Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

'Käy kaupassa vain kerran viikossa, ettei tule ostettua heräteostoksia'??

Vierailija
18.08.2022 |

Kuljetteko kaupassa jossain ihme tilassa, ettei yksinkertaisesti pysty välttämään kiusausta ostaa jotain turhaa heräteostoksena?
Minusta taas joka päivä käyden voi käyttää hyväksi tarjoukset ym

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1x heräteostoksia

vs

7 x heräteostoksia

Vierailija
2/11 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan kaupasta mitä tykkään, miks ihmeessä pitäis vältellä ostamasta jos kerta mieli tekee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1x heräteostoksia

vs

7 x heräteostoksia

Entä jos vaan tietoisesti jättää ne heräteostokset ostamatta= 0x7, mikä siinä on niin vaikeeta??

Vierailija
4/11 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan viitsi käydä joka viikko kaupassa, vaikka useammin käydessä sitten säästyisi heräteostoksilta

Vierailija
5/11 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina budjetti. Siinä kun pysyy, niin on hyvä. Joinain päivinä on vähän edullisempia ruokia, niin silloin voi ostaa vähän maistuvampaa kalliimpaa juustoa esim.

Toisina päivinä haluan vaikka kalliimpaa lihaa ja hauduttaa kauan uunissa, silloin lisukkeet, leivät margariinit halvimpia. Budjetti pysyy.

Vierailija
6/11 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, mitä on heräteostos. Sipsejä, kaljaa, pullapitko, punalaputettu jauhelihapaketti, hammastahnaa kun just muistin että se on loppumassa, kahvitarjous, mitä?

Heräteostoksista puhuttaessa kuulostaa ihan uskonlahkolaisten nutturapäiden hyminältä, miten kaupassa käydään nuhteettoman siivosti hakemassa vain se mitä kotona päätettiin. Marssitaan ohi kahvitarjouksen, jota ei muuten tiennyt.

Vierailija
7/11 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on se, joka ratkeaa heräteostoksiin. Ostaa 9 euron beef jerkyä tai jonkun kalliin juuston. Sitten nalkuttaa, jos minä jo etukäteen asian päättäneenä ostan kaksi euron limua ja paketin jäätelöä pakastimeen...

Kaiken huippu on se, kun nämä mässyt on ruokaa halvempia sekä kilohinnalta että pakettihinnalta. Jäätelöä saa halvemmalla kuin monia lihoja, (ei-sesonki-)kasviksista puhumattakaan.

Vierailija
8/11 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan ja hermojen säästö on mulla suurin syy siihen, että käyn ostoksilla vain kerran viikossa. Vähentää se myös heräteostoksia. Välillä kun on pakko käydä hakemassa lisää tuoretta salaattia tms., on ihan liian houkuttelevaa napata mukaan myös jotakin herkkua. 😀

Vierailija
9/11 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1x heräteostoksia

vs

7 x heräteostoksia

Entä jos vaan tietoisesti jättää ne heräteostokset ostamatta= 0x7, mikä siinä on niin vaikeeta??

Niin, miksi niitä ei siis jättäisi myös sillä yhdellä kerralla. 

Vierailija
10/11 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, mitä on heräteostos. Sipsejä, kaljaa, pullapitko, punalaputettu jauhelihapaketti, hammastahnaa kun just muistin että se on loppumassa, kahvitarjous, mitä?

Heräteostoksista puhuttaessa kuulostaa ihan uskonlahkolaisten nutturapäiden hyminältä, miten kaupassa käydään nuhteettoman siivosti hakemassa vain se mitä kotona päätettiin. Marssitaan ohi kahvitarjouksen, jota ei muuten tiennyt.

Esim. uutuustuotteet. Siksihän niitä niin paljon tulee, että nappaa siitä kokeiluun. Makaronihyllyllä voikin alkaa tehdä mieli lasagnea, vaikka piti tehdä makaronilaatikkoa. Suunnitelma vaihtuu lennosta ja lasagnelevyjen lisäksi kyytiin päätyy lasagnekastikkeet.

Ja totta kai myös ne herkut. Ei se karkkihylly syyttä suotta ole aina kassojen edessä.

Vierailija
11/11 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppoa käydä kerran viikossa kaupassa jos omistaa auton tai mukana on monta kantajaa? Lasten rattanne myös iva apu viikon ruokaostoksiinne. On toki kauppa kassi palvelu mutta se maksaa.Kaikilla ei rahaa palvelumaksuihin.Itse käyn ruoka ostoksilla ehkä 2 tai 3 päivän välei?En jaksa kantaa käsi ja olkapää vaivojen takia raskasta mitään.Kyllä oiva reppu on aina käytössä arkena ja juhlassa.Pienemmät on ostokset yksin asuvaa.Niskassa tuntu kyllä ja olkapäissä kun repussa 1,5 l,esimerkisi.Wissy vesi pullo ja 2 valmiasteriaa.Unohtamatta 1l kaurakahvi juomaa.Repussa on myös ulkoilessani aina kirja,kamera, juuri laitettu pienempään pullon wissy-vettä ja hedelmä? Ei tarkoita olen kaupaan alvariin menossa,kun reppu selässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan