Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö jaksaa jutella miehen kanssa autoista, vaikka itsellä ei ole edes ajokorttia?

Vierailija
20.08.2022 |

Ei vain kiinnosta autot yhtään enkä edes tiedä niistä mitään, kun en ole koskaan itse ajanut autoa enkä korttia ole halunnut. Mies tykkää autoista ja toki hänellä sellainen onkin. Ollaan naimisissa ja sanon, että se on hänen auto vaikka joku voisi sanoa että meidän perheen. Mutta kun itse en aja ja kuljen mieluiten kaikkialle bussilla tai kävellen niin en siitä autosta oikein mitään edes ajattele. Mies haluaisi usein keskustella kanssani autoista. Hänen autosta, uusien autojen ostamisesta, autoista yleensä jne. Pitääkö jaksaa vaikka en tajua aiheesta mitään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse.

Miehenkään ei muuten tarvitse jutella sinua kiinnostavista aiheista.

Vierailija
2/7 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ottanut bemarimiestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kuuntelen sujuvasti kaikki mieheni jutut töistään ja harrastuksestaan, vaikken niistä mitään ymmärrä. Mies kuuntelee vastaavasti mun juttuni.

Vierailija
4/7 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin kuuntelen sujuvasti kaikki mieheni jutut töistään ja harrastuksestaan, vaikken niistä mitään ymmärrä. Mies kuuntelee vastaavasti mun juttuni.

Voin kyllä kuunnella, se ei ole mikään ongelma. Mutta mies haluaa jutella. Eli että vastaan, kerron mielipiteitäni jne. Ei keksi sanottavaa aiheesta. Ap

Vierailija
5/7 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ukollas kavereita? Eikö niistäkään löydy yhtään automiestä? Ei kyllä itsellä tulis mieleen jatkaa autoista puhumista sellaisen kanssa jota ne eivät selvästikään kiinnosta. Kuulostaa vähän itsekkäältä puhua vain omista kiinnostuksen aiheista vai puhuuko mies muustakin kanssasi?

T: Bensalenkkari

Vierailija
6/7 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen toisen paskan novellin keksi palstan katkera vanhapiika. Huoh.

Vierailija
7/7 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies haluaa keskustella vaimonsa kanssa autoista???