Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö siskolle kertoa?

Vierailija
24.08.2022 |

Kuulen valitettavasti äidiltäni kaiken, mitä sisko minusta puhuu. Yleensä hieman vahingossa tai sivulauseessa, mutta erittäin selvästi. Jos siis kysyn sitten, että ai, onko X sanonut tuollaista, äiti kiusaantuneena myöntää ja sanoo, että en puhuisi tästä siskolle.

En kuvittelekaan, että meillä olisi siskon kanssa erityisen lämpimät välit, mutta tuo on vähän hassua. Itse en puhu siskostani mitään negatiivista äidilleni, koska tiedän, että äitimme ei ole mikään ihmissuhe-expertti ja häneltä pääsee kaikenlaisia lipsahduksia.

Mitä pidätte, annanko asian olla vai kerronko siskolle, että äitimme on väärä taho avautua minusta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea vastata-mutta kyllä sanoisin juuri niinkuin ilmaisit täällä.

Vierailija
2/5 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikohan aloituksesta hieman teinimäinen? Olemme kyllä päälle neljänkymmenen jo sekä minä että siskokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea vastata-mutta kyllä sanoisin juuri niinkuin ilmaisit täällä.

Niinpä, tavallaan huomaan vain pelkääväni siskoni suuttumista.

Vierailija
4/5 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai äitis on riidankylväjä.

Vierailija
5/5 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hankaa sanoa tuntematta teitä paremmin ja tietämättä että millaisista asioista on kyse mitä sisko kertoo äidillenne. Ja mikä on siskon motiivina puhua äidienne tuollaisia asioita, haluaako äiditä esim. neuvoja johonkin hankaampaan teidän väliseen tilanteesen tms. vai jotain muuta? Onko kerrotut asiat arkaluontoisia tai sun yksityisasioita?

Mielestäni mitään sun yksityisasioita ei saisi levitellä, jos kysyy neuvoa yleisesti johonkin tilanteeseen, saattaisi olla joissain tapauksissa mielestni ok. Riippuu niin pajon kaikesta muusta. Kuitenkin lähtokohtaisesti ei ole mun mielestä ok puhua äidille pahaa toisesta siskosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän