Missä asiassa olitte koulussa huonompia kuin muut?
Minä Cooperin testissä luokan keskivaiheilla. Se oli aikamoinen kolaus, kun muut juoksivat ohi.
Entä te?
Kommentit (30)
Olin kouluun tulemisessa ja siellä paikoillaan istumisessa aina huonompi kuin muut. Alakoulussa onnistuin vielä kohtuu hyvin olemaan, mutta siitä eteenpäin tuntui pulpetti hylkimään takapuoltani vuosi vuodelta enemmän.
Fysiikka. Voi kamala, miten vaikeaa.
Eipä yllätä, että palstavalaiden yleisin vastaus tähä asti ollu jotakin liikuntaa 😂
Kaikessa muussa paitsi kotitaloudessa. Liikunnasta sain säälistä aina vitosen.
Kaikki ns. taiteellinen, eli musiikki (varsinkin laulaminen) ja käsityöt - olin tosi surkea näissä. Matikassa olin myös ihan paska. Kielet onneksi sujuivat, että edes jotain!
En missään. Mä olin se ärsyttävä pitkä ja kaunis tyttö, joka oli paras lähes kaikessa.
Matikka ja käsityöt, erityisesti kutominen ja ompelutyöt. Muistan, että kässän ope aivan kiusasi minua, kun nämä olivat mulle vaikeita. Enpä ole sen koommin kutomis tai ompelutöihin tarttunut aikuisiällä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllätä, että palstavalaiden yleisin vastaus tähä asti ollu jotakin liikuntaa 😂
Muakin yllättää. En ole koskaan tavannut ketään, joka olisi koululiikunnassa ollut yhtä umpisurkea kuin itse olin. Meillä oli koko koulun urheilukilpailuja (pakollisia), joiden tulokset tulivat koko koulun nähtäville, ja mulla saattoi vielä 5-6 luokan kieppeissä olla koko koulun huonoin tai toiseksi huonoin tulos - siis huonompi kuin edes kenelläkään ekaluokkalaisella! Ja silti sain liikunnasta aina seiskan. En ollut hitustakaan ylipainoinen, nyt aikuisena keikun ihan siinä rajoilla, että onko BMI hiukan yli vai alle 25. Olen aikuisena kyllä käynyt jumpissa yms enkä ole tasoltani ollenkaan yhtä toivoton kuin lapsena, ja jaksan myös tehdä fyysistä työtä. Mun ongelma taisi olla aika paljon se, että en osannut juosta, en siis tajunnut millaista liikerataa jalat siinä tekee!
Matikkaa inhosin sydämestäni ush