Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella ympärileikatun miehen kanssa?

Vierailija
24.08.2022 |

Itse olen siis juutalainen mies mutten udkovainen ja kaikki on leikattuja

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Uskon Jeesukseen.

Luepas Raamatusta, mitä Jeesukselle tehtiin 8. päivänä syntymän jälkeen.

Näytäppäs että mistä sieltä. Vai kelsitkö ihan itte?

Ps. Jeesus on Herra ,Jeesus on Jumala.

Kun Vapahtajan syntymästä oli kulunut kahdeksan päivää, Hänen vanhempansa veivät Hänet ympärileikattavaksi (Luuk. 2:21). Näin he täyttivät käskyn, jonka Jumala oli antanut Abrahamille tehdessään ikuisen liiton hänen ja kaikkien hänen jälkeläistensä kanssa: Kahdeksantena päivänä syntymästä ympärileikattakoon jokainen poikalapsi sukupolvesta toiseen. (1. Moos. 17:12)

Okei kiitos, mutta ap on juutalainen eikä usko Jeesukseen niin ei kiitos.

Vierailija
42/68 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Uskon Jeesukseen.

Kun Vapahtajan syntymästä oli kulunut kahdeksan päivää, Hänen vanhempansa veivät Hänet ympärileikattavaksi (Luuk. 2:21). Näin he täyttivät käskyn, jonka Jumala oli antanut Abrahamille tehdessään ikuisen liiton hänen ja kaikkien hänen jälkeläistensä kanssa: Kahdeksantena päivänä syntymästä ympärileikattakoon jokainen poikalapsi sukupolvesta toiseen. (1. Moos. 17:12)

En ymmärrä miksi kaikkien täytyy kokoajan puhua jeesuksesta minulle kun en usko jeesukseen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa juutalaisen kanssa 28 vuosi menossa

Onks teidän pojatkin leikattuja?

Ei ole poikia perheessä

Leikattu poikakissa löytyy

Siltä taisi lähteä muuta kuin esinahka.

Vierailija
44/68 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Uskon Jeesukseen.

Kyllähän juutalaiset tunnustaa jeesuksen, mutta ei messiaana.

Sen (messiaan) tulemistahan ne edelleen venailee.

Vierailija
45/68 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut, ihan ok oli.

Vierailija
46/68 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikattu näyttää paremmalta, on puhtaampi, kestää pitempään eikä taudit tartu niin helposti....

Vierailija
47/68 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikos täällä naiset vähän kertoilla mikä seksin kannalta on parempaa leikatussa kuin leikkaamattomassa?

t. leikkaamaton

Itselleni ei ole mitään väliä kumpi.

Leikatussa pitää liukastusta olla vähän enemmän. Esinahka on pillun suulla vähän kuin paikallaan, ympärileikatun kalun varsi taas liikkuu koko ajan sisään ja ulos, jolloin liukasteen tarve kasvaa.

Vierailija
48/68 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä suurta merkitystä.

Jos sama mies, niin sitten mielummin leikkaamaton.

Vierailija
49/68 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan

Vierailija
50/68 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä

Vierailija
51/68 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuolla ole väliä. Kohta 15v suhdetta takana lääketieteellisistä syistä operoidun kanssa, enkä ole keksinyt käytännön eroja edellisiin, "nahallisiin" kumppaneihin. Rehellisesti sanottuna en ensin edes kiinnittänyt asiaan huomiota, kas kun vehje oli aina juhlakunnossa sen nähdessäni, eikä se mielestäni ulkonäöllisesti juuri eroa niistä, joilla esari oikenee kokonaan vartta pitkin. Jossain vaiheessa asia tuli puheeksi, eikä tuo minun elämääni hetkauttanut suuntaan eikä toiseen. Aivan hyvä ja toimiva kalu, sopivan kokoinen, seisoo ja kestää sen minkä on tarvis. Halutessaan mies kuitenkin laukeaa hyvinkin nopeasti, eli herkkyydessäkään ei tunnu olevan ongelmia.

Vierailija
52/68 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ympärileikatut pystyvät kontrolloimaan laukeamistaan paremmin, voivat laueta halutessaan myös nopeasti.

Vierailija
53/68 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se sen miehen vika ole, jos hänet on silvottu lapsena.

Ei tietenkään ole mutta jos ympärileikattu penis aiheuttaa naiselle kipua niin silloin ei parisuhde onnistu

Vierailija
54/68 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ympärileikattu penis aiheuttaisi naiselle kipua? 🤔

Vierailija
55/68 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuolla ole väliä. Kohta 15v suhdetta takana lääketieteellisistä syistä operoidun kanssa, enkä ole keksinyt käytännön eroja edellisiin, "nahallisiin" kumppaneihin. Rehellisesti sanottuna en ensin edes kiinnittänyt asiaan huomiota, kas kun vehje oli aina juhlakunnossa sen nähdessäni, eikä se mielestäni ulkonäöllisesti juuri eroa niistä, joilla esari oikenee kokonaan vartta pitkin. Jossain vaiheessa asia tuli puheeksi, eikä tuo minun elämääni hetkauttanut suuntaan eikä toiseen. Aivan hyvä ja toimiva kalu, sopivan kokoinen, seisoo ja kestää sen minkä on tarvis. Halutessaan mies kuitenkin laukeaa hyvinkin nopeasti, eli herkkyydessäkään ei tunnu olevan ongelmia.

Sama juttu minulla, olin seurustellut nykyisen kumppanin kanssa kuukausia ennenkuin edes tajusin hänen olevan ympärileikattu 😁. Juhlakunnossa ero ei välttämättä huomaa, jos asiaa ei tiedä. Levossa ympärileikattu näyttää paremmalta....

Vierailija
56/68 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin niin päin: puhtaus varmempaa ja näyttää paremmalta.

Siis oikeesti miehet, ettekö pese vehkeitänne? Pitää siis jutkuttaa että osaatte pitää huolta hygieniasta vai?

Vierailija
57/68 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ne on parempia seksissä.

Jos "paremman seksin" määritelmä on pidempi kestävyys, niin silloin se on mahdollisesti totta. Terskan tuntoherkkyys itse asiassa vähenee, kun se on jatkuvasti paljaana. Tyydytys käsin vaatinee liukuvoidetta tai vastaavaa. Esinahalla on ihan tehtävä ja se on suojata herkkää terskaa. Peniksen kauneus hupulla tai ilman on sitten ihan makuasia.

Ei minulla ainakaan ole teini-iän jälkeen ollut mitään tahattomia orgasmeja, vaikka ihan luomu olenkin. Ja teininäkään se ei paljon haitannut, koska silloin pystyi jatkamaan heti toiselle kierrokselle.

Eikö uusintakierros enää onnistu?

Vierailija
58/68 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua että samat naiset, jotka ihannoivat leikattua penistä, ovat kauhuissaan naisten elimen leikkaamisesta. Luultavasti poistamalla nahkaa täältäkin puhtaus lisääntyisi ja mahdollisesti sukupuolitautien leviäminen vähenisi. Joidenkin mielestä ulkonäkökin paranisi - ei minun mielestäni. Samoja argumentteja, joilla poikien esteettistä/kulttuurista paloittelua puolustellaan. Vaikea ymmärtää naisten logiikkaa.

Vierailija
59/68 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ympärileikattu penis aiheuttaisi naiselle kipua? 🤔

siksi että kirnuaa luonolliset liukkaudet ulos. meillä tarvitaan liukkaria tästä syystä.

Mies on jutkutettu lapsena koska vanhemmat. Inan katkera tästä. Olisi ollut ok menettää lääketieteellisistä syistä, ei ole oikein menettää vanhempien kulttuurin takia. En tiedä miten se on hygieenisempi, joka ilta käy pesulla ja muistaa mainita että puhdasta tarjolla;) 

Vierailija
60/68 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullua että samat naiset, jotka ihannoivat leikattua penistä, ovat kauhuissaan naisten elimen leikkaamisesta. Luultavasti poistamalla nahkaa täältäkin puhtaus lisääntyisi ja mahdollisesti sukupuolitautien leviäminen vähenisi. Joidenkin mielestä ulkonäkökin paranisi - ei minun mielestäni. Samoja argumentteja, joilla poikien esteettistä/kulttuurista paloittelua puolustellaan. Vaikea ymmärtää naisten logiikkaa.

Miten edes voit rinnastaa mihen leikkauksen naisen vastaavaan!! Etkö oikeasti tajua/tiedä mitä naiselle tehdään? Nainenhan menettää koko seksuaalisen kykynsaä nauttia seksistä, mikä onkin siinä tarkoituksena. Mies sensijaan voi yhä nauttia seksistä. Lisäksi se tekotapa on naisille julma ja raaka ja kärsimys kova, siihen kuoleekin paljontyttöjä. Lisäksi jättää ikuiset traumat, ja jokainen synnytys tai yhdyntä tuottaa kipua.

Juu ja tiedän että tapoja monenlaisia, mutta tämä yleinen, missä klitoris vaan poistetaan ja häpyhuulet ommellaan yhteen....miettikkää hiukan enenkuin kirjoitatte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi