Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa olitte koulussa huonompia kuin muut?

Vierailija
24.08.2022 |

Minä Cooperin testissä luokan keskivaiheilla. Se oli aikamoinen kolaus, kun muut juoksivat ohi.
Entä te?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matikkaa inhosin sydämestäni ush

Vierailija
22/30 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kouluun tulemisessa ja siellä paikoillaan istumisessa aina huonompi kuin muut. Alakoulussa onnistuin vielä kohtuu hyvin olemaan, mutta siitä eteenpäin tuntui pulpetti hylkimään takapuoltani vuosi vuodelta enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysiikka.  Voi kamala, miten vaikeaa. 

Vierailija
24/30 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä, että palstavalaiden yleisin vastaus tähä asti ollu jotakin liikuntaa 😂

Vierailija
25/30 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikessa muussa paitsi kotitaloudessa. Liikunnasta sain säälistä aina vitosen.

Vierailija
26/30 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ns. taiteellinen, eli musiikki (varsinkin laulaminen) ja käsityöt - olin tosi surkea näissä. Matikassa olin myös ihan paska. Kielet onneksi sujuivat, että edes jotain! 

Vierailija
27/30 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään. Mä olin se ärsyttävä pitkä ja kaunis tyttö, joka oli paras lähes kaikessa.

Vierailija
28/30 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matikka ja käsityöt, erityisesti kutominen ja ompelutyöt. Muistan, että kässän ope aivan kiusasi minua, kun nämä olivat mulle vaikeita. Enpä ole sen koommin kutomis tai ompelutöihin tarttunut aikuisiällä.

Vierailija
29/30 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöksessä.

Vierailija
30/30 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä, että palstavalaiden yleisin vastaus tähä asti ollu jotakin liikuntaa 😂

Muakin yllättää. En ole koskaan tavannut ketään, joka olisi koululiikunnassa ollut yhtä umpisurkea kuin itse olin. Meillä oli koko koulun urheilukilpailuja (pakollisia), joiden tulokset tulivat koko koulun nähtäville, ja mulla saattoi vielä 5-6 luokan kieppeissä olla koko koulun huonoin tai toiseksi huonoin tulos - siis huonompi kuin edes kenelläkään ekaluokkalaisella! Ja silti sain liikunnasta aina seiskan. En ollut hitustakaan ylipainoinen, nyt aikuisena keikun ihan siinä rajoilla, että onko BMI hiukan yli vai alle 25. Olen aikuisena kyllä käynyt jumpissa yms enkä ole tasoltani ollenkaan yhtä toivoton kuin lapsena, ja jaksan myös tehdä fyysistä työtä. Mun ongelma taisi olla aika paljon se, että en osannut juosta, en siis tajunnut millaista liikerataa jalat siinä tekee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi