Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin olet viimeksi riidellyt puolisosi kanssa

Vierailija
23.08.2022 |

Mistä aiheesta?

Kumpi oli väärässä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy sanoa, etten kyllä itse asiassa edes muista. Muutimme muutama kuukausi sitten, mutta ainakaan tässä uudessa asunnossa emme ole riidelleet mistään. Entä sitä ennen ... tässä muistia pinnistellen ehkä jokin riitaan vähänkään viittaava voisi viedä vuodenkin päähän? Syytkin meidän "riitoihin" on yleensä niin pieniä, että ei niistä juuri muistijälkiä jää. Olemme kumpikin hiljakseen jupisevia ja nopeasti sopivia, koska kumpikaan ei siedä toisen huonoa oloa.

No mutta tämähän olikin oikein mukava keskustelun aloitus ja samalla itselleni hyvä muistutus siitä, mitä minulla juuri nyt onkaan. :) Olen nimittäin ollut aikaisemmin parisuhteessa, jossa riideltiin paljon ja oli jatkuvasti huono olla.

Vierailija
2/4 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta. Ihan mistä vaan, tunnun ärsyttävän kaikin tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ykkönen, joudun sanomaan etten muista. Ja kuten ykkönen, minäkin olen aiemmin ollut parisuhteessa jossa riideltiin paljon, sellaisen ihmisen kanssa joka yritti laskelmoidusti loukata minua ylläpitääkseen jonkinlaista vallan illuusiota. Oma mieheni, jonka kanssa olen ollut pitkälti yli 20 vuotta, ei ole koskaan loukannut minua. Hän voi joskus ärsyttää, muttei koskaan loukata.

Vierailija
4/4 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta yhdessä, eikä yhtään riitaa. Jos suutumme toisillemme, kyllä vaan aina ihan syystä ja toinen sen myöntää kun perustelee. Ei siinä oikein riitaa saa aikaiseksi, kun ollaan samaa mieltä siitä, kumpi mokasi🤣