Missä kaikkialla nuohooja käy? Riittääkö jos siivoaa takkahuoneen
Nuohooja tulossa ensimmäistä kertaa. Riittääkö jos vain takkahuone on esittelykunnossa?
Kommentit (17)
En suosittele sulle ollenkaan takan käyttöä.
Joskus nuohooja meni yläkerran vessaan sammuttamaan ilmanvaihtokoneen.
Ei luoja miten häpesin kun huomasin myöhemmin että mies oli aamulla jättänyt mustat partakarvansa lavuaarin viereen. Vieressä naiselliset kukkasakset.
Mitä lie nuohooja tulkinnut...
Käy itsekin pesulla, niin se nuohoo sinut myös.
Nuohoojat on seksikkäitä!! Aina säpinää ilmassa, kun ne käy mökillä. Yritän tietysti pysyå neutraalina, enkä olla mikään työmiesten ahdistelija.
Makuuhuone pitää siivota ja puhtaat petivaatteet pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele sulle ollenkaan takan käyttöä.
En käytä takkaa kun nuohooja on paikalla. Ap
ahteriin jää läpsäyksestä nokisen käden jälki
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja miten häpesin kun huomasin myöhemmin että mies oli aamulla jättänyt mustat partakarvansa lavuaarin viereen. Vieressä naiselliset kukkasakset.
Mitä lie nuohooja tulkinnut...
Meillä käynyt vastaava tilanne toisen huoltotyöntekijän kanssa. Hänen piti päästä napsauttamaan sulake ja joutui harppomaan mun menkkapikkarilikapyykin yli. Ap
kai se siinä reiän ympärillä pyörii, siistitty pitää olla. Muuten lähtee kotiin.
Meillä teki viimeksi myös ilmanvaihdon nuohouksen, joten kävi kaikissa niissä huoneissa, jossa ilmanvaihtokanavia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lie nuohooja tulkinnut...Meillä käynyt vastaava tilanne toisen huoltotyöntekijän kanssa. Hänen piti päästä napsauttamaan sulake ja joutui harppomaan mun menkkapikkarilikapyykin yli. Ap
Ainako sulla vuotaa yli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lie nuohooja tulkinnut...Meillä käynyt vastaava tilanne toisen huoltotyöntekijän kanssa. Hänen piti päästä napsauttamaan sulake ja joutui harppomaan mun menkkapikkarilikapyykin yli. Ap
Ainako sulla vuotaa yli?
Menkkapikkarit on ainakin itsellä sellaisia teltan kokoisia reikäisiä mummoalushousuja joissa on leveät haarakiilat ja korkea vyötärö. Väri usein vain muisto entisestä. Älä ole ällöttävä. Ap
Ei kannata siivota ENNEN nuohoojan käyntiä. Kun käyvät hormit ja tuuletuskanavat läpi niin sen jälkeen on syytä siivota. Eikö nais-ihmisillä olekkaan aina siistiä? Mulla on sinkkumiehenä sotkua vain rökälehtimisyön jälkeen.
Pesut vasta jälkeenpäin mutta muuten tavarat järjestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata siivota ENNEN nuohoojan käyntiä. Kun käyvät hormit ja tuuletuskanavat läpi niin sen jälkeen on syytä siivota. Eikö nais-ihmisillä olekkaan aina siistiä? Mulla on sinkkumiehenä sotkua vain rökälehtimisyön jälkeen.
Niin, meillä naisilla alkaa särkeä tissejä ja pakottaa kohtua jos ei ole siistiä. Pakko siivota, tai naislogiikka sekä naishormonit menevät sekaisin!! Munasarjat kuihtuvat sotkuisesta ympäristössä. Kukat ja pitsit auttavat kuukautiskipuihin.
Nuohooja käy sisällä niissä tiloissa joissa on tulisija.