Tapasit henkilön, et kehdannut kysyä yhteystietoja ja nyt kadut. Onko sulle käynyt koskaan näin?
Tiedän missä hän vietti illan (yhdessä Euroopan suurkaupungeista), tiedän miltä hän näyttää ja että hän olisi mahdollisesti ollut kiinnostunut minusta. Olin ystävieni kanssa reissussa, enkä voinut (kehdannut) ryhtyä tekemään tuttavuutta. Tiedän millä lennolla hän palasi (?) Suomeen ja millä penkillä hän koneessa istui (numero). Sitä en tiedä, oliko hän suomalainen vaiko kauttakulkumatkalla, mutta vahvasti epäilen kauttakulkua. Lennolla hän katsoi suoraan silmiin, mutta ohikulkiessaan minun oli mahdotonta sanoa hänelle yhtään mitään. Sitten hän jo olikin tiessään.
Arvatkaa vitu**aako etten mennyt juttelemaan edellisenä iltana, kun siihen olisi ollut mahdollisuus. Sittenhän olisin tiennyt. Mitä siitä sitten jos hän ei olisikaan ollut kiinnostunut.
Olen ujo ja missaan usein kaikenlaiset mahdollisuudet luontaisen arkuuteni vuoksi. Tiedättekö tunteen? Miten tällaisesta voi "kouluttaa" itsensä poispäin ja vielä tärkeämpää - miten löydän hänet? Lentoyhtiölle kiristysviesti? :D
Kommentit (5)
Voi ei, tiedän tunteen! Olin muutamia vuosia sitten juhlimassa kavereiden kanssa, ja meidän seuraan liittyi aivan lumoava nainen. Kaikki mun miespuoliset kaverit yritti kysellä sitä naista treffeille, mutta se vaikutti lähinnä kiusaantuneelta. Itsekin menin aivan sekaisin, mutta piilotin tunteeni niin hyvin kuin taisin, olen siis nainen itsekin. Jotenkin mulle tuli sellainen olo että se olisi ollut musta kiinnostunut, mutta en vain millään uskaltanut kysyä numeroa vaikka olisin halunnut. Kun poistuin taksista, me katsottiin toisiamme silmiin todella pitkään, niin että ihan sydämessä muljahti :D Hitsi että kadutti etten kysynyt sen numeroa, olin vielä niin nolo että menin kaupungin keskustaan hillumaan että törmättäisiin uudestaan! No, se nainen katosi paikkakunnalta yhtä nopeasti kuin oli sinne ilmestynytkin, mutta jostain syystä asia palaa mieleen yhä edelleen 🥺
Ehkä sun pitää laittaa joku etsintäilmoitus lehteen ja someen, niitähän on aina välillä 😃 Toivottavasti löydät ihastuksesi! 🥰
Hippi kirjoitti:
Voi ei, tiedän tunteen! Olin muutamia vuosia sitten juhlimassa kavereiden kanssa, ja meidän seuraan liittyi aivan lumoava nainen. Kaikki mun miespuoliset kaverit yritti kysellä sitä naista treffeille, mutta se vaikutti lähinnä kiusaantuneelta. Itsekin menin aivan sekaisin, mutta piilotin tunteeni niin hyvin kuin taisin, olen siis nainen itsekin. Jotenkin mulle tuli sellainen olo että se olisi ollut musta kiinnostunut, mutta en vain millään uskaltanut kysyä numeroa vaikka olisin halunnut. Kun poistuin taksista, me katsottiin toisiamme silmiin todella pitkään, niin että ihan sydämessä muljahti :D Hitsi että kadutti etten kysynyt sen numeroa, olin vielä niin nolo että menin kaupungin keskustaan hillumaan että törmättäisiin uudestaan! No, se nainen katosi paikkakunnalta yhtä nopeasti kuin oli sinne ilmestynytkin, mutta jostain syystä asia palaa mieleen yhä edelleen 🥺
Ehkä sun pitää laittaa joku etsintäilmoitus lehteen ja someen, niitähän on aina välillä 😃 Toivottavasti löydät ihastuksesi! 🥰
Hyvä ettet mennyt lepakoimaan.
Voin kertoa ettei mikään ole nolompaa kuin että joku nainen tulee änkytellen lirkuttamaan ja yrittää olla tuijottamatta mun rintoja.
Luulin että leppanoilla olisi jotain kykyä reagoida yksiselitteisen kylmään "voitko lähteä litomaan siitä" katseeseen, mutta ei ne mitään tajua.
On käynyt. Harmittaa niin vietävästi että menneet sivu suun!
Ei. Joku katseiden vaihto unohtuu äkkiä.
Olisit vaan mennyt juttelemaan! Kerran se kirpaisee. Ensi kerralla oot rohkea?