Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*peliin päässeet vilttiketjulaiset vko43*

26.10.2006 |

[size=3][color=FF69B4]♥ [size=4]♥ [size=5]♥ [color=CD2990] Odottavat Vilttiketjulaiset [size=5][color=FF69B4]♥ [size=4]♥ [size=3]♥

[size=3][color=FF3030]Pino pitkään lasta yrittäneille, jotka odotimme vilttiketjussa omaa vuoroamme päästä mukaan " peliin" . Ja pääsimme!![color=lime]♥ [color=green]♥ [color=00FF7F]♥ [color=4EEE94]♥ [color=00FFFF]♥ [color=00CDCD]♥

[color=FF3030][size=5]♥ [color=DC143C][size=4]Onnellisesti plussanneet Vilttiketjulaiset!! [color=FF3030][size=5]♥

[color=CD5B45][size=2]Silvain [color=CD2990]plussaa 20.3.06, LA 27.11.06, yrityistä 03/05 alk. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]suuma [color=CD2990]plussaa 10.4.06, LA 16.12.06, yrityistä 05/05 alk. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Selmiina [color=CD2990]plussaa 30.4.06, LA 9.1.07, yrityistä 05/05 alk. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Beijaflor [color=CD2990]plussaa 1.5.06, LA 8.1.07, yrityistä reilu 1v. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Bien [color=CD2990]plussaa 2.5.06, LA 7.1.07, yritystä: tytär 06/03, sen jälkeen ei ehkäisyä [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Isabelluska [color=CD2990]plussaa .5.06, LA 21.1.07, yritystä 2.5v.[color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Limonadi [color=CD2990]plussaa .5.06, LA 4.2.07, yrityistä vajaa 1v. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]KJ25 [color=CD2990]plussaa 29.5.06, LA 8.2.07, yrityistä 01/05 alk. [color=deeppink]♥

[/quote]

[color=CD5B45]anzq79 [color=CD2990]plussaa 2.7.06, LA 7.3.07, yritystä vajaa 1v. [color=deeppink]♥

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[color=CD5B45]kantri80 [color=CD2990]plussaa 13.7.06, LA 19.3.07, yritystä 06/04 alk. [color=deeppink]♥

[/quote]

[/quote]

[color=CD5B45]Senniina [color=CD2990]plussaa 23.10.06, LA 30.6.07, yritystä reilu vuosi [color=deeppink]♥

[/quote]

[/quote]

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittelin nyt tännekin puolelle pinoa ex-vilttisläisille, jospa joku vaikka innostuisi ajatuksia vaihtamaan. Taikauskoisena tietysti myös uskon, että tämä pino imaisee mukaansa vielä kuumeilupuolella kirjoittelevat vilttiketjulaiset.

Minä siis plussasin 25.10. ei 23.10., kuten taisin tuohon listaan laittaa. Takana 13 vuotta ilman ehkäisyä, yksi clomifen-lapsi v.99, clomit+pregnyl 1-5/06 tuloksetta ja plussa ekasta inssistä. Tuo 13 vuotta ilman ehk. ei tarkoita sitä, että lasta olisi yritetty aktiivisesti koko ajan. Nykyisen miehen kanssa lasta on yritetty se reilu vuosi ja nyt siis tärppäsi ja toiv. tilanne jatkuu onnellisissa merkeissä. Ikää on mulla " jo" kohta 38.

Tänne kirjoittaminen ei vaadi kuumeilupuolen vilttisjäsenyyttä, vaan kaikki tämän pinon omakseen tuntevat ovat tervetulleita kuulumisia vaihtamaan. Kuumeilupuolellekin vielä kirjoittelen ja meikäläisen horinoita löytyykin vilttiketjun lisäksi clomisteista ja 60-lukulaisista.

Toiv. joku innostuu kirjoittelemaan!

Vierailija
2/9 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan jo olla lähellä loppumetrejä tämän raskauden kanssa, raskausviikkoja on nyt jo 32+5. Aika vähiin on jäänyt palstailu tällä odotus-puolella, jotenkin raskaus+esikoisen hoito+työelämä on vienyt sen verran mehuja, että ei ole jaksanut kirjoitella. Taustalla olen kyllä lueskellut muiden juttuja, mutta siihen se onkin sitten jäänyt. Silloin kun vielä kuuluin vauvakuumeilu-puolelle oli asia jotenkin enempi pinnassa ja ajatuksissa ja siksi tuli enempi pohdiskeltua asioita muiden kohtalotovereiden kanssa.

Raskaus on mulla sujunut ihan kivasti, se on mennyt vähän siinä sivussa ja siksi ei ehkä ole enempi ajatuksiakaan noussut sen tiimoilta. Alussa oli pahoinvointia ja väsymystä, sittemmin ei juuri mitään vaivoja. Nyt toki alkaa jo masu painaa ja sen takia olla väsymystä, onneksi enää 2 vkoa töitä ja sitten alkaa äitiysloma. Vauva tuntuu olevan hyvin vilkas, erityisesti öisin jumppaa ja pitää äitiä hereillä, toivottavasti sama meininki ei jatku sitten syntymän jälkeenkin...

Esikoisella on hoitopaikka vauvan syntymään asti, mutta sitten saa jäädä kotiin. Aionkin käyttää itsekkäästi hyväkseni tämän loppuajan, järjestellä tavaroita ja vaatteita kuntoon ja lepäillä. Kyllä sitten vauvan synnyttyä saa touhuta ihan tarpeeksi esikoisen ja vauvan kanssa.

Onnea vielä kerran. Mahtaakohan muut vanhat Vilttiketjulaiset vielä seurailla näitä palstoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä sivustoilla uusi, ja etsiskelen juttuseuraa jolla olis suunnilleen samat tilanteet kun itselläni...

Ensimmäinen raskaus... varmistui reilu viikko sitten, ja olen ihan pihalla! Menimme mieheni kanssa naimisiin 9.9. ja päivää ennen lopetin pillerit. Sen jälkeinen vuoto tul jälleen kellolleen, mutta viimeviikolla rupesin ihmettelemään että onpäs pitkä väli. Kävin varulta ostamassa testin kun oli rinnat arat jne... ja herranen aika se näytti plussaa!

En jotenkaan vielä voi uskoa että tämä on totta, ja kun ekaa neuvolaakin pitää odottaa vielä muutama viikko, ja kun kenellekään ei oikein vielä viitsisi kertoa, jos jotain sattuu... Epäuskoinen olo.

Nyt siis rv 7 +2

Vierailija
4/9 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiva kuulla Suuman uutisia. Ihanaa, että raskaus sinulla on sujunut hyvin. Vanhoista vilttisläisistä ainakin Selmiina ja Beijaflor ovat käyneet välillä kertomassa kuulumisia. Uusiakin on tullut matkan varrella, vaikka viime aikoina on kyllä ollut hiljaista. " Perustajajäsenistä" paikalla aktiivisemmin ovat Viltsu ja Stiipiliina.

Canalle myös tervetuloa jutustelemaan, vaikka meitä vilttiketjulaisia yhdistääkin se, että vauvaa on yritetty vuosi tai jopa useita. Mulla on eka neuvola 28.11. ja tuntuu, että sinne on tooosi pitkä aika. Täytyy miettiä, meniskö yksityiselle alkuraskauden ultraan rv7.

Itsellä tässä vähän tuntuu, että on liian hyvä olo. Olin kyllä esikoisenkin raskausaikana elämäni kunnossa, enkä yrjönnyt kertaakaan. Silti sitä jotenkin odottaa, että joltain ihmeelliseltä alkais kohta tuntua..Kuuluu vissiin asiaan=)

Vierailija
5/9 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihka ensimmäinen plussannut vilttiketjulainen toivottaa vilttiketjulaiset vihdoin peliin mukaan, pitkään sainkin täällä yksikseni odotella ; )

Onnea senniina! Saman verran aikaa näköjään meni tärppiin kun minullakin. Olen välillä käynyt kurkkimassa vilttiketjun pinoa vauvakuumepuolella, kiva kun rantauduitte tällekin puolelle viimein.

Itsellä siis jo loppusuora menossa ja ehkä noin kuukauden kuluttua jopa ennen voin raportoida ensimmäisen vilttiketjulaisen syntyneen! Rv nyt 35+4 tuntuu hurjalta, vastahan sen plussan testiin tein.

Odotus on mennyt hyvin ja uskomattoman nopeasti. Äitiyslomakin alkoi jo. Toki kaikenlaista pientä on ollut ja nyt loppuraskauden kaikki vaivat pikkuhiljaa pukkaa päälle närästyksineen ja kolotuksineen mutta kaikki on ehdottomasti sen arvoista. ihanaa odotusaikaa sinulle senniina ja muillekin vilttiketjulaisille jotka tälle puolelle päässeet.

Minä seilaan tuolla marrasmurujen mukavassa seurassa mutta toki käyn nyt tähänkin pinoon höpisemässä kerta tuttuja löytyi! kiva kiva

silvain 35+4

Vierailija
6/9 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vilttisläisiä alkaa löytyä! Taas todettava, että kylläpä aika rientää! Kohta jo ensimmäinen vilttisvauva syntyy, ihanaa! Kiva kuulla myös, että Silvainin raskaus on sujunut mukavasti. Kunpa itsellä myös menisi niin. Nämä muutamat päivät ovat menneet hienosti ilman pahempia vaivoja. Niin se oli esikoisenkin kanssa. Aamupahoinvoinnista en koskaan tiennyt mitään, mutta iltaisin tuppaa nytkin vähän ellottamaan.

Meillä tosiaan meni se reilu vuosi raskautumiseen. Kesäkuusta oltiin ilman ehkäisyä, mutta varottiin kyllä tiettyjä päiviä. Syyskuusta alettiin sitten tähtäämään oikein kunnolla. Onneksi oli tiedossa mun ongelmat ja päästiin hoitoon niin pian eli vuoden alusta aloitettiin clomeilla. Olihan se pettymys ihan valtava silloin, kun tajusi, ettei ne enää autakaan. Taisi meistä jokainen vuorollaan käydä palstalla maataan myymässä=) Hassua, mutta nyt tuo aika tuntuu lyhyeltä!

Kauhea keli täällä. Vettä ja räntää tulee ja tuulee. Taitaa se myrsky kohta pöllyyttää keskeistä Suomeakin. Taidan majoittautua sohvalle vällyjen väliin täksi päiväksi. Onneksi on ruokaa kaapissa, niin ei tarvitse kauppaan vääntäytyä..

t. Senniina, vuorotteluvapaalainen ja rv 4+6

Vierailija
7/9 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva aloitus sinulta Senniina, sillä olen joskus pähkäillyt mitä porukalle kuuluu. Onnittelut plussasta ! Heino homma!

Minulla menossa rv 30. Raskaus on sujunut alkuvaikeuksien jälkeen muuten ihan mallikkaasti, mutta kärsin vakavasta anemiasta. Tämä tarkoittaa, että olen loppumattoman väsynyt ja minulla on melkein koko ajan päänsärkyä. Olen halunnut vielä käydä töissä, mutta paljon muuta en sitten jaksakkaan tehdä. Olen myös jättänyt nämä palstailut vähemmälle. Olen ollut mukana tuossa Tammenterhojen pinossa, mutta viime aikoina vain lueskellut pinoja, en juurikaan kirjoitellut.

Lämpimät terveiset kaikille vilttiketjussa kuumeillelle!

t.bien

Vierailija
8/9 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosiaan olen käynyt silloin tällöin tuolla kuumeilupuolellakin lukemassa ja jotain kuulumisiakin kertomassa. Täällä odotuspuolella minäkin siihen tammenterhoihin kuulun, mutta lähinnä pinoja vaan lueskellut.

Viikkoja pian kasassa 30 =) Tosiaan nopeaa se aika rientää. Kaikki muuten oikein mallikkaasti, mutta viime aikoina supistukset ovat kiusanneet. Ovat siis kipeitä ja todella helposti supistelee. Menevät ohi kuitenkin levolla, joten eipä tässä viime aikoina muuta ole tullut tehtyä kuin lepoa, lepoa ja lepoa. Äippäpolille lähete laitettu, että tarkistavat vielä siellä kaiken mahdollisen. Välillä kova huoli vauvan puolesta, kun on huono tapa pelätä ja ajatella kaikesta aina sitä pahinta. Toisaalta uskon, että kaikki on hyvin. Ei auta kuin ottaa todella rauhallisesti ja odotella että viikot vierivät. Eiköhän se joulukuu ole käsillä ennen kuin huomaakaan.... Ja sitten aletaan olla jo suht turvallisilla viikoilla....

Kiva kuulla tosiaan kaikista vanhoista Vilttiketjulaisista! Vaihdetaanko kuulumisisa silloin tällöin?

-Selmiina 29+4 (kai?)

Vierailija
9/9 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan ihmeessä kuulumisia jatkossakin. Ehkä tällaista viikottaista pinoa ei kannata perustaa, mutta vilttiketjun nimellä kuitenkin jotakin.Kyllähän tämä palstailu multakin varmaan hiipuu, kun " alkujärkytyksestä" toivun. On kuitenkin mukava käydä vaihtamassa kuulumisia, kun niin monesta on tullut " virtuaaliystävä."

Hyvää viikonloppua kaikille! Päikkäreitten aika...