Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kateellinen ystävälleni.

Vierailija
21.08.2022 |

Kun hä ntä koko ajan kehutaan kauniiksi ja ihanaksi ja mukavaksi ja kaikkea maan ja taivaan välillä. Miehet ja naisetkin kehuu häntä. On minuakin pari kertaa miehet kehuneet, mutta yleensä mun ulkonäköä ja olemusta haukutaan eri tavoilla. Varsinkin ne miehet jotka ovat kiinnostuneita tästä ystävästäni, alkavat aina morkkaamaan mun ulkonäköä. Kyllä se laskee itsetuntoa kun aina minua haukutaan ja ystäväni kehutaan maasta taivaaseen. Ja en oikeasti edes tajua täysin tätä ystäväni ylistämistä. Hän on sievä kasvoiltaan, mutta kuitenkin melko tavallisen ja arkisen näköinen. (Itsekin siis olen ihan tavallinen). Ja hän on minua lihavampi, ja vanhempikin. Ääh, olen vain kateellinen. Hänellä on kai sitten niin ihana ja iloinen luonne, että kaikki tykkää. Olen kyllä itsekin iloinen ja nauravainen.. En tajua mikä minussa on vikana... Niin ja olen sanonut ystävälle suoraan, että olen hänelle kateellinen, eli en jauha pskaa selän takana tässä. Tykkään ystävästäni tosi paljon ja tämä kateuden tunne, ei aiheuta vihaa häntä kohtaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoikaa jotain, älkääkä vain laittako alapeukkuja. Ap

Vierailija
2/14 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisuus juuri tekee sinusta sen että kaveriasi kehutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä hän on helppo kaikin tavoin helppo eli ns varma kaato

Vierailija
4/14 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellisuus juuri tekee sinusta sen että kaveriasi kehutaan.

En minä alunperin ollut kateellinen. Vasta sitten kun minua alettiin morkkaamaan ja häntä ylistämään. Ap

Vierailija
5/14 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä muusta mutta loistavaa että olet tunnistanut tunteesi ja hyväksynyt ne, yleensä ihmiset ei halua myöntää kateutta edes itselleen. Ja se että et pura harmistusta ystävääsi. Siinä on jo paljon mikä sinussa on hienoa ja mihin ajan hammas ei pysty!

Vierailija
6/14 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko molemmat teinejä???

Vierailija
7/14 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä hän on helppo kaikin tavoin helppo eli ns varma kaato

En sano tuohon mitään, mutta en tajua miksi niiden miesten pitää sitten minua alkaa haukkumaan? Ap

Vierailija
8/14 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko molemmat teinejä???

No ei olla, mutta voin olla sitten vaikka jälkeenjäänytkin kaiken lisäksi. En jaksa tätä ihmisten jatkuvaa arvostelua! Ei ihme että tässä katkeroituu. Ap

Vierailija
9/14 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaltaista ihmistä vaikea kuvitella kenenkään ystäväksi.

Ystävistä eikä muistakaan tärkeistä henkilöistä kirjoiteta mihinkään!

Vierailija
10/14 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se luonteestakaan voi olla kiinni, vertailen vähän kun siskollani on täysmeno (ollut aina, hän ei ole koskaan ollut yksin sitten varhaisesta teini-iästä) vaikka hän on luonteeltaan aivan kauhea, ilkeä ja pahantahtoinen. Silti miehet juoksevat hänen perässään eikä ainakaan ulkonäön takia.

Kai se on jostain feromoneista kiinni sitten.

Olen kyllä ihan tyytyväinen kun ainakin yksi mies on pitänyt minua tavoittelemisen arvoisena ja olemme pitkässä avioliitossa, joten en ole siskolleni kateellinen. Ihmettelen vain miksi miehet niin suosivat häntä.

Vierailija
11/14 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tapaamasi ihmiset ystäväsi ympärillä siis morkkaavat sua, ilman että annat niille syytä sen tekemiseen? Taisi Freud sanoa "Before you diagnose yourself with anything, make sure you are not surrounding yourself with assholes". Taidat tarvita enemmän aidosti hyviä tyyppejä ympärillesi, eikä noita baarikärpäsiä.

Vierailija
12/14 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tuo kaveri, koska hän aiheuttaa elämääsi liikaa negatiivista tunnetta. Se ei ole terveellistä sinulle. Joskus on vain pakko hankkiutua eroon tuollaisista myrkyllisistä ihmisistä.

Vierailija
13/14 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda tuo kaveri, koska hän aiheuttaa elämääsi liikaa negatiivista tunnetta. Se ei ole terveellistä sinulle. Joskus on vain pakko hankkiutua eroon tuollaisista myrkyllisistä ihmisistä.

Ei se ystäväni ole myrkyllinen. Ap

Vierailija
14/14 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ystäväni ole myrkyllinen. Ap

Jos se huomaa, sallii eikä puutu siihen että sinua morkataan syyttä kun olette yhdessä, on se ikävä kyllä myrkyllinen. Ei tulis mieleenkään olla puolustamatta ystävääni sellaisessa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi