Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua tehdä mitään, vain chillata rauhassa kotona

Vierailija
24.08.2022 |

Onko tämä epänormaalia tai outoa?
Pitäisikö olla huolissaan?
Vai olenko vain rasittunut ja haluan ottaa jonkin aikaa rennosti?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis tyypillinen nykynuori.

Vierailija
2/12 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia ja hyväksyttävää mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis tyypillinen nykynuori.

Tai, vaihtoehtoisesti vanhanliiton luuseri.

Vierailija
4/12 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan normaali. Ei ihminen ole luotu raatamaan. Ihminen on luotu ''tsillaamaan''. Ihmiset juoksevat oravanpyörässä ja mitä jää käteen. Ei mitään. Tuoko raha onnea? Tuoko raha surua? Näitä voi jokainen miettiä hiljaa itsekseen. Olen elämäni aikana tehnyt vain yhden lupauksen. Lupasin 16 vuotiaana että ikinä en mene töihin. Ja se on pitänyt. Olen nyt 39. 

Vierailija
5/12 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ethän pummaa rahaa kelasta ja ime veronmaksajia kuiviin?

Vierailija
6/12 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi olla koko ajan tekemässä jotain?

Vierailija
7/12 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo

Vierailija
8/12 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahe-83 kirjoitti:

Olet ihan normaali. Ei ihminen ole luotu raatamaan. Ihminen on luotu ''tsillaamaan''. Ihmiset juoksevat oravanpyörässä ja mitä jää käteen. Ei mitään. Tuoko raha onnea? Tuoko raha surua? Näitä voi jokainen miettiä hiljaa itsekseen. Olen elämäni aikana tehnyt vain yhden lupauksen. Lupasin 16 vuotiaana että ikinä en mene töihin. Ja se on pitänyt. Olen nyt 39. 

Jotta sinä voit tsillata ja pitää lupauksesi, pitää jonkin toisen tehdä sinun elättämiseksi töitä. Sehän ei sinua haittaa, koska et välitä oikeudenmukaisuudesta.

Vierailija
9/12 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahe-83 kirjoitti:

Jotta sinä voit tsillata ja pitää lupauksesi, pitää jonkin toisen tehdä sinun elättämiseksi töitä. Sehän ei sinua haittaa, koska et välitä oikeudenmukaisuudesta.

Kun töitä ei riitä kaikille niin osa jää kotiin. Toiset pakosta ja toiset vapaaehtoisesti. Jos tuo rassaa sinua niin koita saada vuorottelu työttömän kanssa. Olette vaikka vuorotellen vuoden töissä.

Vierailija
10/12 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahe-83 kirjoitti:

Kun töitä ei riitä kaikille niin osa jää kotiin. Toiset pakosta ja toiset vapaaehtoisesti. Jos tuo rassaa sinua niin koita saada vuorottelu työttömän kanssa. Olette vaikka vuorotellen vuoden töissä.

Kyllä minua rassaa elättää laiskaa, mutta en sen takia rupea laiskaksi itse. Sen sijaan äänestän siten, että laiskan elämä olisi mahdollisimman hankalaa.

Minun työni lisäksi edellyttää erityisosaamista. Meitä ei ole työttöminä yhtään. Siinä toinen syy miksi populistinen heittosi ei toimi.

Vierailija
11/12 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahe-83 kirjoitti:

Kyllä minua rassaa elättää laiskaa, mutta en sen takia rupea laiskaksi itse. Sen sijaan äänestän siten, että laiskan elämä olisi mahdollisimman hankalaa.

Minun työni lisäksi edellyttää erityisosaamista. Meitä ei ole työttöminä yhtään. Siinä toinen syy miksi populistinen heittosi ei toimi.

Uskotko oikeasti, että täystyöllisyys olisi mahdollista?

Vierailija
12/12 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi chillata, mutta olen loppuun asti väsynyt. Jopa syöminen aiheuttaa sydämeen ylimääräisiä lyöntejä, huimaa kun nousee ylös niin että silmissä pimenee ja hengästyy. Pikkuhiljaa vain väsyy enemmän ja enemmän. Kaikki urheilu ja nyt jo arki liikkuminenkin alkaa jäädä kun en enää jaksa. Lääkäriin en viitsi mennä kun siellä ei kuule muuta kuin pään aukomista.