Italia-Lago di Bracciano
Loytyyko muita aiteja lago di Braccianon alueelta? Taalla yksi lahes nelja vuotiaan pojan aiti. Olisi kiva saada seuraa niin pojalle kuin aidillekin...
Kommentit (13)
me asutaan Roomassa, mutta ollaan kesäisin (ja joskus talvellakin viikonloppuisin) Manzianassa eli siinä aika lähellä:)
minulla on 2v 4kk. poika (itse 31 v.)
Hei " grazia" , me asutaan parin km:n paassa Manzianasta. Olisi kiva tavata kun liikutte meilla pain. Voitais vaikka menna poikien kanssa Manzianan piazzan lahella olevaan leikkipuistoon jos saa antaa myoten. Odotan viestiasi...
Lisaksi " piiville" :oli kiva kuulla etta viihdyit Italian lomallasi meidan kotiseudulla.
olen nyt pojan kanssa Suomessa. palaamme Roomaan joulukuun alussa. sitten voitaisiin tavata joku viikonloppu siellä leikkipuistossa? mulle voit laittaa meilia: parapolis@hotmail.com
täällä on nyt lunta ja pakkasta, just tultiin mäen laskusta:)
Hei, Asumme Braccianossa Vigna di Vallen-alueella. Minulla on kaksi poikaa 3- ja 5-vuotiaat, jotka kàyvàt kunnan tarhassa aamupàivisin.
Olisi tosi mukava tavata, en tiennyt ettà tààllà asuu muita suomalaisia.
Aamulla kun pojat ovat tarhassa, voisimme tavata keskustassa kahvilla
tai iltapàivàllà vaikka poikien kanssa keskustan puistossa. Kerro mikà sinulle sopii parhaiten!
Nàhdààn pian!
Ciao,
Kiva yllatys etta nain lahekkain asutaan. Minunkin poika kay tarhassa, joten mulla on paivat " vapaat" . Nahdaan ihmeessa jossain vaiheessa. Nyt nayttaa silta etta olen kadet taynna hommaa ennen Suomen matkaa. Olen siis ensi viikon Suomessa mutta sen jalkeen heti voitais nahda. Sovitaan vaikka taalla palstalla sitten paikka missa nahdaan.
Nakemisiin...
Joo, viesteillààn kun olet palannut Suomesta. Mukavaa lomaa!
Takana on viikko pimeaa Suomea ja nyt ollaan onnellisesti taas kotona. Ihanaa kun aurinko paistaa jalleen... Mulle sopis tapaaminen vaikka huomenna esim. Braccianossa kahvit. Miten sulle?
Mun 3-vuotias poika yskii niin kovasti ja on nuhainen, etten làhettànyt tànààn tarhaan. Huomisesta en ole vielà varma. Yritettàiskò nàhdà keskiviikkona? Braccianossa joskus 11 maissa? Palataan!
Kyselin josko voitaisi nàhdà huomenna keskiviikkona, mutta nyt en ole varma pààsenkò mihinkààn..kummatkin pojat ovat kipeinà. Tuntuu olevan jos jonkinlaista flunssaa liikenteessà vaikka nàin aurinkoisessa maassa asutaan!
Huomenaamulla nàkee ovatko parempia vai ennallaan. Tààllà viikolla muuten mulle sopisi perjantai. Miten sulle?
Braccianossa on pààkadun varrella kirjakaupan vieressà kiva pikku kahvila, just nyt en muista nimeà, mutta lòytyy kyllà helposti. Voisi mennà vaikka sinne kahville..
Harmi kun on flunssa iskenyt. Toivotaan etta lapset paranevat pikaisesti. Mulle sopii tapaaminen perjantaina Braccianossa (esim. klo.11.00) siella kahvilassa. Ilmoitellaan puolin tai toisin jos on esteita.
Nakemisiin...
Ok, huomiseen siis. Katsotaan aamulla vielà viestit jos tulee viime hetken esteità. Muussa tapauksessa nàhdààn huomenna klo 11 siellà kahvilassa. :)
te onnekkaat, se on mahdottoman upea paikka! me vuokrattiin pikku mokki uima-altaalla siita rinteesta, linnan ja jarven puolivalista! Mokin omistaja lahettaa minulle vielakin jouluterveiset kerran vuodessa, ja muutkin paikalliset olivat todella ystavallisia ja mukavia!