Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein te mokaatte ajaessa?

Vierailija
21.08.2022 |

Kuinka usein esim. vilkku jää laittamatta, ette huomaa autoa (mutta mitään ei käy), unohdatte väistää tms.

Itse liikenteessä aina välillä ihmettelen, että mokaavatko samat ihmiset aina.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rutiinilla tulee. Helsingin keskustassa en kyllä osaa ajaa enkä tuomitse muitakaan osaamattomia. Joku täällä palstalla sanoi, että se on tehty tarkoituksella mahd. hankalaksi ja uskon, että asia on juuri niin.

En ihan ymmärrä miten vilkun voisi unohtaa. Joskus olen ajanut ajatuksissani punaisen ohi, mutten ikinä niin, että siitä olisi aiheutunut vaaraa. Ja punaisen ohi ajamisella en tarkoita sitä, että olisin ajanut kokonaan päin punaista, vaan ainoastaan sen valotolpan ohi eli ts. suojatien yli, kun on tullut aivokatkos myöhään yöllä. Kyseinen alue on tosi hiljainen yöaikaan eikä tätä ole ollut kukaan edes todistamassa. Olen siitä sitten ajellut suoraan kotiin, kun olen tajunnut olevani liian väsynyt.

Uskon myös vakaasti, että migreeni voi aiheuttaa pieniä aivokatkoksia, vaikka särky ei olisi vielä alkanut. En nimittäin todellakaan normaalioloissa (pirteä ja hyvinvoiva) aja ajatuksissani valotolpan ohi ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme