Miten poliisi voi tehdä kotietsinnän jos jää kiinni kannabiksen käytöstä?
Käsittääkseni kotietsintää ei saa tehdä noin pienestä rikkeestä ja silti poliisi vainoaa kannabiksen käyttäjiä.
Kommentit (17)
Jos asunnostasi haisee rappukäytävään ja minun asuntooni, ilmoitus lähtee poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Jos asunnostasi haisee rappukäytävään ja minun asuntooni, ilmoitus lähtee poliisille.
Mulla parikin naapuria käryää, toinen ikkunasta joka ikinen ilta. En oo ilmoittanut poliisille, koska en oo mikään vasikka.
Vierailija kirjoitti:
Vasikan keinu on karu
No jos poliisi jää kiinni kannabiksen käytöstä niin totta hemmetissä sen kämppään saa tehdä etsinnän..
Mitä siitä tulis jos kaduilla partiois jotain pilviveikkoja?
Ukko39 kirjoitti:
No jos poliisi jää kiinni kannabiksen käytöstä niin totta hemmetissä sen kämppään saa tehdä etsinnän..
Poliisiväkivalta vähenis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla parikin naapuria käryää, toinen ikkunasta joka ikinen ilta. En oo ilmoittanut poliisille, koska en oo mikään vasikka.
Sinä oletkin hiirulainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä oletkin hiirulainen
En oo tukari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasikan keinu on karu
Kauhea mesoaminen aina mutta koskaan nämä kynäniskaiset ripuliranteet eivät uskalla edes rassia näyttää vaikka tietävät että minä heidät vasikoin.
ei poliisi voi tehdä kotietsintää, jos jää kiinni kannabiksesta. kiinni jäädessään poliisi saa potkut.
Ukko39 kirjoitti:
Kaverile kans?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ikkunan joutui pitämään auki yli 20 asteen pakkasella löyhkän takia niin ilmoitus lähti. Ensin oli ystävällisesti ilmoitus rappukäytävässä, mutta ei tehonnut. Vuoden siedin. Ilmeisesti asunnosta löytyi myös kasvustoa ja vuokranantaja antoi lähdöt. Seuraavalla kerralla en odota kuukausia.
Poliisi, joka on jäänyt kiinni kannabiksen käytöstä ei voi tehdä kotietsintää, sillä hänet pidätetään virasta.
-pilvipalvelu
Vierailija kirjoitti:
ei poliisi voi tehdä kotietsintää, jos jää kiinni kannabiksesta. kiinni jäädessään poliisi saa potkut.
tai sitten vihreät palkkaavat sen
Ukko39 kirjoitti:
Jos asut kaupungissa niin kohtaat tietämättäsi kannabiksen viihdekäyttäjiä oikeastaan kaikkialla. Ei siitä huudella varsinkaan sun kaltaisille.
Kohta poliitikkojen pitää päättää miten lakeja muutetaan jos käyttöhuonekokeilu tulee. Jos kovien aineiden käytöstä ei tulevaisuudessa rangaista ja kannabiksen käytöstä rangaistaan niin siitä saa ihan kieroutuneen singaalin.
Siitä voi saada 6 kuukautta vankeutta. Sillä oikeutetaan kotietsintä. Meillä on suomessa ihan eri meininki kuin euroopassa. Siellä sallimista ja laillistumissa on tullut tai tulossa useaan maahan. Kannabiksen käyttäjät ovat rauhallisin porukka päihteiden käyttäjistä. Helppo havaita jos polttaa.
Lyödään leima ja todetaan huumeiden käyttäjäksi. Ei mitään eroa kovempiin aineisiin. Leimautumisen takia on ainakin paljon joutilasta aikaa tutustua vaikka mihin paheisiin. Järjetön huumepolitiikka joka ajaa syvemmälle suohon.