Äitini lähti reissuun ja antoi sellaisen lemmikinhoito ohjeen, että
täytyy sitten muistaa välillä jutella hänen kissalleen :) Tein työtä käskettyä ja olen lukenut uutisia ääneen kissalle.
Kommentit (14)
Juttele myös kivoja ja lepertele. Jotkut kissat tykkää että niille jutellaan
Minä luen kissalleni Hesaria.
Ikinä ennen en ole tätä kenellekään kertonut.
Kiitos ap
Jos sinulla on aikaa niin ota myös kuva/kuvia kissasta ja lähetä äidillesi. Veikkaan että hän arvostaisi tätä kovasti ja ilahtuisi.
Äidit ne ovat aina ahtavia ohjeineen.Hyvä luet kissalle uutisia äänne. Äänen lukeminen on muuten taitolaji. Jos et vuosikymeniin ole äänen lukenut ,huomat ei niin yksinkertainen asia ole!
Mää tykkään puhua mun seinälle, se tykkää siitä niin paljon :3
Vierailija kirjoitti:
Ihana hoitaja olet <3
Kiitän :3!
Vierailija kirjoitti:
Juttele myös kivoja ja lepertele. Jotkut kissat tykkää että niille jutellaan
Hauskaa on myös, että tuntuu, että kissa ns kuuntelisi ja "vastaisi", kun hyvin usein katsoo minua, kun höpöttelen sille ja naukaisee takaisin tai pitää sellaista syvältä kurkusta tulevaa "kurinaa" (ei kehräämistä) :D
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä luen kissalleni Hesaria.
Ikinä ennen en ole tätä kenellekään kertonut.
Kiitos ap
Minä kattelen Instassa usein kissojen kuvia ja useamman kerran oon tökännyt puhelimen oman kissani eteen sanoen "hei kato tää kissahan on aika saman näköinen kuin sä" . Sitten aina tajuan, että joo, ehkä kissaa ei kiinnosta. Mä myös laulan usein kissoilleni ja totta kai juttelen&lepertelen niille. Sama tapa on tarttunut lapsillekin, eli kissat varmaan joskus miettii, että pliisi, voisko noi ihmiset olla hiljaa...
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on aikaa niin ota myös kuva/kuvia kissasta ja lähetä äidillesi. Veikkaan että hän arvostaisi tätä kovasti ja ilahtuisi.
Sen aion tehdä!:)
-Ap
Joillekin kissoille juttelu on hyvin tärkeää :) minun toinen kissani ei siitä välitä, mutta musta tyttökissa istuu pitkäänkin puhumassa kanssani, vastailee siis naukumalla.
Kissasta varmaan ihanaa. Ja tuttua, turvallista, koska äitisi juttelee varmaan paljon sen kanssa.
Mä mäin yhden tiktok-videon missä Fergus niminen scottish fold-kissa kuuli ensimmäisen kerran säkkipillin äänen. Se selvästi tunsi skottilaisen sydämensä sykähtävän sille 🥰
Hoidan sukulaiskissaani silloin tällöin ja aina kun menen hänen kotiinsa, juttelemme vierailuni aluksi kunnolla. Haluaa kertoa kuulumisensa ja mainitsee, että on ikävää kun jätettiin yksin.
Kun luet sille, lue hauskoja juttuja eikä mitään ahdistavia uutisia.
Ihana hoitaja olet <3