Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoitin työnantajalle, että mua ei vittuakaan kiinnosta tulevat työtehtävät.

Vierailija
19.05.2010 |

Tänään olis ollut asian tiimoilta ilman palkkaa suunnittelupalaveri. Ilmoitin työnantajalle, etten tule ja teen ne tehtävät mitä käsketään, suunnittelu ei kiinnosta.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs työnantaja siihen?

Vierailija
2/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei aio mua irtisanoa taloudellisista ja tuotannollisista syistä.

Eikä voi irtisanoa senkään perusteella, etten palaveriin mene, koska siihen mua ei voi velvoittaa, ainakaan ilman palkkaa.

Olisin halunnut että mut olis irtisanottu, mutta jos ei, niin mulle on ihan yks vitun hailee mitä 5kk määräaikaisen työsopparin loppupätkään teen. Vaikka kaivaisin 5kk nokkaa ja välillä persettä työajalla, niin ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olisin ikionnellinen, jos saisin jostain edes 5 kk määräaikaisen työn.

Terv: akateeminen työnhakija

Vierailija
4/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes 1500€, mutta 900€:n nettopalkalla ei mun persettä työnantajan keksimät työtehtävät paljon kutita.

Vierailija
5/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ei vaan kelpaa koskaan mikään.

Vierailija
6/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

euroa peruspäivärahaa. Jos saisin ap:n homman, olisipa muutama satanen enemmän kuussa rahaa ja lisäksi CV:ssä tyhjän aukon tilalla lisää työkokemusta.

T: se akateeminen työnhakija

Vierailija
7/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole 8 vuoteen töitä hakenut. Minäkin saan 600€ työttömyyskorvausta, mutta jos menen sinne paskaduuniin, nousevat tulot just sen verran että asumistuki putoaa, eli en hyödy työstä yhtään mitään.

Enkä aio mitään töitä hakea, kunhan pääsen eroon tuosta paskapaikasta. Ens vuoden otan rennosti, tammikuussa loppuu työt kun elokuussa pitää sinne raahautua.

Vierailija
8/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvää esimiesainesta ja ansaitsisit palkankorotuksenkin.

Vierailija
9/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvää esimiesainesta ja ansaitsisit palkankorotuksenkin.

Vierailija
10/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viestiesi perusteella lainkaan ihmettele, jos et ole saanut hyvin palkattua työtä. Onko sinulla mitään koulutusta?

Vierailija
11/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei aio mua irtisanoa taloudellisista ja tuotannollisista syistä.

Eikä voi irtisanoa senkään perusteella, etten palaveriin mene, koska siihen mua ei voi velvoittaa, ainakaan ilman palkkaa.

Olisin halunnut että mut olis irtisanottu, mutta jos ei, niin mulle on ihan yks vitun hailee mitä 5kk määräaikaisen työsopparin loppupätkään teen. Vaikka kaivaisin 5kk nokkaa ja välillä persettä työajalla, niin ei kiinnosta.

määräaikaiset sopparit on ihan syvältä. Valtiolla ne on ihan normi. Kuitenkin ne uusitaan, mutta palkka ei nouse. Katsos se on aina armopala se uusi sopimus. Ei semmonen motivoi ketään tekemään oikeasti töitä.

Vierailija
12/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän yritykseen ei tule ikinä ketään sinun kaltaistasi töihin. Tuossa on juuri niitä jotka pilaavat kaiken ilmapiirin ja saa työnantajan päivistä painajaista, ihan pelkällä läsnäololla.

Vierailija
13/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa siihen ettei työtä saa, se että ei ole kahdeksaan vuoteen yhtään työpaikkahakemusta lähettänyt eikä edes työpaikkoja etsinyt.

Ei vaan työnteko kiinnosta, nyt on paskanakki, olen sidottu työtekoon vielä 5kk.

Vierailija
14/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viestiesi perusteella lainkaan ihmettele, jos et ole saanut hyvin palkattua työtä. Onko sinulla mitään koulutusta?

Meneppä vaikka yliopistolle töihin sinne sivistyksen kehtoon. Ei tunneta mitään vakituisia työsuhteita siellä, ellet ole professori tai hallinnossa töissä. Koulutus ei takaa oikeita töitä. Päinvastoin, mitä enemmän lukee sen vaikeampi on saada ihmiset uskomaan, että todella haluaa tehdä jotain pitemmällä tähtäimellä ja haluaa myös suunnitelmallisempaa toimintaa. Lisäksi palkka on todella kehno, mutta koska se on niin armollista saada työtä niin hienosta paikasta, niin työntekijät hiljaa hyväksyvät. Ja minkä sille voi, että rahoituksen saaminen projekteille on niin epävarmaa ja sitämyöten työsuhteet määräaikaisia ja palkka surkea.

Vierailija
15/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ei tavan työntekijällä ole asiaa puuttua tai kertoa omia kommentteja. Riittää kun nyökyttelee ja hokee:

-niin

- kyllä, kyllä onhan se niinkin

- niin juuri

- olen ajatellut jotain saman kaltaista

- hienoa

- en ole ajatellutkaan sitä tuolta kannalta, onneksi on osaajia

Säästit aikaasi. Mitään todellista suunnittelua ei ole olemassakaan vaan johtaja on päättänyt jo kaikesta kaiken. Hän pitää vain omasta äänestään ja tahtoo kuunnelluttaa teillä itseään. Varmasti nauttii esimiestelystä.

Vierailija
16/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. Ärsyttää kaltaisesi työilmapiirin pilaajat ja yhteiskunnan loiset.

Vierailija
17/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joltakin työkkärin paskanakki työnhakukurssilta. Sen jälkeen en ole yhtään työhakemusta edes harjoitustehtäväksi rustannut.

Vierailija
18/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen äitiyslomaa ja hoitovapaata sovitusta paskanakki määräaikaisesta työstä, vaan ei tunnu onnistuvan sitten millään.

No, menen kaivamaan nenää 5 kuukaudeksi ja kakarat ilmaiseksi virikehoitoon, jossa jatkavat sitten vielä tammikuun jälkeenkin täysiä päiviä kun minä lepään kotona.

Vierailija
19/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes 1500€, mutta 900€:n nettopalkalla ei mun persettä työnantajan keksimät työtehtävät paljon kutita.

Jos olet kouluttanut itseäsi 7 vuotta. Ottanut opintolainaa ja mitä saat on 1600 euroa kuussa käteen ja määräaikainen työ. Tuolla palkalla ei ostella asuntoa, mutta vaikka palkka olisi isompi, niin määräaikainen työ ei tuo kuin stressiä, eikä mihinkään tulevaisuuden suunnitelmiin voi ryhtyä. Jopa perheen perustaminen on niin suuri riski, että siinä todella pelaa venäläistä rulettia. Ehkä ruokaa on ensi vuonna, ehkä ei.

Kyllä siinä alkaa ihmiset ymmärtämään, kun ensin irvailevat ja ihmettelevät. Mutta kun laukoo vähän totuuksia peliin, niin suu menee oon muotoon. Juu ei naurata, eikä motivoi. 10000 opintovelat odottaa maksajaa, ei puhettakaan auton ostosta tai asunnon hankinnasta. Työttömäksi voit jäädä sopimuksen päätyttyä ja sitäkään ei tiedä, kuin vasta sopimuksen päättymisen aikoihin, että jatkuuko työt. Varmuuden vuoksi olisi nähtävä se työnhaku rumba, joka minun alallani vaatii järjetöntä työtä ja panostusta, työtä omalla ajalla, opiskelua. Yhteen työpaikkaan voi olla haastattelu kolmeen eri otteeseen, siellä sitten koodaillaan ja analysoidaan luonnetta ja ryhmätyötaitoja.

Vierailija
20/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tätä samaa paskaa. Mikään ei kelpaa, mikään ei oo hyvin. MINÄ joudun kärsimään MUIDEN tekosista. Maailma pyörii MINUN ympärilläni...

Oikeasti, miten aikuinen ihminen voi olla tällä tasolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi