Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas mitä iloa on käydä baarissa? Olenko mä ihan fossiili?

Vierailija
26.10.2006 |

Olen naimisissa oleva 23-vuotias yhden lapsen äiti. Lauantaina oli tuttaviemme luona pippalot, mutta ei innosta lähteä. Olenko jotenkin outo? Olen nuori, lapsen hoitoon saaminen ei ole ongelma, mies menee joka tapauksessa, mutta en näe mitään hohtoa lähteä niihin juhliin.

Toiset ryyppää. Itsekin välillä otan, mutta en erityisemmin pidä alkoholista, joten kun muut alkaa olla pellit seis, alan tylsistyä. Sitten alkaa se " baarikohkaaminen" . Mitä ihmettä siellä baarissa on tarkoitus tehdä? Kyllähän siellä opiskeluaikoina sinkkuna jaksoi pörrätä, mutta ei enää.

Olen nyt sitten suunnitellut, että kun mies lähtee niihin juhliin, me mennään ensin pojan (1,5v) kanssa metsään hakemaan kuusenoksia ja tehdään talvi-istutukset pihaan. Sitten lämmitetään sauna ja saunotaan rauhassa, jonka jälkeen ajattelin, että tehtäisiin vaikka pirtelöt ja vähän leikittäisi. Sitten poika unille. Itse sohvalle rötköttämään ja katselemaan jotain kivaa leffaa ja möyssäämään herkkuja. Ja olen tästä suunnitelmasta paljon enemmän innoissani kuin niistä ryyppäjäisistä.

Olenko mä ihan valmista kauraa jo =)?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on vaihe että pitää juosta baareissa, joskus on vaihe missä tekee mieli käpertyä kotiin takkatulen ääreen ja joskus on vaihe että haluaa aikaa itselleen.

heh, kyllä sä tässä vaiheessa olet aika käpy

Vierailija
2/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, että baaripäiväsi ovat ohi, mutta toisaalta voi olla, että kun kaverisi vähän aikuistuvat, baariin mennään aika eri meiningillä kuin ennen, ja erilaisiin baareihin. Mua ei esim. saisi sorkkaraudallakaan johonkin pintaliitotanssibaariin, joissa kävin siinä 18-21-v, mutta on ihan kiva välillä rentoutua lähtemällä miehen ja parin hyvän kaverin, tai ihan vaan tyttöjen kesken johonkin rauhalliseen mestaan juttelemaan aikuisten asioita ja juomaan pari olutta. :) Baareissa käymistä ei voi enää kuvailla oikein " bailaamisena" . :)))

T: 28-v kahden lapsen äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kova käymään baareissa parikymppisenä. Nyt olen viimeksi baarissa käyny vuosi sitten kaverin häiden jatkoilla. Ikää on 27v ja lapsia on neljä. Joka viikonloppu kyllä kaverit pyytelee bailaamaan, mutta jostain syystä ei enää nykyään innosta. Viimeisinkin baarireissu oli sellainen, että join yhden siiderin, sen jälkeen lipitin kaksi tuntia vettä ja melkein nukahdin pöytään. Kolme tuntia jaksoin katsella sitä menoa, ja sitten lähdin kotiin.

Ei taida enää meikäläistä baareissa näkyä, ja ystävieni mielestä olen outo ja kotihöperöksi tulossa.

Vierailija
4/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskuutta oli seuran löytäminen. Vakiinnuttuani olen käynyt baareissa muutaman kerran sinkkukaverin seurana, mutta tylsäähän siellä on ollut. Vuosikausiin en ole käynyt ollenkaan bailaamassa, ainoastaan viinibaareissa tai pubeissa " parilla" . Ikää on 29 v ja lapsia yksi.

Vierailija
5/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kun ei tartte lähteä baariin enää. Ihan jotenkin säälittää ne ihmiset jotka joutuu lähtemään bilettään, kun itse saan keittää kahvit ja katsoa uutiset rauhassa. Sitten mennä omaan lämpöiseen sänkyyn nukkumaan puolison viereen.

Vierailija
6/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa enää viihdy eikä mieskään joka oli ennen varsinainen bile-hile;)

Lapsia meillä on kolme ja hoitoon saisimme heidät myös.

Ihmettelemme myös mikä baarissa vetoaa? Ystäväni sai lapsen kaksi ja puoli viikkoa sitten ja lähti baariin kun vauva oli kaksi viikkoa. Ja kauhea hinku on uudestaan ja onkin lähdössä taas kahden viikon päästä.

Vierailija
7/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käydä sellaisissa paikoissa, joissa viihdytään kaikki. Pintaliitopaikat ei ehkä kelpaa, paitsi jos seura on samanlaista, istutaan pöydissä ja mennään ja tehdään ja juodaan yhdessä myös siellä baarissa, ja pitää pystyä keskustelemaankin jotain musiikilta.

Ikää 28v ja entinen baarikärpänen, nyt taukoa lasten takia, fossiilivaihe, ja sit taas joskus ihan varmasti. Mutta fossiilivaiheessakin voi käydä jos on porukka ja fiilis sopiva. Jos lapsenhoito järjestyisi.

Vierailija
8/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kanssa enää viihdy eikä mieskään joka oli ennen varsinainen bile-hile;)

Lapsia meillä on kolme ja hoitoon saisimme heidät myös.

Ihmettelemme myös mikä baarissa vetoaa? Ystäväni sai lapsen kaksi ja puoli viikkoa sitten ja lähti baariin kun vauva oli kaksi viikkoa. Ja kauhea hinku on uudestaan ja onkin lähdössä taas kahden viikon päästä.

Kuka hinkuaa baariin kahden viikon päästä lapsen syntymästä? No, taitaa olla väh njuopon vikaa äidissä kun ei pysty kotona olemaan vauvan kanssa...

Itse olen 24v. vielä lapseton vaimo eikä minua enää baariin saa sitten millään, mieluummin juon siiderit kotona. Pääsen nukkumaan kun haluan ja tulee myös huomattavasti halvemmaksi. En todellakaan enää viihdy baareissa, kävimme mieheni kanssa viimeksi baarissa kun juhlimme " polttareitamme" ja ihan ok oli mutta ei enää nappaa... Fossiili mikä fossiili :)

t. elämäänsä tyytyväinen fossiili

Vierailija
9/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten lähdetään sinne baariin. Tuonne bileisiin tuleva kaveriporukka on minulle myöskin vähän vieraampaa, kun ne muutamat lapselliset jäävät kotiin. Mies väittää, etten voi edes tutustua heihin kunnolla, jos jään kotiin. Totta ehkä, mutta en tiedä onko tuollaiset bileet oikea tapa ystävystyä. Ja toisaalta, jos en näinä vuosina ole heihin ystävystynyt, niin en varmaan heistä mitään kovin hyviä ystäviä saakaan.

Esimerkiksi tyttöjen kanssa yhteisesti vietetty mökkiviikonloppu, muutama siideri ja juoruilu on edelleen mieluista puuhaa, joten en kai nyt ihan kotihiireksikään vielä käy.

T:Ap

Vierailija
10/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä mun täytyy tunnustaa että baareissa viihdyn. tai viihdyn ja viihdyn mutta kivaa on mun mielestä kavereiden kanssa sillointällöin lähteä viihteelle. En mitään perskännejä koskaan vedä mutta muutamia siidereitä tulee juotua. tanssitaan ja jutellaan ja pidetään hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän