Mitä järkeä jatkaa avioliitossa jossa ei toimi mikään?
Mies ei huomioi minua millään tavalla, no ehkä synttäreillä mennään kerta vuodesta jonnekin syömään ja joskus hampparilla mutta se ettei meillä toimi tunneyhteys... ollut katki jo kymmeniä vuosia. En saa hänestä irti mitään... Ei romantiikkaa, ei perhosia mahan pohjalle, ei jännitystä ym. Meidän keskustelut ovat vain arkisia juttuja eikä huumorikaan ole meillä yhteneväiset.
Meillä on lapsi ja minä olen ollut se joka on pitänyt kurin mutta mies ei reagoi kunnolla oikein mihinkään. Ei puolusta minua jos loukataan jne. En ymmärrä miksi hän tekee tämän minulle. Enimmäkseen tunnen hänen kanssaan äärimmäistä yksinäisyyttä ja tyhjyyttä.
Kommentit (8)
Asia selvä! Onko menkat alkamassa?En lukenut kuin alun,vali vali. Voit yksin hakea netin kautta avio-eroa.Ilman syytä sen saa.Ei tarvita kahta siihen,ei toisen suostumista. Ajalaan mies saa asiasta kirjatun kirjeen kotiinne.Mikä estää?
Voithan pitää miestä lapsenvahtina niin kuin Sanna.
Niin mitä sen pitäisi olla? Tuohan on ihan normaalia.
Kannattaa erota. Et saa siltä mieheltä sellaista mitä parisuhteessa kuuluisi saada eli välittämistä, yhdessä oloa, ennenkaikkea et saa rakkautta etkä huolenpitoa. Ei mies sinua kuuntele eikä välitä mitä sinulle kuuluu.
Rakkautta ei ole jos mies on sellainen kun sanoit.
"Yhteys katki jo kymmeniä vuosia."
Montakos kymmentä vuotta meinaat vielä jatkaa?
Sama. Mies ei osaa huomioida. Ei ole herrasmies.
Ja mietin miksi luulin niin ollessani rakastunut.
Hänen ympärillään kukaan ei ole avulias ja huomioiva. Kaikki yhtä itsekeskeisiä.
Mies ei tuo tuliaisia, ei osta milloinkaan mitään yllätykseksi (muut tuntemani miehet tekee tällaista luontaisena olemisen tapana) Elän jatkuvassa pettymyksessä eikä toiveista kertominen ole auttanut mitään.
Ja vaikea on olla olettamatta, sillä arvona keskinäinen huomioiminen on niin tärkeä omassa katsomuksessani.
Elämä on valintoja. Joskus menee pieleen. Joskus tulee aika, jolloin on järkevintä tyytyä siihen, mitä on ja istahtaa haudan reunalle odottelemaan viimeistä päivää.
Elä, kuitenkin nuori olet vielä. Kukaan muu ei voi muuttaa elämääsi, sinä itse ainoastaan