Miksei yli 30vee naiset yleensä biletä?
Oon ite ollut klubissa, ja ei siellä kyllä oikeasti yli 30vee näy. Vanhempia miehiä käy välillä.
Kommentit (11)
Monilla on silloin pieniä lapsia.
Tai mielenkiintoinen työ. Tai kivoja harrastuksia. Ehkä nämä kaikki jopa. Ei vaan jaksa eikä kiinnosta kännätä. Siinä menee rahat, aika ja terveys.
Tietenkin bilettää, mut harvemmin enää siellä nuorten suosimissa baareissa. Me lähdetään aina naisporukalla johonkin reissuun, festareille, laskettelee, kylpylään tms..
Toki harvemmin tulee biletettyä näin 37-vuotiaana, mutta olen mä tänäkin vuonna jo kerran ollut oikein yökerhossa tanssimassa, ja pikkujouluthan on vasta edessä. Noin muuten enemmän tulee oltua vain istuskelupaikoissa (esim. kesällä terassilla, ravintoloissa) ja jonkun luona illanistujaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on elämä.
Laukeen kerta toisensa perään mamman itkiessä ons miehistä
Öö? Missä asut? Kyllä täällä Helsingissä bilettää kaikenikäiset.
Käyt varmaan vaan ns. nuorten paikoissa.
En vaan jaksa. Sen verran kovatahtinen duuni. Haluan vapaallani vain levätä. Lapsia ei ole. En ymmärrä miten jotkut jaksaa niitäkin tän kaiken oravanpyörän päälle..
Olin kesällä festareilla ja tuli fiilis et nää jutut on jo koettu ja nyt riittää. Eikä oo oikein läheisiä ystäviä jotka bilettäis ja tanssisi. Loppui myös kiinnostus alkoholiin.
N30
Tämän huomaa hyvin yliopistossakin. Naisvaltaisen alan bileiden kaikki arviolta yli 30v olivat miehiä.