Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain työpaikan mutta en pääse töihin niin aikaisin kun työvuoro alkaa!!

Vierailija
24.08.2022 |

Työ alkaa klo 6 ja eka bussi lähtee vasta kuuden jälkeen. Mitä tehdä? Auton voin ostaa vasta kunhan saan palkkaa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörällä pääsee. Tai nykyisin sähköskopalla.

Vierailija
22/38 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkä matka? Pyöräile tai pidä lenkkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää ei tullu esiin jo haastattelussa?

Sitä ihmettelen minäkin. Yleensä kaikissa erikoisempaan aikaan tapahtuvissa töissä varmistetaan haastattelussa, että työajat sopivat. Usein ne tosin lukevat myös ilmoituksessa, mutta silti kysytään. Multa on jopa kerran haastattelussa kysytty, että onhan 8-16 työaika mulle ok.

Vierailija
24/38 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörä, sähköpyörä, mopo, mopoauto, auto velaksi, kävele, mikä vaan ajoneuvo luotolla, ruinaa auto lainaan sukulaiselta/vanhemmalta, vuokraa auto.

Oikeesti nyt. Aikuinen ihminen olet kuitenkin.

Vierailija
25/38 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto on tehdä vain oharit työpaikalle.

Vierailija
26/38 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisikö jostain lainamaan rahat halpaan autoon/osamaksun ekaan osaan.

Vierailija
27/38 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaa telttaan tehtaan portille.

Vierailija
28/38 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palkka on sanotaanko vaikka 2000 egeä kuussa mutta töihin kulkemiseen ja muihin töistä johtuviin sivukuluihin menee se 500 kuussa niin eikös se tosiasiallinen palkka silloin ole 1500?

Vierailija
29/38 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ihmettelen minäkin. Yleensä kaikissa erikoisempaan aikaan tapahtuvissa töissä varmistetaan haastattelussa, että työajat sopivat. Usein ne tosin lukevat myös ilmoituksessa, mutta silti kysytään. Multa on jopa kerran haastattelussa kysytty, että onhan 8-16 työaika mulle ok.

8-16 siivu korvaamattomasta vapaa-ajasta on aika kova lohkaisu. Tuossahan loppupäivä menee töistä palautumiseen ja yö työtä varten lepäämiseen.

Vierailija
30/38 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, että kuinka pitkä on matka, ts. onko pyöräily/kävely todellakin poissuljettua?

Vierailija
31/38 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö selvitit tämän vasta kun otit paikan vastaan? Ota lainaa jotain rämäautoa varten. Vaihdat sitten uudempaan.

Vierailija
32/38 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos ei ole ajokorttia..,?

Polkupyörään ei tarvita ajokorttia. Minulla on työmatka yhteen suuntaan hieman yli 6 km ja siihen menee yleensä 18 minuuttia ja jos on kova vastatuuli niin hieman kauemmin, talvella lumen seassa polkiessa aikaa menee yleensä muistaakseni 22 minuuttia. 10 kilometriä pitempää työmatkaa en varmaankaan viitsisi polkupyöräillä, sillä työni on ruumiillista työtä ja siinä tarvitaan voimia.

Vierailija
33/38 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käynyt sama ja syy tähän oli että päiväkoti johon olin menossa oli ilmoituksen mukaan auki 07-17 mutta ekana työpäivänä selvisi että aukeaakin jonkun perheen vuoksi jo kuudelta. Eihän näihin aina osaa varautua .

Vierailija
34/38 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en jaksaisi edes herätä noin aikaisin.

Ai, mä taas tykkään aamuvuorosta kun päivä on ohi ennen kuin huomaakaan.

Aamuvuoro on parasta. Mukavaa kun työ loppuu kello 14, niin siinä jää aikaa omalle elämällekin. Iltavuoro on inhottavaa, siinä ei ehdi tehdä mitään ennen töitä eikä töiden jälkeenkään.

Vierailija
35/38 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörä, sähköpyörä, mopo, mopoauto, auto velaksi, kävele, mikä vaan ajoneuvo luotolla, ruinaa auto lainaan sukulaiselta/vanhemmalta, vuokraa auto.

Oikeesti nyt. Aikuinen ihminen olet kuitenkin.

Olin te-toimistossa töissä, ja näitä ap: ongelmista kärsiviä työttömiä tuli vastaan viikottain! Ehkä pitkään työttömänä oleminen tekee passiiviseksi ja kaventaa ajattelua ja rajaa nähdä mitään vahtoehtoja. Varmaan näin.

Mutta sitä valitusta, ja täys mahdottomuus keksiä mitään, kertakaikkiaan minkäänlaista ratkaisua!

Ja siihen sitten vielä siihen lapsi ja että sitä saada hoitoon ja voi ja voi että, kun ei onnistu.

Sitten työkkäri sanoo että tästä tulee karenssi kun ei ole pätevää syytä kieltäytyä työpaikasta, niin ihmetellään että miksi näin..

Vierailija
36/38 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8-16 siivu korvaamattomasta vapaa-ajasta on aika kova lohkaisu. Tuossahan loppupäivä menee töistä palautumiseen ja yö työtä varten lepäämiseen.

Yöllä nukutaan muutenkin. Mutta sinä et taida alentua työelämään kun on helpompi elää veronmaksajien varoilla.

Vierailija
37/38 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvuorot on parasta. Pääsee aikasin töistä, koko päivä vielä edessä. Ei ruuhkia mennessä eikä tullessa työmatkalla!

Nykyinen työ ei tosin noin aikasin ala, mutta kokemusta myös klo 6 vuoroista.

Vierailija
38/38 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kesä. Mene pyörällä. Minä ajan 15 kilometrin työmatkat pyörällä heti lumien lähdettyä lokakuulle saakka.