Tekis mieli vähän tissutella tänään
Mutta en yksin viitsi. Toisaalta tekis mieli lähtee terassille parille. Mutta, en yksin viitsi. Eikä oikein oo rahaakaan. Mutta silti tuntuu, että nöin mahtava ilma, tuleva pimenevä lämmin elokuun ilta ansaitsisi muutaman ilojuoman.
Kommentit (20)
Lähe vaan, itsekin olen lähdössä yksin. Yritin kysellä muutamalta tutulta lähtisivätkö seuraksi mutta ei kukaan edes vastaa
Nautitaan elämästä, hetkestä kiitävästä. Yksin tai yhdessä. Eihän siihen ole mitään sääntöä, etteikö yksin voisi tehdä asioita!
Minullakin on ollut hirveet kännihimot tänään, mutta mentiin perhana emännän kanssa jo sopimaan selvästä viikonlopusta. Kyllä otsasuoni sykkii.
Ei tässä maassa ole enää luvallista tissutella. Kansa raitistui kertaheitolla tällä viikolla. Ainakin kommenteista päätellen.
Olis kyllä ihanaa ja tervetullutta, jos ottais pienet iloiset hiprakat. Onneks ei ole rahaa moiseen.
Itse otan aina yksin ennen kuin lähden baariin.
Saunan jälkeen pari lonkeroa ja pelaan pleikkaa 👍
Minunkin teki mieli mutta en saa kyytiä kauppaan enkä jaksa hakea itse fillarilla olutta.
Ostaisin myös olutta mutta k marke tuossa 50 metrin päässä niin siellä olut tölkki maksaa 0.50 euroa enemmän kuin prismassa. Koffikin maksaa lähes 2 euroa kun prismassa 1.25 euroa.
Tissuttele ihmeessä munkin puolesta. Mä pidän taukoa, kun haluan vyötäröni takaisin.
Mäkin haluan vyötärön takasin. Ja eilen jo herkuttelin ihan liikaa. Ja ens viikonloppuna juhlat tiedossa.
Silti tekis mieli ottaa nyt pari.
En vaan jaksais millään lähtee kauppaan.
Ap
Mulla on pyykkipäivä ja vetänyt ihan kalsaripohjalta.
Voi kauhea, et kai ole nainen? Etkai ole ÄITI?
Viksu yksin et juo.Sitä tulee tapa.Voit selvinpäin lähteä terasille ymm.Katso alueesi ilmaisitapahtumat tänään jos asut Helsinki?Mikä esit paarin mennä pydät 1 vesilasi.Ei kai se paljoa maksa? Aina ei känissä tarvii olla.
No mikset voisi yksin ottaa?