Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro ihmisestä jonka olet piilottanut somen uutisvirrasta mutta et kavereista/seurattavista

Vierailija
22.08.2022 |

Itsellä yksi tällainen. Päivittää tosi usein muka syvällisiä naiiveja ajatuksiaan (ikä yli 40) selfieiden kera. Sinänsä harmiton, mutta herättää myötähäpeää jota en halua tuntea päivittäin. Pidän kavereissa koska kuuluu tuttavapiiriin.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sellasta. Mieti mitä se myöhähäpeän tunteminen kertoo sinusta itsestäsi

Vierailija
2/39 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan. Ei kiinnosta sinänsä esim. vanhojen koulukaveriden päivittäiset postauset tai jonkun sukulaisen poliittisen ideologian spämmääminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa vertaistukiryhmässä käyvä hyvin huomionhakuinen ihminen. En mä sinänsä pahaa hänestä ajattele, ei vaan jaksa.

Vierailija
4/39 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä eronneita ja karanneita, jotka jakavat parisuhdeaforismeja, en jaksa seurata. Ja aina se ex on jonkinlainen narsisti ja voimaantunut ex-vaimo virheetön.

Vierailija
5/39 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jota tapailin jonkun aikaa, mutta tunteet olivat selkeäsi yksipuoliset. Häntä ei kiinnostanut tarpeeksi. En ole vielä päässyt yli niin, että poistaisin hänet kokonaan.

N28

Vierailija
6/39 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisia, jotka mesoavat aiheista, jotka eivät kiinnosta minua. En ilkeä poistaa, kurkkaan joskus, missä mennään.

Vierailija
7/39 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jota tapailin jonkun aikaa, mutta tunteet olivat selkeäsi yksipuoliset. Häntä ei kiinnostanut tarpeeksi. En ole vielä päässyt yli niin, että poistaisin hänet kokonaan.

N28

Nyt poistat sen, teet kiusaa itellesnoin vaan etkä pääse irti

Vierailija
8/39 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias läheinen, joka on kokenut jonkinlaisen heräämisen ja postaa hyvin seksuaalissävytteistä sisältöä itsestään ja kaikenlaista jumalatar-feminiini-maskuliini-maailmankaikkeus kertomusta niiden kanssa. Alusvaatekuvia ja vaivaannuttavaa eroottista tanssia, jossa kertoo ottavansa yhteyttä Äiti Maahan ja omaan seksuaalienergiaansa.

Vierailija
9/39 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35-vuotias läheinen, joka on kokenut jonkinlaisen heräämisen ja postaa hyvin seksuaalissävytteistä sisältöä itsestään ja kaikenlaista jumalatar-feminiini-maskuliini-maailmankaikkeus kertomusta niiden kanssa. Alusvaatekuvia ja vaivaannuttavaa eroottista tanssia, jossa kertoo ottavansa yhteyttä Äiti Maahan ja omaan seksuaalienergiaansa.

Aivan mielettömän hauska kommentti, vaikka kirjoittaja ei ehkä niin ole ajatellut. Tunnistan tuosta myös oman asenteeni omaa tuttavaa kohtaan, jolla on saman tyyppisiä viestejä Äiti Maasta, näkemistään ufoista, metsän hengistä ja parantavista voimistaan.Tosin on jo eläkkeellä ja mielestäni ei mikään ihan hirveän fiksu vakuuttuakseni kaikista hänen päivityksistään. 

Vierailija
10/39 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen piilottanut ihan kaikki, joilla suurimmaksi osaksi jotain "hauskoja" linkkejä tai muuten vain linkkejä tai tuhnuisia venytettyjä mukahauskoja mietelmälatteuksia tyyliin "kun huomaa hyttysen istahtaneen kiveksien päälle tajuaa ettei kaikkea voi ratkaista väkivalloin".

Seurailen vain ihan muutamaa ystävistäni ja kaikki sellaisia, joilla linkkeinä ehkä jotain ajankohtaisaihetta tai musiikkivideoita hyvin harvoin ja suurimmaksi osaksi sivujen sisältö omaottamia kuvia ja omia kirjoituksia. Olen sulkenut pois uutisvirrasta jopa yhden läheisimpiä ystäviäni ja ihan vaan siksi, että hänellä menee selfiekuvaus vähän yli. Samasta tilanteesta voi olla hänestä itsestään kuva 15 eri kulmasta ja samat kuvat sekä fb:ssa että instassa

Vierailija
11/39 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan apinat eli aikuiset naiset jotka tsiikaa kuvii ja sit ottaa itsestään just samanlaiset kuvat, just samanlaisis ja värisis vaatteissa, huivia, hattua ja muita asusteita myöten. Eikö 5-kymppisen pitäs jo olla löytäny oma itsensä..noloa kun postaa vielä jotain täs mä ja mun tisdit kuvia, hävettää...

Vierailija
12/39 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaverit. En todellakaan ole kiinnostunut ihmisten huomiohuoraamisesta. Seurailen ryhmiä.

Vierailija
13/39 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias entinen opiskelukaveri. Nainen. Postaa jatkuvalla syötöllä joko biletyskuvia tai sitten ihan sinällään tavallisia kuvia elämästään, mutta niissä on aina esseen mittainen selostus siitä, miten erinomaista ja hienoa hänen elämänsä on ja kuinka heillä on rahaa ja varaa kaikkeen mahdolliseen kalliiseen. Tästä tulee lähinnä myötähäpeä, joten olen piilottanut tämän. Törmäämme kuitenkin satunnaisesti samoissa porukoissa, joten en halua poistaa kokonaan.

Ennen kuin kukaan alkaa huutelemaan mitään kateellisuudesta, niin minulla on itselläni varsin hyvä rahatilanne. Pidän vaan jotenkin mauttomana ja nolona, että joka yhteydessä mainitaan mitä mikäkin on maksanut ja mihin kalliisiin juttuihin on varaa.

Vierailija
14/39 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo edes tehdään??

Vierailija
15/39 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevos- ja koiraharrastajat, loukkaantuja-aktivistit, humblebraggaajat ja muut mukanöyrät elämästä kiitolliset. Varmaan moni on poistanut minutkin seurattavista, kun julkaisen lähinnä yksipuolista harrastussisältöä. Muutenkin olen fb:ssä lähinnä ryhmien takia.

16/39 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi postaa joka toisen iltapulun lööpin sinne niin en seuraa.

Vierailija
17/39 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Nyt poistat sen, teet kiusaa itellesnoin vaan etkä pääse irti

Minäkin tein näin. Ei ole pakko poistaa. Nykyään mun ei tarvitse enää edes satunnaisesti katsella mitä hälle kuuluu. Kerran näin kaupassa, oli lihonnut sitäpaitsi parikyt kiloa.

Entiset työkaverit ja nykyisistäkin osan olen mykistänyt. Osan näistä poistanut ja siitäkös nousi haloo siitä poistamisesta. Oli ihan laskettu että ketä siellä vielä on ja ketä on lähtenyt. Terve. En ole sittemmin kehdannut poistaa vaan mykistellyt vain niin ei tule haloota.

Vierailija
18/39 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurahti yhtäkkiä näihin int.sek.fem, trans ally ja bodypositivityasioihin ja tykittää niistä ihan harhaisen hurmoksellisen kuuloisia päivityksiä koko ajan.

Viimeinen tikki oli, kun alkoi julkaista itsestään kehopositiivisia kuvia joissa venyttelee härskeissä asennoissa suoraan sanottuna läskejään. Niistä kuvista tuli ihan fyysisesti niin oksettava olo, että on ollut pakko estää kaiken hänen postaamansa näkyminen.

Odotan että hän jossain vaiheessa palaa siksi normaaliksi aikuiseksi naiseksi joka aiemmin oli.

Vierailija
19/39 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistityökaverit kun olin vielä facessa.

Vierailija
20/39 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurahti yhtäkkiä näihin int.sek.fem, trans ally ja bodypositivityasioihin ja tykittää niistä ihan harhaisen hurmoksellisen kuuloisia päivityksiä koko ajan.

Viimeinen tikki oli, kun alkoi julkaista itsestään kehopositiivisia kuvia joissa venyttelee härskeissä asennoissa suoraan sanottuna läskejään. Niistä kuvista tuli ihan fyysisesti niin oksettava olo, että on ollut pakko estää kaiken hänen postaamansa näkyminen.

Odotan että hän jossain vaiheessa palaa siksi normaaliksi aikuiseksi naiseksi joka aiemmin oli.

: D D D