Kysymys naisille peniksestä
Vaimo sanoo, ettei pimpsan sisällä oleva penis tunnu hyvältä eli ettei siellä "tunnelin" sisällä ole sellaista tuntoa. Onko tämä totta? Sittenhän on ihan turhaa olla sisällä.
Kommentit (54)
Pari senttiä huulilta sisälle ees-taas nytkyttelyä ja välillä kunnolla survaise pohjaan. Sitten taas haet makupaloja pimpsan huulilta ja työnnät ne syvälle.
Vaimosi puhuu totta.
Myös liika liukkari voi viedä tunnon.
Jatkan vielä tuohon ekaan vastaukseen. Emättimen nautinnolliset kohdat ovat löytyneet seksiä harrastamalla kokemuksen kautta. Eka yhdyntä ei tuntunut juuri miltään. Ei pahalta mutta ei erityisen hyvälläkään. Pikkuhiljaa aloin nauttia siitä ja löytyi hyviä kikkoja stimuloida mm g-pistettä. Sitten synnytysten jälkeen taivas aukeni ja aloin ihan toden teolla nauttia seksistä nimenomaan emättimen kautta. Klitoriksen näkyvä osa on huomattavasti aiempaa pienemmässä roolissa nautintoni kannalta nykyisin. Tärkeä sekin on, mutta suurin nautinto tulee sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta tuntuma on täysin erilaista silloin. Tosi irstaan tuntuista kun ensin takaapäin painaa kalulla, oikein reilusti ilmaa sisäänsä ottanutta vaginaa; liian liukasta pillua. Sitten nyrkkiä sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta tuntuma on täysin erilaista silloin. Tosi irstaan tuntuista kun ensin takaapäin painaa kalulla, oikein reilusti ilmaa sisäänsä ottanutta vaginaa; liian liukasta pillua. Sitten nyrkkiä sisään.
Aiheena se, tunteeko nainen penistä sisällään ja sä kommentoit miten on kiva panna liukasta ja ilmavaa vaginaa ja sitten fistata?
Ei siellä ihan normaali tunto ole. Eihän naiset muuten voisi käyttää maxitamponeja tai kuukuppeja. Mutta kyllä se peniksen liike ja paine tuntuu hyvältä. Paksumpi vehje tuottaa enemmän painetta g-pisteisiin, mikä on vielä parempi. Minustakin orgasmi on täydellinen vain silloin, kun sekä emätin että klitoris saa yhtä aikaa stimulaatiota.
N41
Vierailija kirjoitti:
Paksumpi vehje tuottaa enemmän painetta g-pisteisiin, mikä on vielä parempi.
N41
Mä kun olen aina luullut, että se asento olisi tärkeämpi seikka?
pieni penis ei tunnu ja iso tuntuu kyllä
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ihan normaali tunto ole. Eihän naiset muuten voisi käyttää maxitamponeja tai kuukuppeja. Mutta kyllä se peniksen liike ja paine tuntuu hyvältä. Paksumpi vehje tuottaa enemmän painetta g-pisteisiin, mikä on vielä parempi. Minustakin orgasmi on täydellinen vain silloin, kun sekä emätin että klitoris saa yhtä aikaa stimulaatiota.
N41
Montako g-pistettä sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41
Huvittavaa, kun 40-nainen ei tiedä missä G-piste sijaitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41
Huvittavaa, kun 40-nainen ei tiedä missä G-piste sijaitsee.
tai puhuu kuin niitä olisi useampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksumpi vehje tuottaa enemmän painetta g-pisteisiin, mikä on vielä parempi.
N41
Mä kun olen aina luullut, että se asento olisi tärkeämpi seikka?
Sekin on tärkeä, mutta tuntuuhan se nyt tosi paljon upeemmalta olla äärilaitojaan täynnä. Silloin ei edes asennolla ole niin väliä, kun sina tuntuu kunnolla. Ja muille itkijöille: Joojoo, huono sanavalinta. Nautinnollisia kohtia on mulla kyllä enemmän kuin yksi. Joo, eivät ole nimeltään g-pisteitä. Mutta esim. paine takaseinämää pitkin tuntuu myös aivan taivaalliselta. Tykkään anaalista, joten siinä saa vähän samantyyppistä tuntua.
N41
Eihän todellakaan useimmat saa mitään pelkällä yhdynnällä, joten ei siellä kummosia pisteitä ole. Eikö tämä nyt ole tullut jo selväksi.
Sensijaan jos saa munaa ja sitä klitoriksen hyväilyä, yhtäaikaa, (mikä ei lukemani mukaan käy joillekkinmiehille) niin orgasmi on valtaisa.
Jos siellä olis joitain ihmepisteitä, niin kuten yllä joku sanoi, saisi tamponillakin orgasmeja tosta vaan, ja synnytyksissä ja vaikka kynttilällä myös. Näin ei tosielämässä ole, mutta jotkut miehet vaan uskottelevat omaavansa taikasauvan.
Riippuu naisesta. Minulla on koko emättimen etuseinämä sellaista erittäin herkkää matskua, jota hieromalla saa orgasmin.
Eli todellakin tuntuu peniksen liike vaginassa, joskus liikaakin.
Toisilla on herkemmät paikat kuin toisilla, kaikilla ei tosiaan ole kuulemma tuntoa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän todellakaan useimmat saa mitään pelkällä yhdynnällä, joten ei siellä kummosia pisteitä ole. Eikö tämä nyt ole tullut jo selväksi.
Sensijaan jos saa munaa ja sitä klitoriksen hyväilyä, yhtäaikaa, (mikä ei lukemani mukaan käy joillekkinmiehille) niin orgasmi on valtaisa.
Jos siellä olis joitain ihmepisteitä, niin kuten yllä joku sanoi, saisi tamponillakin orgasmeja tosta vaan, ja synnytyksissä ja vaikka kynttilällä myös. Näin ei tosielämässä ole, mutta jotkut miehet vaan uskottelevat omaavansa taikasauvan.
Mä taas en tykkää, että pannaan ja hierotaan klitorista samalla. Sekoittaa pakan kokonaan ja vie nautinnon. Sekakäyttöä joka turruttaa.
Eli erikseen paneminen ja klitoriksen stimulointi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas toinen nainen kertoo omista tuntemuksistaan ja yksi idiootti kaikkien!!🤣🤣🤣 Hulvatonta!! Aina kun kyse on naisen nautinnosta tämä yksi tulee terrorisoimaan ketjua. Aivan seinähullu tapaus!!
Sinun mieleisesi vastaus on vain oikea, muut seinähulluja.
Eikö muita huolestuta lainkaan tämä terrori?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole samanlaista tuntoa kuin nyt vaikkapa kädessä tai reidessä. Mutta se peniksen liike tuntuu silti todella hyvältä. Minulla on erityisesti kaksi nautinnollista kohtaa emättimessä ja ilman niiden stimulaatiota orgasmi jää hyvin vajaaksi.
Öö...Kyllä minulla naisena pimpassa on todella paljon enemmän tuntoa kuin kädessä tai reidessä. Ei todellakaan tunnu käden tai reiden hively yhtä nautinnolliselta. N30
Itsellä on koko emättimen matkalta tuntoa hyvin, eli ei todellakaan ole mikään tunnoton putki. Tottakai jos yhdyntä ei tuntuisi mitlään tai emättimeni olisi tunnoton, niin yhdyntä jäisi todellakin väliin.
Vaikka emätin on kauttaaltaan itselläni hyvin tuntoherkkä niin kaikkein nautinnollisin kohta on siellä ihan emättimn pohjassa. Nautin kun mies pamputtaa aivan sinne pohjaan saakka.
Ei ole samanlaista tuntoa kuin nyt vaikkapa kädessä tai reidessä. Mutta se peniksen liike tuntuu silti todella hyvältä. Minulla on erityisesti kaksi nautinnollista kohtaa emättimessä ja ilman niiden stimulaatiota orgasmi jää hyvin vajaaksi.