo. Eli jos haluat/tykkäät, että se Lassie riittää ja sitä olet suunnitellut pitää, osta siihen joku halvempi varapuku?

Vierailija
2/15 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtii puku kuivua seuraavaan päivää mennessä. Kylästelypuvuksi ja varapuvuksi voi ostaa ihan minkä tahansa toppapuvun eli ei mitään 100 euron haalaria. Rahasi ovat omiasi. Osta mitä haluat, mutta itse en haalareihin rahaa tuhlaa. Meillä on kolme lasta ja esikoiselle on eka Lassie ostettu hänen ollessa 10kk. Muun merkkisiä ei sitten ole ostetukaan. Kaikki Lassietkaan ei hyviä ole, vaan esim. suprafill -haalaria ei meille enää osteta. Supratech on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 v:lle Lassien puvun 25 e. Ja olen tyytyväinen ostokseen, tosin ei sitä vielä olla käytetty, mutta tutuilta asiaa kyselleenä Lassiekin on aivan hyvä merkki.

Vierailija
4/15 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite kotona ollessa ulkoillaan 1-2 krt, miten ehtii ja viitsii...

Vierailija
5/15 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ko. haalari on hyvä niin pärjäätte sillä koko talen. Jos taas ei ole kosteussuojattu, ostaisin Jonathanin haalarin.

Itse en ole vielä ymmärtänyt miksi maksaa Reimatecistä 2x Jonathanin verran, kun Jonathankin on tosi hyvä.

Vierailija
6/15 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmonen tummansininen, yläosassa oranssia.

lapuissa puhutaan jotain veden ja tuulen hylkivyydestä tms.

kun en oo nyt kotona en voi tarkistaa.

se haalari oli viime kevättalvena prismassa 39e.

nyt kun oon kattellu niitä saman näkösiä ei ole, erivärisiä on ja parikymppiä kalliimpia....

Vierailija
7/15 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksatko pukea kurahaalarin talvihaalarin päälle kun on kosteampi sää? Entä miten hyvin lapsesi pääsee liikkumaan tällä yhdistelmällä?

Tämmöisiä minä miettisin. Itse olen ostanut tuplille Remun kosteussuojatut haalarit, kallista, mutta käytännöllistä, en jaksa ajatellakkaan kuravaatteita, jos ei ole pakko...

Vierailija
8/15 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muista ottaa hoitoon mukaan, eipä tarvis ressata sitä kun laittas vaan puvun valmiiks että toi päälle kun lähdette...

hmmm....

Vierailija
9/15 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mitä tehdä kun puku on märkä pph:lla ulkoilusta ja pitäis käydä kaupassa/asioilla talvella?

Vierailija
10/15 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on Lassien viime kevään alesta 25e Anttilasta (t-sin/v-sin) ja reimateckin havunvihreä,niin jo nyt on tullut selkeesti esille,et Lassieta käytän enemmän.

Reimatec oli liian kallis :) en kertakaikkiaan uskalla pistää sitä nyt kun on vielä kiviä ja kantoja näkyvissä,kangas tuntuu niin ohuelta (se pääliskangas). Vedenkeston tiedän,mutta mitäs sillä talvella tekee? Laitan sitten tuon varmaan keväthangille,ne kun on kosteita ja on jo vähän lämpimämpääkin. Nyt on KYLMÄ ja lassien puku ihanan muhkea ja kangas housuosassa paksua ja hyvää.

Ja sitäpaitsi,molemmat on samaa kokao (98) ja lassie menee nyt,reimatec on vielä todella REILU: Kun säästän sen kevääseen niin eipä tarvi silloin olla ostamassa uutta pukua.

Vierailija
11/15 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinuna en ostais ainakaan reimoja, liian kalliit kakkoshaalareiksi.

Vierailija
12/15 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilpäin ei oo suurta valikoimaa ees

Vierailija
13/15 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit se reima tai jonathan hoitoon ja kotiulkoiluun pääasiassa.

meil oli viimetalvena joku easytec nickyn ja nellyn oma merkki ja ihan litimärkä se oli kun peuhas pulkkamäessä ja lenksut ei pysyny ja meni lunta puntista sisään :(

Vierailija
14/15 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvä merkki vaik ei reiman hintanen. Tällä palstalla saa aina vastukseksi ton lassien vaik paljon huonompi oikeesti. Tääl nyt vaan pyörii lassie friikkejä jotka ei paremmasta tiedä

Vierailija
15/15 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta on asiasta. Arvasin et lassie friikit iskee :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän