Tallink Silja lakkauttaa Baltic Princessin TurkuTukholma-reitin
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Vähän harhaanjohtavaa tietoa. Keskeyttää olisi parempi termi.
Koska Galaxy on vuokrattu ulkomaille (eli esim. piknik-risteilyt eivät onnistu), Baltic Princess siirtyy risteilyaikatauluun, ja seilaa Turku-Kapellskär -reitillä. Itse asiassa suomalaisille risteilijöille tuo on hyvä uutinen, koska aikataulu sopii hupimatkustajille paljon paremmin.
Ensi kesänä mennään taas normisti Tukholmaan.
Ei uutisisessa keskeytyksestä puhuttu vaan pysyvästä muutoksesta. Perusteltiin sillä ettei Tukholmaan menijöitä ole ollut.
No, heidän sivuillaan on tämä aikataulu 31.3. asti, ja 1.4.2023 alkaen taas perinteinen. Saas kattoo - itse uskon, että ainakin kesäkauden ajavat Tukholmaan (kuten aikoinaan teki Silja Europa, joka ajoi samanlaista risteilyaikataulua).
Baltic Princess siirtyy jo ennen kesäkauden loppumista TUR-KAP -reitille, koska sen aikataulu on reippaasti parempi ja laivalla ehtii viettää aikaakin ennen kuin yö saapuu. Esim. syödä ennen viihdettä.
https://fi.tallink.com/22-h-risteily-baltic-princessilla-turusta
Vähän harhaanjohtavaa tietoa. Keskeyttää olisi parempi termi.
Koska Galaxy on vuokrattu ulkomaille (eli esim. piknik-risteilyt eivät onnistu), Baltic Princess siirtyy risteilyaikatauluun, ja seilaa Turku-Kapellskär -reitillä. Itse asiassa suomalaisille risteilijöille tuo on hyvä uutinen, koska aikataulu sopii hupimatkustajille paljon paremmin.
Ensi kesänä mennään taas normisti Tukholmaan.