Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ja por... ei kun George Clooney

Vierailija
26.10.2006 |

Vaimoni mielestä George Clooney oli Teho-osastossa aivan namu, ihana. Eikö hän ymmärrä, ettei George ole oikeasti ihana, vaan vain näyttelee sellaista? Voiko parisuhteellamme olla mitään pohjaa, kun vaimoni ihailee fiktiivistä lääkäriä, ja minulla on toisen alan akateeminen koulutus? Ehkä vaimoni haaveilee seksistä lääkärin kanssa, eikä edes ymmärrä Georgen olevan näyttelijän ammatissa eikä lääkärissä. Voinko sallia vaimolleni Tehis DVD-katsomisen menettämättä potenssiani? Entä jos hän katselee niitä salaa? Sen jälkeen mitään luottamusta välillämme ei voi olla.

Ihmisarvoni on viety. Minun on varmaan mentävä lääkikseen, tai hankittava nettiyliopistosta väärennetty lääketieteen diplomi.

Olen romuna. Sitten on vielää Tommy Tabermanin koskettavat runotkin...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti halunnut, vaan olisi halunnut olla mielummin oikea lääkäri. Miten te naiset voitte katsoa Clooneyn silmiä, kun tiedätte, että siinä on mies, joka vain näyttelee....

Vierailija
2/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 50-vuotiaasta (tai sen näköisestä) harmaantuvasta näyttelijästä.

Jos vaimosi lataa Tehistä koneelleen ja masturboi yksin iltakaudet Clooneyta ihaillen, taitaa hänellä olla jo sen luokan henkinen ongelma, ettei siihen enää yksin parisuhdeterapia auta.

Etenkin näin, mikäli väliltänne seksielämä on kuihtunut täysin Mr Clooneyn astuttua makuukammariinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan huokailee nokka kiinni runokirjassa. Epäilisin salarakasta romanttisten haaveiden kohteeksi.

Vierailija
4/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää perheen rahoja ostaakseen Robbie Williamsin levyjä ja DVD:itä. Kuuntelee niitä paljon ja myös silloin kun en ole kotona.

Mikä ihme noissa pop-tähdissä naisia kiehtoo? Eivätkö he ymmärrä, että ne ovat vain viihdekoneiston pelinappuloita, eivätkä oikeasti laula ja flirttaile koko ajan? Sellaisia vaatteitakin, että hyvin kaukana todellisuudesta. Nykyään minun tuulipukuni ei tunnu saavan naistani lämpeämään.

Miksi ihmeessä joku stara haluaa tuhansien ihmisten pinnallisen huomion, kun voisi saada yhden naisen täydellisen huomion? Kyllä täytyy olla päässä vikaa kun tollaselle alalle lähtee.

Vierailija
5/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisin häneltä, onko hänellä kenties masennusta.

Vierailija
6/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parisuhteessa pitäisi riittää se, että kuunnellaan toisiaan. Vaikka nykyään sekin on jäänyt vähemmälle, ei oikeen kiinnosta kuunnella vaimoa kun tietää mitä se kuuntelee silloin kun minä olen poissa.

Olen yrittänyt puhua asiasta, mutta vaimo jotenkin kieltää kaiken. Ei oikeen suostu perustelemaan mitään. Kyllä sellainen toisen miehen ihailu satuttaa valtavasti.

Ei se kuuntelu sellaista ole, että jotain masennusta olisi. Ihan normaalisti meillä muuten eletään. Jotenkin vaan tuntuu niin salailulta koko homma. Minä kun en välitä Robbiesta niin vaimo kuuntelee sitä silti. Huomasin kerran vahingossa kun eksyin tietokoneen sivuhistoriaa ja ladattuja tiedostoja penkomaan, että oli käyty katsomassa jotain cd-levyjä taas.

Paha mieli. Miten saisin mieheni tyytymään minun lauluääneeni ja olemukseeni? En todellakaan aio ostaa uusia vaatteita saati tehdä jotain levyä.

Vierailija
7/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti sinäkin teet toisinaan asioita itseksesi, mitä vaimosi haluaisi jakaa kanssasi.

Voisit vaikka keksiä itsellesi mieluisen harrastuksen, kuten formuloiden katselemisen, siksi aikaa kun vaimosi haluaa kuunnella Robbieta. Kuulokkeiden kanssa onnistuu vaikkapa simultaanisti. Samalla voitte pitää toisianne kännyistä kiinni!

Vierailija
8/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit tietysti olla huolissasi. George on kyllä varsinainen namu, etkä todennäköisesti pärjää hänelle ulkonäöllisesti ainakaan. Todellinen luonnehan paljastuisi vasta tositilanteessa. Voit kuitenkin lohduttautua sillä, että Georgella on kuitenkin vaatteet päällään. Tosin naisesi voi kyllä haaveilla hänestä seksinne aikana ja todennäköisesti vaihtaisi sinut lennossa, jos saisi mahdollisuuden.

Ammatillahan ei sinänsä mitään väliä ole. Varsinkin kun menestyvä näyttelijä tienaakin paremmin kuin lääkäri. Siinäkin sinä kyllä valitettavasti jäät kakkoseksi.

Vierailija
9/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttelijän ammatti on kuitenkin todennäköisesti halutumpi ammatti kuin lääkäri. George toki näyttelee, mutta sehän on hänen tehtävänsä. Tosin Georgen silmistä ei kuvastu kipua tai surua, joten hän mahdollisesti myös pitää hyvinpalkatusta työstään.

Vierailija
10/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tuo Robbie ei kyllä minuun kolahda, mutta ehkä joku hänestäkin saa kicksit. Todennäköisesti jäät myös Robbielle kakkoseksi.

Mitä tulee tuohon ihailuun, Robbiehan on avoimesti kertonut, että kaipaa sitä todellista rakkautta, joten olet oikeassa, pintaliitoa mies on joutunut kestämään. Ehkäpä Robbie löytää rakkautensa vaimostasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän