Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Juho pojan nimeksi liian "ysäri" nimi? En haluaisi mitään outoa muotinimeä tai liian erikoista (ei c-kirjainta)

Vierailija
18.08.2022 |

Kiusataanko lasta mahdollisesti koulussa tuollaisen nimen takia?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harkitsin pojalle nimeksi Juhoa mutta sitten menin töihin jossa oli Juho -niminen mies niin siksi nimi ei enää sopinutkaan.

Vierailija
42/45 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho oli  eräs vaihtoehto pojalle itselläni.  Isäni nimi on  Johan, häntä kutsuttiin Juhoksi ja Jussiksi kavereitten kesken.

Veljeni on Juhani isän mukaan.  Isä on erittäin rakastettu ja läheinen meille kaikille, paljon läheisempi kuin äiti.

Poikani sai toiseksi nimekseen Johannes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cecce vois olla kyl silti hyvä kun siitä ei pysty sanomaan että onko pojan vai tytön nimi ja sit kun se joko lannistetaan siitä että sattui syntymään pojaksi tai se wokeutuu ja identifioituu yhtäkkiä tytöksi tai muun sukupuoliseksi niin ei tarttis vaihtaa nimeä.

Vierailija
44/45 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä harkitsin pojalle nimeksi Juhoa mutta sitten menin töihin jossa oli Juho -niminen mies niin siksi nimi ei enää sopinutkaan.

Eli ei olisi kannattanut mennä töihin vai toivot ettei lapsesi tarvitse työllistyä?

Vierailija
45/45 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juho oli  eräs vaihtoehto pojalle itselläni.  Isäni nimi on  Johan, häntä kutsuttiin Juhoksi ja Jussiksi kavereitten kesken.

Veljeni on Juhani isän mukaan.  Isä on erittäin rakastettu ja läheinen meille kaikille, paljon läheisempi kuin äiti.

Poikani sai toiseksi nimekseen Johannes.

Mulla oli tytölle yhtenä vaihtoehtona Elina.

Äidin nimi oli Elsa kutsuttiin Elliksi, paitsi ystävät kutsui Elliksi ja mun siskon nimi on sen takia Elisabeth ja me rakastettiin äitiä paljon enemmän ku isää. 🤯

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi