Selkä alkanut jäykistyä öisin. Mikä auttaisi.
Tai siis selän lihakset. Ovat liikuttaessa kipeät ja jäykät. Tätä on ollut jo puli vuotta. Tätä edelsi usei tapahtunut selkänikamien napsuilu. Eli esim hiuksia kuivatessa moni selkänivel naksuili peräjälkeen jonossa.
Varmaan yliliikkuvat nivelet selässä. (On muuallakin)
On niin jäykkä, ettei esim takapuolta pysty pyyhkimään. Parissa tunnissa alkaa vähän helpota.
Ikää on jo 50 vuotta.
Kommentit (32)
Ruokavalio on kyllä aika huono.
Alkoholia en käytä.
Sänky on laveri, jossa on aluspatja ja päällä temput, joka on ihan veltto. Ostin sen kesällä.. Luulin sen pehmenneen helteistä. Mua varmaan huijattiin. Aiempi temput oli kovempi ja muotoutuva. Tää on ihan löllö.
Mutta kokeilin myös mieheni sänkyä, jossa tavallinen patja. Ei selkä siinä kolmessa viikossa parantunut.
Liikuntaa ei juuri ole. Mulla on sellainen tilanne, että kotitaloustyötyyppistä liikehdintää on aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ruokavalio on kyllä aika huono.
Alkoholia en käytä.
Sänky on laveri, jossa on aluspatja ja päällä temput, joka on ihan veltto. Ostin sen kesällä.. Luulin sen pehmenneen helteistä. Mua varmaan huijattiin. Aiempi temput oli kovempi ja muotoutuva. Tää on ihan löllö.
Mutta kokeilin myös mieheni sänkyä, jossa tavallinen patja. Ei selkä siinä kolmessa viikossa parantunut.
Siis löysä * t e m p u r
Autocorrect
Särkyvoiteita on monenlaisia,niillä lähtee.
Ikä antaa vähän anteeksi huonoja elintapoja, mutta kun sitä ikää tulee lisää ei auta patjat ja tyynytkään.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa oli yhtenä mahdollisuutena selkärankareuma.
Mulla kiöuitenkon alunperin alkoi tosiaan ne nikamat naksahdella esim hiuksia kuivatessa, kuten kerroin. Tämä saattaa olla ylikiikkuvien nivelten ongelmaa.
Voin kokeilla särkyvoiteitakin.
Hieman kartan, kun tulen niin helposti allergiseksi kaikelle.
Villiä seksiä ja tanssia, niillä selkä pysyy kunnossa.
Vaakamambo pitää selänlihakset kunnossa.
Ja se sokeri?