Vauvan tarpeet ei kiinnosta
Toivottu oli, mutta minulla ei ole mitään halua tai tarvetta esim. ottaa vauvaa takaisin syliin jos huutaa laskiessa sylistä, kun on ollut siinä jo kauan. Haluan siis välillä olla yksinkin, eikä kiinnosta vaikka vauva haluaisikin olla minussa kiinni koko ajan.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla ole vauvaa, onneksi🤪
Ainakin niin toivot
Ap jos on totta, ota yhteyttä lääkäriin. Raskauden jälkeinen masennus aiheutti minulla tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin niin toivot
No todellakin toivon. Ap hakemaan apua jos on tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap jos on totta, ota yhteyttä lääkäriin. Raskauden jälkeinen masennus aiheutti minulla tuota.
Höpsis, on se tosi rankkaa jos vauvaa vaatii koko ajan jotain. Täysin normaalia että äiti halua joskus olla hetken rauhassa.
Suomessa on tapana reagoida heti jos vauva vähänkin inahtaa, menee ihan liiallisuuksiin. Toista se on muualla maailmassa varsinkin jos äidillä on jo yli 5 lasta ennestään niin ei siinä paljon ehdi vauvaa huomioida, välillä tissiä suuhun vaan.
Harmi. Yritä oppia nauttimaan vauvastasi. Ne on todella hauskoja. Itse olisin halunnut laittaa johonkin muistipurkkiin kun haisee jogurtille ja vauva syö tissiä.
Vierailija kirjoitti:
Harmi. Yritä oppia nauttimaan vauvastasi. Ne on todella hauskoja. Itse olisin halunnut laittaa johonkin muistipurkkiin kun haisee jogurtille ja vauva syö tissiä.
Harvoille ovat niin hauskoja, että vauvaa jaksaa kantaa mukana kaikkialle, vessaan, suihkuun, ja on vauvan kanssa koko ajan