Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä paikkaa pidät kotinasi?

Vierailija
22.08.2022 |

.

Mitä paikkaa pidät kotinasi?

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänne osoitteeseen on posti, puoliso ja lapset osanneet joka päivä 18 vuoden ajan, joten itsestäänselvästi tämä. 

Toisaalta, vanhemmat erosivat kun olin 17 niin että loppuvuodet kamoja oli kahdessa paikassa ja minä opiskelin kolmannessa. Ei siis ollut mitään minne "palata" vaan vanhemmat olivat hankkineet oman asuntonasa.

Voin kuvitella että vaikkapa maatilan lapsi ajattelee ihan toisin.

Olen kuin kotononai myös kesämökillämme ja lisäksi purjeveneessä, mutta eihän ne ole koti.

Vierailija
2/9 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman hankala kysymys. Tietyllä tavalla ensimmäinen oma asuntoni tuntuu eniten kodilta, mutta toisaalta en osaisi nähdä sitä paikkana, jossa voisin enää asua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen asuntoni. Olen asunut tässä jo yli 30 vuotta. Kasvattanut tässä lapseni aikuisiksi. En aio muuttaa tästä enää kuin hautausmaalle. 

Vierailija
4/9 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen asunto on kotini. Mutta meni monta vuotta, ennen kuin pystyin sanomaan tätä kodikseni.

Vierailija
5/9 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkoti, mutta mä olenkin asunut omillani vasta n. vuoden

Vierailija
6/9 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun nykyään lapsuudenkodissani oman perheeni kanssa. Yhtä paljon minulle koti kuitenkin myös ensimmäinen omistusasunto oli. Ei nämä seinät, vaan ihmiset.

Vierailija
7/9 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on tämä missä me asutaan nyt. On myös lapsuudenkoti, jossa isäni asuu. 

Vierailija
8/9 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni koti on se, missä omat tavarat ja rakkaat on, ja missä vietän eniten aikaa. Tulevaisuudessa haluaisin asua itse rempatussa tai rakennetussa omakotitalossa, ja voin kuvitella, että se tuntuisi enemmän kodilta kuin tämä kerrostalon vuokra-asunto.

Vierailija
9/9 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä rakentamamme ok-talo on kotini, muut "kodit" lapsuudenkotiani lukuun ottamatta eivät koskaan tuntuneet oikeilta kodeilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän