Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen äiti ei ole koskaan lapsensa puolella?

Vierailija
22.08.2022 |

Jo lapsena sai aina kuulla että kaikki on omaa vikaa. Vaikka joku olisi turpaan lyönyt, ilman syytä, niin aina piti miettiä että mitähän vikaa itsessä on että toinen niin teki.
Nyt aikuisena, väkivaltaisen puolison kumppanina, kun vuosien jälkeen uskaltaa valottaa tilannetta, niin taas sama juttu. Ei voi vaan olla ainoan lapsensa tukena, kun pitäis miellyttää sitä narsistia! Olkaa äidit tyttärienne puolella!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan äidiltä empatiaa heru. Kävelee kylilläkin vastaan eikä tervehdi. En mieti enää, että mitähän olen tehnyt. Olen hyväksynyt asian.

En kuitenkaan ottanut miehekseni isäni kaltaista alkoholin suurkuluttajaa. Eikä mieheni ole väkivaltainen. Havahduin jossain vaiheessa todellisuuteen, että minussa elää läheisriippuvainen. Kasvatin itseni ulos. Tie on ollut kivinen ja pitkä.

Vm-71

Vierailija
2/7 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini. Oli aina kavereideni puolella ja haukkui minua. Vaikka kaverit olisivat kiusanneet minua. Samoin on aina mieheni puolella kaikessa, vaikka kuitenkin inhoaa miestäni. 

Oli mieltä avartavaa nähdä miehen perhe, jossa perhe pitää aina miehen puolta. Päätin, että olen lapsilleni samanlainen ja aina heidän puolellaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan itsensä ja elämäänsä pettynyt äiti, joka katkeroitui omista valinnoistaan ja kaatoi sen "myrkyn" lapsensa niskaan.

Vierailija
4/7 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa luuserilta.

Vierailija
5/7 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä äidit , jotka olisivat halunneet tehdä abortin , mutta jostain syystä jäi tekemättä.

Vierailija
6/7 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitikin on tollanen, kaikilla mun kiusaajilla oli hänen mielestään joku keittiöpsykologidiagnoosi jonka takia heidän käytös oli hyväksyttävää.

Vierailija
7/7 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään huonous on niin arvostettua, että huonot äiditkin ovat saaneet itselleen oman suklapatukan ruokakauppojen makeisvalintahyllyille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan