Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella ympärileikatun miehen kanssa?

Vierailija
24.08.2022 |

Itse olen siis juutalainen mies mutten udkovainen ja kaikki on leikattuja

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullua että samat naiset, jotka ihannoivat leikattua penistä, ovat kauhuissaan naisten elimen leikkaamisesta. Luultavasti poistamalla nahkaa täältäkin puhtaus lisääntyisi ja mahdollisesti sukupuolitautien leviäminen vähenisi. Joidenkin mielestä ulkonäkökin paranisi - ei minun mielestäni. Samoja argumentteja, joilla poikien esteettistä/kulttuurista paloittelua puolustellaan. Vaikea ymmärtää naisten logiikkaa.

Miten edes voit rinnastaa mihen leikkauksen naisen vastaavaan!! Etkö oikeasti tajua/tiedä mitä naiselle tehdään? Nainenhan menettää koko seksuaalisen kykynsaä nauttia seksistä, mikä onkin siinä tarkoituksena. Mies sensijaan voi yhä nauttia seksistä. Lisäksi se tekotapa on naisille julma ja raaka ja kärsimys kova, siihen kuoleekin paljontyttöjä. Lisäksi jättää ikuiset traumat, ja jokainen synnytys tai yhdyntä tuottaa kipua.

Juu ja tiedän että tapoja monenlaisia, mutta tämä yleinen, missä klitoris vaan poistetaan ja häpyhuulet ommellaan yhteen....miettikkää hiukan enenkuin kirjoitatte.

No miksi molempia ei voitaisi kriminalisoida?

En tuota kommenttia kirjoittanut mutta miksi on ok että vauvan / lapsen penis voidaan mutiloida jonkun toisen intresseistä johtuvista syistä?

lääketieteelliset syyt on tottakai erikseen, voi olla ahtautta, mutta sielläkin ois hyvä koittaa kortisoni rasvat ja phimosio renkaat ensin venytykseen.

Vierailija
62/68 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut leikatun miehen kanssa, eikä hänellä ollut mitään ongelmaa seksissä, eikä minullakaan. Sai siemenet helposti pois, niin pillussa kuin suulla tai muulla. Ihan oli, en unohda.

Mutta ihan eri siis naiselle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika yleistä näissä keskusteluissa että aletaan rinnastamaan miesten ympärileikkaus ja naisten silpominen. Tai sitten puhutaan molempien osalta kategorisesti silpomisesta....

Vierailija
64/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt vielä, ettei tyttöjen silpominen kuulu tänne...

Vierailija
65/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullua että samat naiset, jotka ihannoivat leikattua penistä, ovat kauhuissaan naisten elimen leikkaamisesta. Luultavasti poistamalla nahkaa täältäkin puhtaus lisääntyisi ja mahdollisesti sukupuolitautien leviäminen vähenisi. Joidenkin mielestä ulkonäkökin paranisi - ei minun mielestäni. Samoja argumentteja, joilla poikien esteettistä/kulttuurista paloittelua puolustellaan. Vaikea ymmärtää naisten logiikkaa.

Miten edes voit rinnastaa mihen leikkauksen naisen vastaavaan!! Etkö oikeasti tajua/tiedä mitä naiselle tehdään? Nainenhan menettää koko seksuaalisen kykynsaä nauttia seksistä, mikä onkin siinä tarkoituksena. Mies sensijaan voi yhä nauttia seksistä. Lisäksi se tekotapa on naisille julma ja raaka ja kärsimys kova, siihen kuoleekin paljontyttöjä. Lisäksi jättää ikuiset traumat, ja jokainen synnytys tai yhdyntä tuottaa kipua.

Juu ja tiedän että tapoja monenlaisia, mutta tämä yleinen, missä klitoris vaan poistetaan ja häpyhuulet ommellaan yhteen....miettikkää hiukan enenkuin kirjoitatte.

Eikä pelkästään seksuaalinen nautinto katoa. Valitettavasti olen kuullut kuvauksia pissaamisesta, kuukautisista yms koko elämän tämän iperaation jälkeen. Pissa täyttää tuon kiinniommellun pussin ja sitten tihkuu ulos pienestä reiästä. En voi edes kuvitella menkkoja kiinniommellulla alapäällä.

Älkää silpoo lapsianne huolimatta sukupuolesta, mutta kyllä tuo tyttöjen silpominen ja siitä seuraavat vaivat, on aidosti täysin eri luokkaa kuin poikien.

Vierailija
66/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä pelkästään seksuaalinen nautinto katoa. Valitettavasti olen kuullut kuvauksia pissaamisesta, kuukautisista yms koko elämän tämän iperaation jälkeen. Pissa täyttää tuon kiinniommellun pussin ja sitten tihkuu ulos pienestä reiästä. En voi edes kuvitella menkkoja kiinniommellulla alapäällä.

Älkää silpoo lapsianne huolimatta sukupuolesta, mutta kyllä tuo tyttöjen silpominen ja siitä seuraavat vaivat, on aidosti täysin eri luokkaa kuin poikien.

Joo totta turiset.

Olisi silti aivan mahtavaa jos saataisiin kiellettyä myös poikien ympärileikkaus lapsena ilman lääketieteellistä syytä. 

Olen itse joutunut vauvana jutkutettavaksi, ja kärsinyt seuraamisista koko ikäni. Olen muutaman kerran ottanut aiheesta yhteen vanhempieni kanssa. Äiti alkaa itkeä, ja isä hokee typeryyksiä, se on parempi näin, olet parempi näin, se on hygieenisempi puhtaampi, tytöt tykkää. Enpä kauheasti tahdo edes olla heidän kanssaan tekemisissä, sen verran pahaa tekee yhä että joku sai päättää että minut sai vauvana silpoa ja sairaalassa suostui siihen.

Ei ollut kivaa olla erilainen jo ekalla luokalla, vitosluokalla oli jo todella rajua pilkkausta. Uimahallireissu koulun kanssa jäänyt mieleen, löysät sortsit päällä, kiipeän hyppytorniin, ja 5 tyttöä alapuolella kurkkii jospa näkyisi lahkeesta sisään. Jossain kohtaa koitin aina vetää liikkuvia eteen jotta nuppi olisi suojassa eikä hankaisi alati, ja siitähän ne koulussa innostui että pelaan taskubiljardia koko ajan.

Urheilu oli ja on yhä aivan perseestä, hankaa nuppi ihan mielettömästi ja kaipaa huppua päällensä. Kyllä tämä olisi helpompi hyväksyä jos se olisi aikuisena lähtenyt joko omasta tahdosta, tai lääketieteellisestä syystä.

Vierailija
67/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut leikatun miehen kanssa, eikä hänellä ollut mitään ongelmaa seksissä, eikä minullakaan. Sai siemenet helposti pois, niin pillussa kuin suulla tai muulla. Ihan oli, en unohda.

Mutta ihan eri siis naiselle...

Jos viedään kudosta klitoriksen ympäriltä ilman umpeenompelua ym. lopputulos lienee aika sama.  Suluissa perusteluja miesten silpomiselle, jotka naisellekin toimisivat. Vähemmän töhnän paikkoja (puhtaus) ja kohde paremmin esillä (ulkonäkö). Ongelmina alttius hankaukselle (tunnottomuus) ja mahdolliset leikkausriskit (tulehdus, arpeutumininen). Tällaista silpomistapaa vain ei taideta harrastaa tyttöjen osalta. En tekisi tytölle kuten en pojallekaan. Luonnollinen on parempi.

Vierailija
68/68 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja seurustelin. Nykyään ollaan oltu naimisissa yli 15v. Rakastuin mieheen, enkä välittänyt oliko leikattu vai leikkaamaton. T: israelilaisen vaimo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi