Sanna Marin tiedostustilaisuus tänään klo 16.30
Kommentit (2113)
Kaveri on linnassa vartijana ja venkulat on kuulemma sitä mieltä että kärpäsestä on nyt tehty härkänen.
Vierailija kirjoitti:
Eba kirjoitti:
Luulen, että Marin eroaa, koska ei jaksa tätä ajojahtia enää kauaa medialta. Häntä arvostellaan siitäkin, että hän on esillä mediassa asuvalinnoistaan ja vapaa-ajan menoistaan. Mediahan nämä asiat nostaa esille harva se viikko, ei Sanna. Kyllä tässä on maalittaminen medialta vahvasti läsnä. En sano, että tuo bileilta meni kovin vahvasti, mutta oksettavaa maalittamista yhtä ihmistä kohtaan. Tässä olisi tärkeämpiäkin asioita kauhisteltavana, kuten esim. tänään Tehy on taas antanut lakkovaroituksen ja sote-kriisi syvenee.
Huhhuh en vaan tajua miten pihalla olette. Pääministeriyden alussa Marin ITSE mainosti korua ilman paitaa pikkutakissa. Marin otti mielissään vastaan ties mitkä Voguen ynnä muiden haastattelut, istui meikattavana ja puettavana ja osallistui Maria Veitolan yökylä ohjelmaan avatakseen elämäänsä aina vain enemmän. Some oli täynnä omaa naamaa. Nyt siitä sen verran huomautettu, että osannut vähän muuttaa sitä miten paljon paljastaa narsismiaan. Sitä saa mitä tilaa, niin se menee.
Te näette maalittamista ja ajojahtia, koska tulkitsette kaiken päin mäntyä oman narratiivinne mukaisesti ja sopivasti "unohdatte" kuinka Marin on itse käyttänyt mediaa jo kauan. Näkeehän sen tuossa videossakin, että KUKAAN MUU juhlijoista ei tunkenut itseään etualalle kameraan kuin Marin. Avatkaa silmänne, sokot!
Ota iisisti. Vaikutat ottaneen koko homman turhan henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PM on muun muassa presidentin sijainen, jos presidentille käy jotain. Mitäs jos vaikka Niinistölle sattuis jotain ja tosiaan, vaikkapa virka-ajan ulkopuolella. Sannako sitten olisi "työkykyinen" tuuraushommiin. Tuskin.
Muistaakseni ministereistä on virkaiän mukainen lista, jolla seuraava astuu vastuuseen mikäli ylemmät ovat esittäneet. Sieltä se löytyy valtioneuvoston sivuilta
Niin? Miksi meillä sitten on lainkaan tätä nykyistä pääministeriä kun kerran joku muu voi aivan hyvin hoitaa hänen hommansa ja kantaa vastuun?
Eikö kaikki pääsisi helpommalla kun tämä lähinnä uhmakkaan ja päihdeongelmaisen teinin tavoin käyttäytyvä nykypm vapautettaisiin bilettämään mielensä mukaan ja pääministeriksi nostettaisiin vaikka se virkaiältään vanhin ministeri? Tai joku demari jota oikeasti kiinnostaa toimia pääministerinä myös viikonloppuisin ja joka kykenee kantamaan sen aseman tuoman vastuun kuten aikuinen ihminen ilman nollauskännejä ja somesekoilua?
Kenenkään psyyke ei kestä 24/7 työntekoa, eikä kukaan ole siihen myöskään halukas.
Mielenkiintoista.
Kirjoitin seiskan toimintatavasta. Ja oli ehkä jotenkin "Marina" puolustava kommentti niin poistettiin. Täysin asiallinen.
Joku manipuloi näitä ketjuja.
Eli pos. Poistetaan. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
"Ajojahtia" ei olisi ollut, ellei koko maailman levinnyttä tanssivideota ei olisi ollut. Luulen, että se video on kuitenkin suurin ongelma tässä, ei "ajojahti". Onhan arvovaltaiset tahot tätä biletystä kummissaan kommentoineet myös.
Ja varsinainen ongelma ei ole video, vaan käytös.
Päivänselvää on täysi valehtelu.
Mutta puolue ei voi tässä vaiheessa vaihtaakaan, kun vaalit lähellä ja kaikki on laskettu yhden kortin varaan.
PV kyllä tietää etukäteen, jos 4:00 la tapahtuu vaikka ohjusisku, vakava ilmatilaloukkaus, tma. loooool
Vierailija kirjoitti:
Voimia Markukselle.
Ehkä Markus oikeasti on homo, joka vaan halusi hienot kulissit kasvattaa lapsi.
Odotin Sannalta tälläistä anteeksipyyntöä, että olen toiminut harkitsemattomasti. Monessa asiassa.
Olin vastuussa tehtävästäni pääministerinä, mutta tuki otettua liikaan juomia ja en kyennyt kontrolloimaan käytöstäni. Eikä minulla ollut nimettyä sijaista biletysajalle. Pyydän nöyrästi anteeksi Suomen kansalta ajattelemattomuuttani.
Eikä minun pitäisi juhlia aamuyölle, jotta voin olka aamulla hyvässä kunnossa niin fyysisesti kuin psyykkisesti.
Oppia ikä kaikki, lopuksi. Otan opikseni.
Toleranssi alkaa olla jo aika kova, jos 2 päivän bilettämisen jälkeen ei minkäänlaista krapulaa.
Itsekin melko lailla tähän ikään (57, nainen) juhlineena tiedän miltä morkkis tuntuu, vaikka mitään erikoista ei olisi tapahtunut. Tällä naisella kuvittelisin olevan aika ahdistunut olo tuon tyynen kuoren alla.
Hän keulii sillä, että viikolla ja arkena ei juoda edes sitä yhtä olutta, vaan jaksaa kyllä odottaa sitä viikonlopun bileputkea.
Tämä ei ole hyvä merkki!
Hommat hoidetaan asiallisesti muuten ollaan kuin ellun kanat.
Vierailija kirjoitti:
PV kyllä tietää etukäteen, jos 4:00 la tapahtuu vaikka ohjusisku, vakava ilmatilaloukkaus, tma. loooool
Mutta jollei ole ottanut kuin pari mietoa alkoholijuomaa, ei ole mikään onkelma hoitaa tilanne,
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pääministerin tehtävä valvoa ja estää ohjusiskuja.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää lapsen ja aviomiehen ja läheisten puolesta.
Hävettää koko Suomen puolesta, tämä kun ei ollut yksityisasia eikä tapahtunut pääministerin loma-aikana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PM on muun muassa presidentin sijainen, jos presidentille käy jotain. Mitäs jos vaikka Niinistölle sattuis jotain ja tosiaan, vaikkapa virka-ajan ulkopuolella. Sannako sitten olisi "työkykyinen" tuuraushommiin. Tuskin.
Muistaakseni ministereistä on virkaiän mukainen lista, jolla seuraava astuu vastuuseen mikäli ylemmät ovat esittäneet. Sieltä se löytyy valtioneuvoston sivuilta
Niin? Miksi meillä sitten on lainkaan tätä nykyistä pääministeriä kun kerran joku muu voi aivan hyvin hoitaa hänen hommansa ja kantaa vastuun?
Eikö kaikki pääsisi helpommalla kun tämä lähinnä uhmakkaan ja päihdeongelmaisen teinin tavoin käyttäytyvä nykypm vapautettaisiin bilettämään mielensä mukaan ja pääministeriksi nostettaisiin vaikka se virkaiältään vanhin ministeri? Tai joku demari jota oikeasti kiinnostaa toimia pääministerinä myös viikonloppuisin ja joka kykenee kantamaan sen aseman tuoman vastuun kuten aikuinen ihminen ilman nollauskännejä ja somesekoilua?
Kenenkään psyyke ei kestä 24/7 työntekoa, eikä kukaan ole siihen myöskään halukas.
Järkyttävää - 5 vko lomaa ja 1 päivä töitä ja heti psyyke palasina!
Vierailija kirjoitti:
On paljon muitakin kriisejä kuin sota. Esimerkiksi samaa ikäluokkaa oleva Esko Aho herätettiin keskellä yötä, kun Estonia upposi. Aho kutsui hallituksen koolle saman tien. Vahinko ei tule kello kaulassa, kuten sanonta kuuluu. Marin oli palannut töihin eikä sijaista ollut nimetty. Eli kännissä olisi joutunut hoitamaan mahdollisen kriisitilanteen. Ihan hemmetin vastuullinen pääministeri meillä.
Marinilta voisi kysyä, missä olit kuin se ja se kriisi kohtasi Suomen.
-Olin bilettämässä, mitäs eivät ilmoittaneet etukäteen, ei ole mun syy.
Vierailija kirjoitti:
Odotin Sannalta tälläistä anteeksipyyntöä, että olen toiminut harkitsemattomasti. Monessa asiassa.
Olin vastuussa tehtävästäni pääministerinä, mutta tuki otettua liikaan juomia ja en kyennyt kontrolloimaan käytöstäni. Eikä minulla ollut nimettyä sijaista biletysajalle. Pyydän nöyrästi anteeksi Suomen kansalta ajattelemattomuuttani.
Eikä minun pitäisi juhlia aamuyölle, jotta voin olka aamulla hyvässä kunnossa niin fyysisesti kuin psyykkisesti.
Oppia ikä kaikki, lopuksi. Otan opikseni.
Miksi hänen pitäisi sanoa noin kun se ei pidä paikkaansa?
Eli jos olet esim. lääkäri ja päivystysvuorossa, niin voit huoletta mennä bilettämään ystäväporukalla ja vetästä mietoja alkoholijuomia niin, että olet silminnähden humalassa. Jos tulee tilanne, että päivystäjää tarvitaan, niin hoidat itsesi tekemään lääkärin töitä, työkunnosta viis. Ydinkysymys tässä Marin-casessa kai on ollut pääministerin työkunto. Erityisesti, kun on ottanut PM:n tehtävän pois ko. ajaksi siihen nimetyltä Antti Kaikkoselta. Mitä sillä on väliä, mitä Marin olisi jo aiemmin sovitulla kesälomallaan tuolloin ajankohtana tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Ile potkittiin pois tekstarin takia. No, maailma muuttuu ja meillä on ikioma Trump. Kannatus sen kun lisääntyy mitä paremmin valehtelee.
Tiedotustilaisuutta katsellessa tuli tosiaan Trump mieleen. Naamiot ovat pudonneet.
Huhhuh en vaan tajua miten pihalla olette. Pääministeriyden alussa Marin ITSE mainosti korua ilman paitaa pikkutakissa. Marin otti mielissään vastaan ties mitkä Voguen ynnä muiden haastattelut, istui meikattavana ja puettavana ja osallistui Maria Veitolan yökylä ohjelmaan avatakseen elämäänsä aina vain enemmän. Some oli täynnä omaa naamaa. Nyt siitä sen verran huomautettu, että osannut vähän muuttaa sitä miten paljon paljastaa narsismiaan. Sitä saa mitä tilaa, niin se menee.
Te näette maalittamista ja ajojahtia, koska tulkitsette kaiken päin mäntyä oman narratiivinne mukaisesti ja sopivasti "unohdatte" kuinka Marin on itse käyttänyt mediaa jo kauan. Näkeehän sen tuossa videossakin, että KUKAAN MUU juhlijoista ei tunkenut itseään etualalle kameraan kuin Marin. Avatkaa silmänne, sokot!