En saa luottokorttia S-pankilta?
-Luottotiedot kunnossa ja tarkistin vielä asian hätäpäissäni
-Vakituinen työ, joka on ollut vuosia
-Ammatti, jossa työllisyys tilanne nykyisin hyvä
-Kuukausitulo 4100€
-Rakenteilla uusi talo, johon pankkilainaa (lainan lyhennys n. 500)
-Asun vielä vuokralla
-Muun pankin asiakas
-Ensimmäisen luottokortin hommasin tänä keväänä vaihdettuani pankkia ja pari kertaa tehnyt sinne oston jonka maksanut heti pois
Miten voi olla, etten saa luottokorttia 3000€ nostorajalla? S-bonuksia olen kerännyt n.10vuotta ja bonuksia saanut kasaan yli 3000€ edestä, jos tällä mitään merkitystä.
Sain luottokorttiin hylkäävän päätöksen.
Kommentit (33)
Johtuu siitä että tietty prosenttimäärä hakemuksista on aina hylättävä.
Ei siinä järkisyyt paina koska näitä ei ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noinkaan voi mennä
Eivät köyhätkään saa. Voi olla että toisessa pankissa onnistuu luotot ja ulkomaanmaksut sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noinkaan voi mennä
Kyllä se menee. Näin se mulle selitettiin kun olin samassa tilanteessa joskus ja vaadin tietää syyn.
Oli pitkä litania dibadaabaa kuinka tietty otanta tietystä joukosta kuuluu hylätä jne....
Meneekö ansiotulosi sille S-tilille? Vai onko vain pelkkiä bonuksia varten?
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä bonuksia.
Tuleva avopuoliso sai luottokortin isommalla luottorajalla ja pienemmillä tuloilla sekä hänellä asuntolainaa enemmän. Tosin hän asuu nytkin omistusasunnossa. Hän on kyllä ostanut paljon enemmän s-kaupasta kuin itse. Tällä kertaa yhdistimme tilin ja bonukset samaan, jolloin ehdotettiin luottokortteja.
Miksi et ota luottokorttia omasta pankista? Jos ei ole pankkiin mitään tuloja, niin 3000 eur luottoraja kuulostaa melkoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä bonuksia.
Tuleva avopuoliso sai luottokortin isommalla luottorajalla ja pienemmillä tuloilla sekä hänellä asuntolainaa enemmän. Tosin hän asuu nytkin omistusasunnossa. Hän on kyllä ostanut paljon enemmän s-kaupasta kuin itse. Tällä kertaa yhdistimme tilin ja bonukset samaan, jolloin ehdotettiin luottokortteja.
Onko avopuolisosi palkkatili S pankissa? Ovat nihkeitä luottokorttien suhteen muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä bonuksia.
Onko avopuolisosi palkkatili S pankissa? Ovat nihkeitä luottokorttien suhteen muuten.
Kaikki pankit vaativat että luottokortin saadakseen pitää tulla säännöllistä tuloa siihen pankkiin.
Et saa, jos ei kyse ole palkkatilistä
mikset siitä tönö laina pankista hakenut korttia ARVOSTAN S- PANKIN TOIMINTAA SIELLÄ ON EDES JONKINLAISET KRITEERIT. ERITTÄIN HYVÄ MIKSI ME MUUT MAKSAISIMME SINUNKALTAISTEN PÖLHÖILYT. varmaan kerrot kun tänössäsi on tuparit sitten osoitteen jota vouti kaupustelee.
Säästät palkkatuloa 10 000 euroa sen pankin tilille, josta haluat luottokortin. Kysy sen jälkeen. Ei köyhille mitään anneta.
Olet tehnyt virheen hakemuksessa. Todistitko kuukausitulosi miten? Soita sinne ja kysy, sillä se selviää. Ei täällä AV:llä kukaan voi asialle mitään.
Omat mokat ovat tyypillinen tilanne missä valitetaan "huonosta palvelusta". Just yks mun kaveri oli lopettanut tilinsä yhdessä pankissa ja pyytänyt heitä siirtämään tilin saldon toiseen pankkiin. Kaveri oli ihan raivona kun rahat eivät ilmestyneet toiselle tilille. No viikon kun oli pankkia haukkunut joka puolella, kävi ilmi, että oli itse antanut väärän tilinumeron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä bonuksia.
Kaikki pankit vaativat että luottokortin saadakseen pitää tulla säännöllistä tuloa siihen pankkiin.
Jännä, mä sain S-pankista luottokortin 5000 luottorajalla, vaikka päätilaa eri pankissa.
Toisaalta, jos AP:llä on S-pankissa 3 000 euroa säästössä, niin miksi hän hakee luottokorttia, jossa olisi 3 000 euron raja? Hänhän voi käyttää sitä S-pankin säästösummaa luottoon, ja sitten "maksaa" sen taas ehjäksi kolmeksi tonniksi toiselta tililtään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä bonuksia.
Mulla on s-pankin pankkikortti- visa luottokortti ja ei mitään säännöllistä tuloa kuin bonukset noin 10€ kuussa, luottoraja on toki vain 1000€.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä vastaus josta loistaa täydellinen tietämättömyys pankin (minkä tahansa pankin) toimintatavasta.
Hohhoijjaa