Suomalaiset, lääkäreistä pressoihin ja siltä väliltä käyttää alkoholia
Juoppoja ollaan ja sillä siisti. Jos tilastoja katsoo. Tosin nyt on muutamassa yössä täysin raitistuttu ja ollaan tosi siveellisiä kaikki. Vappuna nyt vaan vähän mopo karkaa käsistä ja juhannuksena ja jouluna ja uutenavuotena ja kun voitetaan jääkiekossa niin seistään pallit paljaana suihkulähteessä umpipäissään ja kansa vaan hurraa ja nauraa toisten sekoiluille.
Kommentit (3)
Eihän siitä ole kysymys, että käyttääkö vaan milloin käyttää. Marin oli itse palauttanut pm:n valtaoikeudet ja vastuut ko viikonlopulle ja lähtenyt sitten bilettämään.
Jossakin muussa maassa tämä olisi vakava juttu.
Aloitus kertoo enemmän aloittajasta ja hänen tuttavapiiristään kuin suomalaisista. Anteeksi nyt. Olen itse ollut aina raitis, koska alkoholi ei anna minulle mitään hyvää, vain pahoinvointia. Minulla on kosolti tuttuja, jotka eivät juo alkoholia juuri koskaan. Suvussani ei tunnu liioin olevan alkoholismigeeniä, koska nuoruuden lyhyen sekoiluvaiheen jälkeen kaikki ovat jättäneet alkoholin ilman ongelmia ja nauttivat hyvin harvoin ja vähän. Jos koko Suomen kanssa tosiaan olisi kännissä vaput ja juhannukset ja jääkiekkomestaruudet, niin tämä maa ei noina aikoina toimisi lainkaan ja kuolleita olisi paljon enemmän eikä Havis Amanda olisi enää aikoihin seissyt paikallaan.
Ota ap ryyppy niin ei ahdista noin paljon.