Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan tarpeet ei kiinnosta

Vierailija
18.08.2022 |

Toivottu oli, mutta minulla ei ole mitään halua tai tarvetta esim. ottaa vauvaa takaisin syliin jos huutaa laskiessa sylistä, kun on ollut siinä jo kauan. Haluan siis välillä olla yksinkin, eikä kiinnosta vaikka vauva haluaisikin olla minussa kiinni koko ajan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole vauvaa, onneksi🤪

Vierailija
2/9 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin niin toivot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha juttu.

Vierailija
4/9 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos on totta, ota yhteyttä lääkäriin. Raskauden jälkeinen masennus aiheutti minulla tuota.

Vierailija
5/9 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin niin toivot

No todellakin toivon. Ap hakemaan apua jos on tosissaan.

Vierailija
6/9 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jos on totta, ota yhteyttä lääkäriin. Raskauden jälkeinen masennus aiheutti minulla tuota.

Höpsis, on se tosi rankkaa jos vauvaa vaatii koko ajan jotain. Täysin normaalia että äiti halua joskus olla hetken rauhassa. 

Vierailija
7/9 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on tapana reagoida heti jos vauva vähänkin inahtaa, menee ihan liiallisuuksiin. Toista se on muualla maailmassa varsinkin jos äidillä on jo yli 5 lasta ennestään niin ei siinä paljon ehdi vauvaa huomioida, välillä tissiä suuhun vaan. 

Vierailija
8/9 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi. Yritä oppia nauttimaan vauvastasi. Ne on todella hauskoja. Itse olisin halunnut laittaa johonkin muistipurkkiin kun haisee jogurtille ja vauva syö tissiä.

Vierailija
9/9 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi. Yritä oppia nauttimaan vauvastasi. Ne on todella hauskoja. Itse olisin halunnut laittaa johonkin muistipurkkiin kun haisee jogurtille ja vauva syö tissiä.

Harvoille ovat niin hauskoja, että vauvaa jaksaa kantaa mukana kaikkialle, vessaan, suihkuun, ja on vauvan kanssa koko ajan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme