Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan nenä. Vuosituloraja tuli täyteen lokakuun liksassa.

Vierailija
25.10.2006 |

Loppuvuosi ylemmällä pidätysprosentilla: 44,5 %

Jippii ;((((

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vaan mutta tilillä on vielä viis ja puol tonnii ja seuraava liksa (tosin netoltaan pienempi) tulee jo kahden viikon päästä.

Niin ja meni väärin toi loppuvuoden prossa, se on 48,5 %

Viis siitä, joulukuussa tulee veronpalautukset. Yleensä mulla menee verot melkein +/- nolla mutta viime vuodelta jäi etukäteen huomioimatta kotitalousvähennys. Palautusta tulossa pari sata ?

Tämän vuoden palkankorotukset (melkein 300e) sai aikaan sen, että loppuvuosi menee korotetulla prossalla. Rahat siis tienattu jo etukäteen...

Vierailija
2/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvata saattaa, miten paljon joudun maksamaan mätkyjä kun veroprosenttiheitto oli melkein 10prossaa, koska olin aikaisemmin opiskelija. Verot pitää maksaa joko ajallaan, vähän jälkikäteen tai kertarysäyksellä. Eli ei voi valittaa, maksettava on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei säälitä yhtään.

Vierailija
4/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketa uusi %. Sen voi tehdä vero. fi. Ainakin voit siellä tsekata, että millaiseksi % muodostuu

Vierailija
5/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit muuttanut aikaisemmin veroprosentin suuremmaksi, olisit vaan maksanut veroa vähän ' etupainotteisemmin' . Nyt saat sitten maksaa niitä alkuvuoden veroja.

Ihanaa tämä progressiivinen verotus.

Minulla on kk-kohtainen raja, jolloin ylityksen tullessa joka kuukausi menee osa ylimenoprosentilla ja ei tule vuoden lopussa yllätyksiä. Sen sai valita itse, työnantajalle toimitettavassa verokortissa oli valinta A tai B. Muistuuko mieleen?

Vierailija
6/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tietääkseni ihan oikea. Ei se tarkoita että kokonaisveroprosenttisi on 44 ja risat, vaan sen avulla nostetaan kok. veroprosenttia että saadaan sitä progressiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi