Lapseton läheinen
Tuntuu pahalta lapsettoman läheisen puolesta.
Hän on vielä nuori. Olen koittanut tukea ja ymmärtää ja hyväksyä kun sanoo, ettei halua lapsia koskaan. Hänellä on puoliso joka haluaa. Puoliso myötäilee , vaikka näen että kärsii.
Miten suhtautua tilanteeseen? Olen yrittänyt välillä luoda tilanteita joissa läheisellä on lapsia läsnä, että hän näkisi ettei se ole niin kamalaa. Pelkään että hän katuu myöhemmin . Ja niin hyvä puoliso nyt, tuntuu pahalta hänenkin puolesta. Näinköhän puoliso lopulta jää loppuelämäksi kun ei ole yhteistä perhettä. Asia repii minua sisältä mutta yritän olla puolueeton.
Kommentit (19)
Miten olisi, jos pitäisit huolen omista asioistasi?
Mulla on läheinen joka sanoo ettei ikinä halua kissoja. Tuntuu niin pahalta hänen puolestaan, ei ymmärrä mistä jää paitsi! Olen yrittänyt viedä hänelle kissoja hoitoon ja kutsunut kylään meille kun on kissoja, mutta hän ei suostu edes silittämään niitä! Mikä neuvoksi??
Ap, ei ole sinun tehtäväsi manipuloida (tulevaa?) miniääsi tekemään lapsia, jos ja kun hän ei itse perhe-elämää halua. Poikasi saattaa sinun suuntaasi esittää haluavansa isäksi, ihan vain että ei joutuisi itsekin tulilinjalle. Et voi tietää mikä hänen todellinen toiveensa ja kantansa asiaan on.
Jos olet kasvattanut pojastasi itsenäisen ja itsetunnoltaan terveen ihmisen, hän osaa kyllä lopettaa sellaisen parisuhteen joka ei täytä hänen olennaisia toiveitaan ja tarpeitaan.
Kehitä itsellesi oma elämä ja keskity elämään sitä.
Ei kai kukaan ensimmäisenä kerro suvulle että lasta yritetään muttei vaan tule. Minullakin meni 15 vuotta aikaa tietää ettei veljentyttären lapsettomuus ollut vapaaehtoista.
Ja jos joku ei halua lapsia se on heidän kahdestaan käsiteltävä jos ovat eri mieltä.
Oletko hieman vähä-älyinen eikä siis hiemankaan. Jospa et sekaantuisi toisten asioihin ja elämään. Eikö omassa elämässäsi ole tarpeeksi virikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ensimmäisenä kerro suvulle että lasta yritetään muttei vaan tule. Minullakin meni 15 vuotta aikaa tietää ettei veljentyttären lapsettomuus ollut vapaaehtoista.
Ja jos joku ei halua lapsia se on heidän kahdestaan käsiteltävä jos ovat eri mieltä.
Ja mitä sillä tiedolla oikein teit. Tulitko autuaaksi.
mulle lasten seurassa oleminen aiheuttaa entistä vahvemman halun pysyä lapsettomana.
Mitä enemmän järjestät hänen lähelleen lapsia, sitä vähemmän hän tulee niitä lapsia haluamaan. Voin kertoa. :D
T: Vaapaehtoisesti lapseton
P.S. Vaikka tämä on trolli, niin lapsettoman puoliso voi etsiä itselleen lapsia haluavan puolison. Ei häntä sääliä tarvitse.
Hohhoijaa. Jos et parempaan pysty niin jätä kuule suosista nämä yltiölapselliset aloitukset tekemättä. Jotain ongelmia sulla on mielikuvituksen kanssa, tai siis sen puutteen.
Hoida vain omat asiasi ja anna olla! Säälillä et tue ketään ihmistä missään tilanne elämä! Kasva aikuiseksi.Suvusamme on ollut monta sukupolvea ,kuin nytkin lapsettomia ihmisiä Joko omasta tahdosta tai asioista mihin itse ei voi vaikutta lasettomutensa. Heillä on tukiverkostot asiantuntiat,jotka eivät kykenen saamaan lapsia,Säälilläsi pahennat toisen ihmisen psyyke!
Vierailija kirjoitti:
mulle lasten seurassa oleminen aiheuttaa entistä vahvemman halun pysyä lapsettomana.
Sama minulla. Piti päästä äkkiä pois lapsiperheestä ja kuinka sitä nauttikaan sen jälkeen hiljaisuudesta ja täydellisestä rauhasta eikä levotonta sähläämistä, mekkalaa kaiket päivät ja koko ajan siivoomista, keittiössä muonitusta, pyykin pesua. Kaikki piti tehdä viikolla jotta viikonloppuna kun sai lapset hoitoon isovanhemmille niin silloin maattiin karapulassa yökerho, kotibileiden ja baari keikkojen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos joku ei halua lapsia se on heidän kahdestaan käsiteltävä jos ovat eri mieltä.Ja mitä sillä tiedolla oikein teit. Tulitko autuaaksi.
En. Hänen äitinsä kertoi, kun oisivat hakeneet adoptiota. Tää äiti vastusti adoptiota, patempi heiän olla ilman kun ihan vieras mukula sukuun. Semmosis mielipiteitä. Asia ei mulle kuulu edelleenkään.
Minnuu sieppaa, kun ystäväni ei halua koiraa, vaikka on ylipainoinen eikä harrasta liikuntaa. Olen yrittänyt monta vuotta takoa järkeä hänen päähänsä, mikä neuvoksi?
Ap sinun ainut vaihtoehto on nyt manipuloida ystäväsi haluamaan lapsia. No anteeksi nyt, mutta etkö luota ystäväsi päätöksen tekoon? Itse näen sen niin, että lapsettomuudesta on paljon hyötyä. Halvenee eläminen, väistät mahdollisen synnytyksen jälkeisen masunnuksen, et joudu käsittelemään ärsyttäviä eskariohjaajia ja opettajia, kun se on taattu että ne on ärsyttäviä, vai miten oli omana kouluaikanasi. Ei edes monet huomaa, mitä "uupuu" kun sitä ei ole koskaan ollutkaan.
Aiheesta vähän poiketen, mutta osa pro-liferi luusereista perustelee abortin vastaista liikettään sillä että lapsesta voi tulla syövän parantava nero tai joku tärkeä. Mutta moniko vauvoista tulee oikeasti kasvamaan semmoiseksi, varsinkin kun äiti ei ole halunnut sitä lasta ja on muutenkin ärsyttävä vauva.fi juntti. Isommalla todennäköisyydellä kaikista lapsista kasvaa kela-keskiolut-mummon sohvalla punkkaava iltapäivästä yöhön asti runkkaava suomea selavaa vätys. Aina isommalla todennäköisyydellä. Ja semmoisia ei tarvi tämä maailma, ei perheisiin, joihin heitä ei edes haluta.
Minusta tuntuu pahalta läheinen joka on juuri saanut vauvan. Ei pääse yhtään mihinkään ja lapsi sitoo tosi kauaksi aikaa vaikka mihin. Olrn yrittänyt vihjaista että vauvan voisi antaa adoptoitavaksi viemällä hänet tilanteisiin jossa lapsia ei ole jotta näkee miten hienoa se on.
Välttämättä ei saa lapsia. Moniko vela on pohjimmiltaan hedelmätön?
😂😂😂
🇺🇦🇮🇱