Sanna Marin tiedostustilaisuus tänään klo 16.30
Kommentit (2113)
Vierailija kirjoitti:
e) Summa summarum Sanna ei saa olla kännissä eikä krapulassa muuta kuin lomalla!
Jos sun oletetaan olevan työkykyinen, sä et voi olla silloin kännissä tai krapulassa. Hänellä oli mahdollisuus olla lomalla jauhojengin bileviikonloppuna, mutta hän perui sen itse. Eli kaikki oletti hänen olevan työkykyinen ko. viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ne Tor-verkossa olevat materiaalit ovat? 🤔 meni vaikeaksi kun kysyttiin. Eiköhän oikeasti tiedä mitä siellä voi olla. Sanoi vaan että voivat olla manipuloituja eli pitääkö odottaa jotain todella radikaalia...
No ikäänku pääministerillä olisi aikaa kelata jotain helvetin torverkkoja.
No ei ole, mutta kyllä JOKAISEN ihmisen tulisi tietää, minkälaista kuva- ja videomateriaalia itsestä voi olla olemassa. Esimerkiksi minusta EI voi olla olemassa mitään huumeisiin tai sekoiluun liittyvää materiaalia, koska en sellaista tee.
Hyvähän sun on sanoa kun koko kansa ei 24/7 seuraa sun menemisiä kännykät ojossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä mammat nyt luulevat että
a) on todennäköistä että Venäjä hyökkää varoittamatta ja lisäksi tavoilla jotka eivät vaadi joukkojen viikkoja kestävää ryhmittäytymistä rajoillemme.
b) puolustusvoimat eivät kykene hyökkäystä ennakoimaan eivätkä havaitsemaan etukäteen.
c) nämä epätodennäköisyydet juuri silloin kun Sanna on kännissä mitä tapahtuu muutaman kerran vuodessa.
d) Minkäänlaista suunnitelmaakaan ei ole tuollaisten hyökkäysten varalle. Kaikki päätetään eduskunnassa vasta hyökkäyksen jälkeen ts. seisotaan tumput suorina odottamassa mitä Sanna päättää tehdä.
e) Summa summarum Sanna ei saa olla kännissä eikä krapulassa muuta kuin lomalla!
f) itseasiassa Sanna ei saa edes nukkua tai käydä paskalla. Zaporitsia voi sillä välin räjähtää ja sitten on myöhäistä!
Ja montakos argumentointivirhettä tuohonkin lapselliseen litaniaan saatiin mahdutettua?
"Minun mielestäni minua ei olla suudeltu kaulalle."
Kun videolla nyt Olavin nuoleminen nyt kuitenkin varsin selkeästi näkyy niin
a) onko Sannalla avustajineen jäänyt videon leviäminen pimentoon?
b) onko Sanna ollut niin aineissa, ettei siksi muista tapahtumaa?
c) onko Sanna patologinen valehtelija?
Ihan sama oikeastaan. Ei pienintäkään luottoa enää tähän rouvaan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö nyt oikein, että hän ei kadu mitään paitsi sitä, että video vuosi julkisuuteen? Eli mitä vain voi tehdä paitsi jäädä kiinni?
Järkyttävää. Eikö sdp:ssä kukaan ole huomannut tätä outoa käytöstä. Lindtman heti pääministeriksi. Pelkään tuota ihmistä ja moni muu.
Vierailija kirjoitti:
Kamala sanoa, mutta tällä hetkellä luotan jopa Putiniin enemmän kuin Mariniin.
Putiniahan huudeltiin igoriksi ja tatjaanaksi, kun tässä hiljaittain piti puheen missä käsitteli länsimaiden rappeutumista.
Taisi tietää mistä puhui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sun oletetaan olevan työkykyinen, sä et voi olla silloin kännissä tai krapulassa. Hänellä oli mahdollisuus olla lomalla jauhojengin bileviikonloppuna, mutta hän perui sen itse. Eli kaikki oletti hänen olevan työkykyinen ko. viikonloppuna.
Itseasiassa ei olettanut, ainoastaan ryssäbotti tekee tällaisia virheellisiä päätelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että pääministeri lähtee yllätyssodan sattuessa johtamaan puolustusvoimia. Tai että meillä on diktaattori joka voi päättää, että nyt tehdään näin ja näin ja on yksin vastuussa koko maasta kansalaisineen 24/7.
Varmasti monta muutakin asiaa, mitä et tiedä. Puolustusvoimat toimii poliittisen johdon päätösten perusteella ja ne tekee Tp-Utva, jonka känni-Sanna kutsuu koolle kunhan kohmelostaan heräilee.
No jos Suomeen alkaisi iskeytyä ohjuksia eikä poliittista johtoa tavoitettaisi, niin luuletko, että puolustusvoimat seisoi tumput suorina ohjeita odotellen?
PM pitää alkaa testaamaan säännöllisesti huumeitten&humalan osalta. Niin sitä ihan normityöpaikoillakin välillä tehdään esim puhallustestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Marin sairastuisi äkillisesti ja juuri silloin sillä sekunnilla tarvittaisiin pääministeriä? No kuulkaa, pääministerillä on aina sijainen, tällä on sijainen jne jotka tuuraavat, jos pm on estynyt.
Näinhän se on. Marin saa ryypätä vaikka arkena, sijainen löytyy. Eihän hänen asemansa nyt mitenkään tärkeä ole. Hyvin voi bileministeri hoitaa sitä tonttia.
Vapaapäivänään kyllä saa. Jos jotain teoreettista sitten yllättäen tapahtuisi, Suomi on täysin toimintakykyinen. Marinin kanssa tai ilman.
Tietenkin suomi on toimintakykyinen ilman Marinia, mutta tuolle muijalle maksetaan pääministerin duunista, joten suotavaa lienee ettei sillon ryypätä kun ollaan töissä. Lomat on asia erikseen.
Hänellä oli vapaapäivä. Miten se voi olla niin vaikeaa tajuta. Jopa pm:llä on vapaapäiviä. Joka on eri asia kuin virallinen loma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi kyllä sellainen olo, että voi s@@tana sentään. Hienosti kierreltiin kysymyksiä, eikä nähdä omassa toiminnassaan mitään vastuutonta.
Mitäpä jos Putte olisi päättänyt tuona yönä käynnistää täyshyökkäyksen Suomeen, tai Zaporizzassa olisi räjähtänyt?
Sanna olisi taluteltu silmät seisoen, Uusivirran imemät fritsut kaulassa median eteen bilevaatteissa ja promillen veressä kertomaan miten kansan pitää toimia ja suojautua? Jippii, turvallinen olo jne.Puttea varten meillä on armeijan ylipäällikkö. Se ei ole Marin.
Niinistö, jota MARIN sijaistaa tämän ollessa estynyt.
Iken potkuja perusteltiin sillä, että (Tuksun jo julkaisemia!) tekstareita voisi vieraat maat käyttää kiristyskeinona ja se olisi uhka Suomen turvallisuudelle. Kännäävä pm josta löytyy Thor-verkosta lisää matskua ei ole uhka Suomen turvallisuudelle koska Sannaa ei omien sanojen mukaan kiristä kukaan ja saa aina tiedon ennen puolta yötä?
Okei..
Vierailija kirjoitti:
Pääministeri selittämässä kännikuntoaan ja kertomassa huumetesteistä on järkyttävää. Mitä tälle maalle on tapahtunut? Mihin asti Sannan touhujen rajoja oikein venytetään? Monen mielestä tuntuu olevan ihan ok saapua työpaikalle 3 promillen humalassa.
Pahensi vain tilannetta tuolla "tiedotustilaisuudellaan" väittämällä, että oli täysin toimintakuntoinen. Pääministeri puolustamassa itseään tyyliin "kävelin itse autoon". Todella naiivia myös kuvitella, että viholliset varaavat häneltä kalenterista ajan, ennen kuin toimivat, että voi suunnitella hyvissä ajoin etukäteen, juoko kännit vai ei.
Vierailija kirjoitti:
"Minun mielestäni minua ei olla suudeltu kaulalle."
Kun videolla nyt Olavin nuoleminen nyt kuitenkin varsin selkeästi näkyy niin
a) onko Sannalla avustajineen jäänyt videon leviäminen pimentoon?
b) onko Sanna ollut niin aineissa, ettei siksi muista tapahtumaa?
c) onko Sanna patologinen valehtelija?
Ihan sama oikeastaan. Ei pienintäkään luottoa enää tähän rouvaan.
Sanna puhuu niin totta kuin osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että pääministeri lähtee yllätyssodan sattuessa johtamaan puolustusvoimia. Tai että meillä on diktaattori joka voi päättää, että nyt tehdään näin ja näin ja on yksin vastuussa koko maasta kansalaisineen 24/7.
Varmasti monta muutakin asiaa, mitä et tiedä. Puolustusvoimat toimii poliittisen johdon päätösten perusteella ja ne tekee Tp-Utva, jonka känni-Sanna kutsuu koolle kunhan kohmelostaan heräilee.
No jos Suomeen alkaisi iskeytyä ohjuksia eikä poliittista johtoa tavoitettaisi, niin luuletko, että puolustusvoimat seisoi tumput suorina ohjeita odotellen?
Riippuu kai siitä mitkä on ohjeet. Tuskin kukaan täällä sooloilee, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Marin sairastuisi äkillisesti ja juuri silloin sillä sekunnilla tarvittaisiin pääministeriä? No kuulkaa, pääministerillä on aina sijainen, tällä on sijainen jne jotka tuuraavat, jos pm on estynyt.
Näinhän se on. Marin saa ryypätä vaikka arkena, sijainen löytyy. Eihän hänen asemansa nyt mitenkään tärkeä ole. Hyvin voi bileministeri hoitaa sitä tonttia.
Vapaapäivänään kyllä saa. Jos jotain teoreettista sitten yllättäen tapahtuisi, Suomi on täysin toimintakykyinen. Marinin kanssa tai ilman.
Tietenkin suomi on toimintakykyinen ilman Marinia, mutta tuolle muijalle maksetaan pääministerin duunista, joten suotavaa lienee ettei sillon ryypätä kun ollaan töissä. Lomat on asia erikseen.
Hän ei ole töissä jos hänellä ei ole työtehtäviä, kuten tuona viikonloppuna ei ollut.
Kyllä hän oli töissä vaikkei työtehtäviä ollutkaan. Pääministerin pesti ei oo kasista neljään ja vapaalle. Loma-aikoina on sijainen, muuten pääministeri on käytännössä töissä koko ajan. Siitähän sille maksetaan.
Itse saan onneksi tehdä kansalaisena ihan omat tulkintani. Sehän tässä on hienoa 👍
Oliko seiskan toimittaja,joka käytti sanaa "kömpinyt".. kertoo paljonkin siitä miten asiat halutaan nähdä. Tai maalata. Tai "huolestuneet kansalaiset ottaneet yhteyttä". Joopa joo.
Itse olin aiemmin töissä paikassa,jossa kävi myös julkkiksia ja muistan miten seiska julkaisi uutisia, että tämä yksikin urheilija olisi "kännissä jonottanut"... Siitä oli vielä maksettu. Huoh. Itse olin töissä vesiselvänä ja oli vähän varmaan maistissa niinkuin kaikki muutkin, mutta ei mitenkään erityisen. Halveksuntani seiskaa kohtaan alkoi silloin. He olivat siis maksaneet siitä.. "uutisesta".
Tietyllä tavalla käy jopa sääliksi. Jatkossa siis pm:n on oltava absolutisti joka ei käy baarissa tai korkeintaan oopperassa tai kansanmusiikkia kuuntelemassa. Vai seurataanko muita erilailla.
Muuten: itse en todellakaan tiedä mitä Tor verkossa liikkuu. Aika usein kai rikolliset sitä käyttävät. Ei ole ollut tarvetta.
Mieluummin toki näkisin vaikka juoksuvideoita kuin biletys.
Yleensä yritän laittaa itseni ihmisten saappaisiin ja miettiä asiaa siltä kantilta.
Ja miettiä mikä asia minulle kuuluu, mikä koskettaa itseäni ja mikä ei.
24/7 vahtamiseen ja työhön en ikinä pystyisi. Osaan ainakin siinä olla rehellinen toisin kuin moni täällä.
Edelleen, ylintä valtaa käyttää presidentti JA pääministerillä on aina tuuraajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustusvoiminen komentajalla on pysyvä tehtävä turvata Suomen koskemattomuus. Jos taivaalta alkaa sataa vihreitä miehiä jonnekin Keravalle ei siinä armeija seiso tumput suorina jotain tp-utvaa odottelemassa.
Yleensä lievästi humaltunut pää selkiää nopeasti, jos on tarvis. Adrenaliini ym. hoitavat homman siinä tilanteessa.