Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella estyneen miehen kanssa?

Vierailija
23.08.2022 |

Joka vihaa omaa miehuuttaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Enkä voisi seurustella miehen kanssa muutenkaan.

Vierailija
2/8 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa.. no kuule. Kaikenlaista estyneisyyttä ja 'estyneisyyttä' maailmassa on. Mitäs pannaan? Joskus vaan on milloin kuuma, milloin kiire, milloin ei jaksa, milloin on jtn muuta tärkeää... Seurustelua?

Älä viitsi. Sinkkulaiffi on niinHauskaa, niin.. Kyllä! se siitä.. (sullaki.ehkä...joskus? jossai..elämässä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Enkä voisi seurustella miehen kanssa muutenkaan.

Asiaa. Joo tiedän ton, tunteen: mies olen, itsekin. (onne..onnekummii otuksii noihomotyypit sitte??)

Vierailija
4/8 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi joku vihaa miehuuttaan edes? Niinku mitä? Vihaa elintään vai? Miksi?

Vierailija
5/8 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehuus/Maskuliinisuus on psykologinen ominaisuus, ei pelkästään elimet.

Vierailija
6/8 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä usko että se olisi sinänsä este, koska kaikilla meillä on heikkoutemme ja pelkomme. Voisi yhdessä ja turvassa päästä eteenpäin omista estoista vapauneemmiksi.

Tosin jos olisi erittäin äärimmäistä niin en usko että me olisimme seksuaalisesti yhteensopivia. Tarkoitan tällä ihan kunnolla seksielämää rampauttavaa estyneisyyttä ja arvomaailmaa.

Vierailija
7/8 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä usko että se olisi sinänsä este, koska kaikilla meillä on heikkoutemme ja pelkomme. Voisi yhdessä ja turvassa päästä eteenpäin omista estoista vapauneemmiksi.

Tosin jos olisi erittäin äärimmäistä niin en usko että me olisimme seksuaalisesti yhteensopivia. Tarkoitan tällä ihan kunnolla seksielämää rampauttavaa estyneisyyttä ja arvomaailmaa.

Tämä estynyt on kiinnostunut cunnilinguksesta penetraation sijasta ja kaipaisi rohkaisua lähtemään kotoa etsimään kumppania, jolle tuo on ok.

Vierailija
8/8 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä estynyt on kiinnostunut cunnilinguksesta penetraation sijasta ja kaipaisi rohkaisua lähtemään kotoa etsimään kumppania, jolle tuo on ok.

No mulle se olisi kyllä no deal jos penetraatiota ei olisi. Mutta eiköhän kaikenlaisia ihmisiä löydy! Ehkä joku joka tykkää jostain femdom meiningistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan