Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako toimeentulorahoilla ostaa pesukoneen?

nainen
19.08.2022 |

vai katsooko tiliotteista että miski olet mennyt tuhlaan 300e pesukoneeseen t?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roskalava ryhmä ja Tori. Osa tuo bensoja vastaan.

Olen säästänyt 300e uuteen pesukoneeseen.

Kaikki yli 50€ säästöt on rikos ja syyllistyt lievään rahanperus rikokseen.

Nyt myös alle 50€ säästöt saatetaan huomioida, siitä oli se oikeudenkäynti joka päätti näin. (Jos joku viitsii linkata sen kun itse kadotin sen)

Itselläni on aina vuokran verran rahaa tilillä ja olen joka kerta hakiessani saanut tttuen. Rahan pimittäminen eri tilillä on sitten juttu erikseen.

Vierailija
22/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Siihen saa harkinnanvaraista tukea ja sitä kannattaa hakea vähintään 10 vuoden välein vaikkei pesukoneessa olisikaan mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt myös alle 50€ säästöt saatetaan huomioida, siitä oli se oikeudenkäynti joka päätti näin. (Jos joku viitsii linkata sen kun itse kadotin sen)

Rahanpesua :Dd

Kyllä

Vierailija
24/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on aina vuokran verran rahaa tilillä ja olen joka kerta hakiessani saanut tttuen. Rahan pimittäminen eri tilillä on sitten juttu erikseen.

Kyllä ne hetikun kerkeää niin pimittää sen summan sinulta. Ne tekee näin aina välillä jos huomaa mutta 99% käsittelijöistä ei jaksa vaan alkaa vetämään välistä kun tietää systeemin olevan surkea

Vierailija
25/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne hetikun kerkeää niin pimittää sen summan sinulta. Ne tekee näin aina välillä jos huomaa mutta 99% käsittelijöistä ei jaksa vaan alkaa vetämään välistä kun tietää systeemin olevan surkea

Miten ne pimittää? Tukipäätöksissä on laskelmat ja kela ei pääse ihmisten tileille siirtää itselleen rahaa. Olen ollut 3 vuotta tttuensaaja.

Vierailija
26/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi... tietysti aika typerää kun sen siihen saisi täydentävää tukea

Vierailija
27/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne pimittää? Tukipäätöksissä on laskelmat ja kela ei pääse ihmisten tileille siirtää itselleen rahaa. Olen ollut 3 vuotta tttuensaaja.

Minulla oli 400€ rahaa tilillä. Seuraavalla kuulla tuli toimeentulotukea 400€ vähemmän, tämä 2019 loppuvuodesta. 11 vuotta toimeentulotuen jäsen.

Vierailija
28/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYHJENI KUN TIPUTIN FAKTAA: KUOLLUT KETJU. KUOLLUT KETJU. HAHA

TOIMEENTULOTUKI TUKEE SUOMALAISIA JÄTTÄMÄÄN TYÖT KOKONAAAAAN

Vierailija
29/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae täydentävää toimeentulotukea kunnalta eli sossusta. Itse hain ja sain 250 euroa pesukoneeseen tukea. Netissä voi kätevästi täyttää hakemuksen. Työttömät toimeentulotuen saajat saa kyllä  rahaa pesukoneeseen.

Vierailija
30/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön 46 kirjoitti:

Hae täydentävää toimeentulotukea kunnalta eli sossusta. Itse hain ja sain 250 euroa pesukoneeseen tukea. Netissä voi kätevästi täyttää hakemuksen. Työttömät toimeentulotuen saajat saa kyllä  rahaa pesukoneeseen.

Saako jos on pesutupa?

Vierailija
31/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöjä ei kannata tililä pitää vaan nosta heti ja säästä kotona. Jos on tilillä säästöjä niin ei saa tukea pesukoneeseen.

Vierailija
32/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ostaa. Kela kyttää tuloja tiliotteelta, mutta menoihin se ei puutu.

Vierailija
33/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön 46 kirjoitti:

Säästöjä ei kannata tililä pitää vaan nosta heti ja säästä kotona. Jos on tilillä säästöjä niin ei saa tukea pesukoneeseen.

Olen saanut aika tt tukea vaikka tilillä on yli 400e sitä hakiessa. :D Koska ei mulla mitään tuloja ole. Nuo on toimeentulotukiraha.a

Vierailija
34/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi elämä 😂

Vierailija
35/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vasta aloitteleva sossupummi, kun et hoksannut pyytää sossua ostamaan sinulle uuden Mielen. Tämä tarina on tosi, että sosiaaliavulla on ostettu niin kalliita koneita, että ei meillä työssä käyvillä olisi sellaisiin varaa.

Vierailija
36/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä köyhillä kurjaa. Minä vain vilautan kännykkää ja Google pay kilauttaa yhden pesukoneen hinnan tililtä. En edes huomaa noin pientä summaa. Palkkakin on niin surkea kuin 1800 käteen. En juopottele enkä tupakoi.

Vierailija
37/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ensiksi hakemaan sitä harkinnanvaraista pesukoneeseen. Yleensä korvaavat sen 300e ja koneen on oltava uusi.

Vierailija
38/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön 46 kirjoitti:

Saako jos on pesutupa?

Saa minäkin sain. Meillä pesutupa myös täällä missä asun kerrostalossa. Lähetä vaan hakemus.

Vierailija
39/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae kelalta harkinnanvaraista tukea siihen pesukoneeseen.

Jos taloyhtiössä on pesutupa, et tule saamaan.

Vierailija
40/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön 46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön 46 kirjoitti:

Saako jos on pesutupa?

Saa minäkin sain. Meillä pesutupa myös täällä missä asun kerrostalossa. Lähetä vaan hakemus.

Ei kyllä välttämättä saa, se riippuu käsittelijästä. Aina ei saa sittenkään, vaikka ei ole pesutupaa, vaan joutuu valittaa päätöksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän