Menin tyhmänä lainaamaan naapurin mummulle "ruokarahaa" ja selvisi että oli käyttänyt ne pelaamiseen, ja sitten kerjännyt muilta naapureilta lisää rahaa
Yksi naapuri oli saanut kirkolta kaksi kassillista ruokaa kun oli kertonut tämän mummun tilanteesta. Oli saanut vihaisen vastaanoton toimittaessaan ruokia. Kuulemma mummu on allerginen sille, tälle ja tuolle, eikä pidä kun tietystä leivästä yms. siksi apu olisi pitänyt antaa rahana. Eipä kelvannut sekään vaihtoehto, että mummu tekisi listan allergioistaan. Enpä taida enää auttaa ja rahojani tuskin koskaan enää näen.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Paljon lainasit?
30€ eli ei nyt maata kaada, mutta itsekin opiskelijana ne rahat olisi tullut tarpeeseen.
Ap
En tiedä onko tämä nykypäivänä mahdollista, mutta itse sain aikoinani kelasta maksusitoomuksen ruokakauppaan, muistaakseni 40€. Ehkä mummu voisi kysyä sellaista?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tämä nykypäivänä mahdollista, mutta itse sain aikoinani kelasta maksusitoomuksen ruokakauppaan, muistaakseni 40€. Ehkä mummu voisi kysyä sellaista?
Mä vähän luulen, että se ei Veikkauksen pelikoneeseen käy se maksusitoumus.
Tee huoli ilmoitus mummosta ja sano että tällä on todella paha peliriippuvuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän luulen, että se ei Veikkauksen pelikoneeseen käy se maksusitoumus.
Tämä. Tai sitten myy sen maksulapun kaupan edustalla halvemmalla jollekulle (vai pitääkö siinä näyttää henkkarit?) ja pelaa ne rahat.
No jos olet lainannut rahat, niin pyydä häntä maksamaan takaisin?
Mikset jätä mummoa rauhaan? Ei pidä sekaantua muiden asioihin, eikä ikinä lainata rahaa jonka olettaa saavansa takaisin.
Paljon lainasit?