ANTEEKSI kaikki kotiäidit.
Anteeksi, että olen joskus ajatellut ja täälläkin sanonut, että elämänne olisi helppoa kun saatte olla vain kotona.
Esikoisen jälkeen kiiruhdin töihin ja valin miten on rankkaaa. Kakkosen vauvaikana meni ihan mukavasti, ja alattelin minäkin hieman jatkaa lomailua ja jäädä hoitovapallee. nyt olen sitten ollut kotisalla parikuukautta kahden pyöremyskyn kanssa ( 1 ja 3 v ).. ja ei hemmetti miten tää voi ollakin näin rankkaa..
Taidankin palata töihin.. välistä tökkii kyllä niin pahasti. Minusta ei ole tälläiseen rääkkiin
Sorry lyöntivirheet.. pieniä sormia apuna.. mutta pakko oli avata kone ihan pyytääkseni sanoakseni anteeksi.
Kommentit (5)
Minulla samanikäiset pojat kuin sinulla ap ja meilläkin hulinaa riittää.
Joskus tuntuu, että töissä olisi helpompaa, mutta kyllä välillä kotonakin on rauhallista ja ihanaa.
Tämä töissäkäynti tympii mutta velat ja laskut on maksettava ja siihen ei yksin miehen tili riitä.
Näinhän siinä yleensä käy, että vasta kun saa sitä omaa kokemusta, niin asiasta voi niitä faktoja laukoa.
Taidan olla vähän työnarkomaani ja hieman paheksuin hoitovapaalle jäämistä. No nyt olen yhden lapsen kanssa kotona (toinen tulossa ensi vuonna) ja kyllä tämä todella työstä käy. Uskon, että palkkatyössäni olisin päässyt helpommalla mutta tiedän että lapseni on hyvä olla kotona näin pienenä.
Olen paheksunut joitakin muitakin toisten ihmisten tekemiä päätöksiä ja myöhemmin elämässäni kuitenkin valinnut itse samoin. Kokemus taitaa viisastuttaa:)
Kunpa vain kaikki osaisivat arvostaa hoitovapaalla / kokonaan kotiin jääviä äitejä. Surullista kun ihmiset ajattelevat heidän vain lomailevan.
sellaisissakin asioissa joissa luuli tietävänsä miten ne ovat ja huomaakin että olinpas väärässä. Ja että sen vielä ääneen uskaltaa sanoa, hieno juttu! Onhan tämä välillä melkoista pyöritystä mutta toisaalta myös antoisaa kunhan jaksaa pitää tietyistä rytmeistä kiinni. Voi kun mieskin vielä tuon saman ymmärtäisi, helpottaisi elämää kummasti. Luulen että aika moni mies ajattelee samalla tavalla mutta saattaisi ääni muuttua kellossa kun kokeilisi muutaman kuukauden. Joka tapauksessa, mukavaa elämää sinulle, valitset sitten töihinmenon tai kotona olemisen. = )