Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä te säilytätte mattoja?

Vierailija
19.08.2022 |

Siis niitä joita ette käytä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatopaikalla

Vierailija
2/17 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa huoneessa missä peittoja, tyynyjä, verhoja, matkalaukkuja ja joulukoristeita. Mulla on siis oma huone sesonkikamoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä pitäisi säilyttää missään? Kun menee huonoksi, ettei voi enää pestä, matto kaatopaikalle ja uusi tilalle.

Vierailija
4/17 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa huoneessa missä peittoja, tyynyjä, verhoja, matkalaukkuja ja joulukoristeita. Mulla on siis oma huone sesonkikamoille.

Ei matto ole sesonkikamaa.

Vierailija
5/17 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä pitäisi säilyttää missään? Kun menee huonoksi, ettei voi enää pestä, matto kaatopaikalle ja uusi tilalle.

No varmaan koska jotkut vaihtelee mattoja?!

Vierailija
6/17 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ylimääräisiä mattoja. Pesen/huollan kunnes ei enää ole kauniita. Sitten uudet.

Vierailija
7/17 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialla säilytän, en varastoi ns. ylimääräisiä mattoja.

Vierailija
8/17 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hommaa tavaraa, mitä ei voi käyttää koko aikaa. Matto on käytössä, kunnes menee niin huonoksi ettei sitä enää voi käyttää, ja sen jälkeen vasta ostetaan uusi. Sama koskee tyynyjä, verhoja, vilttejä ja koriste-esineitä. Meillä niitä ei juuri ole, eikä varsinkaan sellaisia mitä ei käytetä.

Vierailija
9/17 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mattoja pitää vaihdella? En tajua.

Vierailija
10/17 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mattoja pitäisi vaihdella?

Vierailija
11/17 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu ottaaan poskeen niin mä kerron sulle.

Vierailija
12/17 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä ainakin asun pienessä kämpässä ja alkaa kyllästyttää jos vaikka 3 vuotta sama matto. Joskus kaipaa piristystä ja vaikka erityylistä tai eri väristä mattoa.

Vierailija
13/17 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaatteita pitää vaihdelle? Mikset käytä samoja vaatteita aina

Vierailija
14/17 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne jos asuu vanhassa talossa. Talvella on villamatot lattialla ja kesällä vähän kevyemmät. Verhotkin vaihtuu aina talveksi vähän paksumpiin.

Vierailija
15/17 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne jos asuu vanhassa talossa. Talvella on villamatot lattialla ja kesällä vähän kevyemmät. Verhotkin vaihtuu aina talveksi vähän paksumpiin.

Eikö olisi fiksumpaa käyttää paksuja verhoja kesällä, kun aurinko paistaa kellon ympäri ja yöksi pitää asunto pimentää?

Vierailija
16/17 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytän mattoja tiiviisti jätesäkkeihin käärittynä ulkovarastossa. Näin olen tehnyt vuosia ja matot eivät ole menneet miksikään. Sieltä on aina hyvä ottaa puhdas matto käyttöön tarvitessani ja laittaa edellinen odottamaan pesua.

Vierailija
17/17 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi fiksumpaa käyttää paksuja verhoja kesällä, kun aurinko paistaa kellon ympäri ja yöksi pitää asunto pimentää?

Mulla on ikkunoissa sellaset energiansäästö rullaverhot kesät talvet. Paksut talviverhot estää vähän niitä sivuilta tulevia vetoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme