Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*+*+*Ensikot keskiviikkoon*+*+*

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti herätä viemään lakanapyykkiä pesutupaan :( Väsyttäis, niistätyttäis ja yskittäis... Ehkäpä tämä tästä :)

Mitens Saikku? Tilannetiedotusta kehiin! Onneksi torstaiaamuun ei ole pitkä aika :D *bd*bd*bd*

Rouvavauva oli käynyt kurkkimassa :) Oih, onnea vielä kovasti matkaan. Kuulostaa hienolta tuo rv6+ :) Aikamoinen paljastumisen riski kyllä taitaa olla, jos on kahdet kekkerit noin peräkkäin... Onko niissä samaa porukkaa? Tyhjentelet lasisi aina kukkaruukkuihin tai muihin yhtä fiksuihin paikkoihin ;) Miestäkään ei kannata ihan änkyrään juottaa, heh.

Bianco - jospa se tuhru olisi nyt sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa!! *bd* Tosin mullakin oli viime kierrossa viisi päivää ennen tädin tuloa hieman tuhrua... Nosti odotukset jo aika korkealle, mutta mutta.

Toivotaan, että on sulla plussan merkki :)

Toivotaan, että margen pöllyttelyt ovat tuottaneet tulosta :D *bd*

Jeps, nyt alkaa ne lakanat olemaan ripustuskunnossa. Palailen illalla tarkistelemaan teidän kuulumiset :) *vilk*

Vierailija
2/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-k: mä oon kyllä tykänny niistä mammaksin liuskoista. tilasin joskus 10 ovistikkua ja 2 raskaustestiä. niissä ei oo mitään viivan paikkaa, joten tulos on musta luotettavasti ja helposti luettavissa. ja kuulema pystyy puolittamaankin. ite en oo kokeillu. ehkä kantsii aloittaa tikuttelu vähän aiemmin kuin tuo kp18, jos kierto onkin lyhyempi. oisko jossain ollut, että kannattaa aloittaa sen lyhyimmän kierron mukaan. tsemppiä oviksen pongailuun!

LiVe: Ihanaa lakanapyykkipäivää! Mun pitäis varmaan kans.. Sataakohan ulkona vettä? Jos veisin petivaatteetkin ulos..

No, sitten taas tilannetiedotus, jossa ei mitään uutta: eilen tilasin mammaksilta kolme raskaustestiä. toivottavasti ehtii huomiseksi.. pitäisköhän kuitenkin hakea tänään apteekista yks, jotta pääsen heti aamulla testaamaan. päiväposti taitaa tulla vasta puolenpäivän aikaan. nippailutkin on tainnut hävitä kuin tuhka tuuleen. yritin aamulla oikein venytelläkin sängyssä, mut mitään ei tuntunut.. Piinailut jatkuu...

-Saikku kp34/30-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas Saikulla tosi jännät paikat. bdbdbdbd :) toivotaan että se plussa sieltä pärähtäis niin saatais joku plussannu tällekkin viikolle.

Itellä jännäys alkaa ens viikolla. Jos tiistaina ei tätiä näy niin tää ei kyllä malta olla testaamatta vaikka varmaan kannattais ootella siitä huolimatta. Ei oo oikeen toi kierron pituus selvillä. Oviksen kyl pongasin ja siitä se 14 pv. Tuskin maltan odottaa. (Hihkuu itsekseen, ja alkaa seota jo nyt :D)

Vierailija
4/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännättää Saikun puolesta. plussaa! ++++++++

Itellä ku ei ole mitään ihmeellistä ootettavaa..

Haluttais alkaa jo tikuttelemaan, mutta 1. nyt on vasta kp2 ja 2. tikut on vasta tulossa. :D

Mies tuli onneksi kotiin, niin ei tartte yksin murehtia tätiä. nyt on joko 5. tai 6. yk menossa. pillerit jätin pois toukokuussa, mutta sillon ei virallisesti yrittetty ja käytettiin melkein joka kerta kortsuaki. Toisaalta joilleki voi riittää se ensimmäinen/ainoa kertakin.. Huoh. :/ Ei vaan meille.

Mitkä asiat voi vaikuttaa miehen hedelmällisyyteen? Onko se totta että juopottelulla mies vois ittensä väliaikaisesti steriloida? Entä nainen?

Estääkö alkoholin käyttö hedelmöittymisen?

Kertokaa muuten niistä vippaskonsteista. Mitä, punaviiniä, greippimehua? Miksi? Pitää ottaa ne käyttöön.. Mie oon jo aika surkeana että miksi meille ei lasta anneta...Mie taion meille semmosen. :)

Vierailija
5/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-k-: tätipahoittelut! No voi että, ihan ajattelin, että siulla olis nyt tärpännyt. Tsemppii uuteen yritykseen, kyllä se innostus varmaan taas nousee pintaan, kunhan täti häipyy. Joo, kyllä nuo Cerazetet saa multa ainakin jäädä ikiajoiksi unholaan. Jotain muuta ehkäisyä pitää harkita sitten joskus, kun sitä jälleen tarvitsee. Heh, onpas siun työkaveri tosiaan aika hedelmällinen tyyppi : ). Ai, että tätikivut väheni, kun lopetit pillerit? Useinhan se (kai?) on niin päin, että pillerit vähentää tätikipuja. No, hyvä niin, että sulla helpottivat. Maailman toisiksi kärsimättömin ihminen? Kukas se kärsimättömin on? : )

Maitikka: voi, miten hienoja uutisia, peukkuja! Joo, onhan se tietty mahdollista raskautua heti pillereiden lopetuksen jälkeen... mutta en kuitenkaan usko, että mulla kävis niin. Mutta sehän selviää tässä muutaman viikon sisään : ). Kiitos vaan peukutuksista...

Saikku: uuuuh, miten jännää! bdbdbdb ja plussasäteitä!

Live: no joo, hölmöt hormoonit liikkeellä tosiaan. Tätiä edelleen ihmetellään tai siis sitä, että mihis se on jäänyt kuppaamaan? Käyhän vielä vilaisemassa sitä pukua, josko vaikka siihen sitten päätyisitkin. Teettämisessä on kyllä oma stressinsä, että sinänsähän valmis on aina valmis. Sullakin flunssanpoikasta, sama täällä... paranemista!

Bianco: hyvä, ettet helpolla luovuta, se on oikea asenne! Ja kiva, kun päätit pysytellä tälläkin puolella.

L-puolelle siirtyville: hyvä, että olitte saaneet oman pinkan pystyyn sinne l-puolelle! Onhan se mukavampaa, kun on vanhoja tuttuja. Vaikka ei sinne tietysti _mukavaa_ ole siirtyä tietenkään! Mutta toivottavasti sieltä sitten mahd. moni pääsee tuonne o-puolelle, ja me täältä sitten sinne perässä myös. Ja nythän teidän kuulumisia voi sitten käydä niistä pinoista lukemassa, eikä teitä tarvitse etsiä ¿ympäri pinoja¿ : )

).( Flunssaa pukkaa päälle... hitsin vitsi. Myös mies on flunssassa, tuli niin surkeen näköisenä yövuorosta, että ihan säälitti. Ihan niin huono olotila ei mulla ole, mutta päätä ja lihaksia särkee, nenä vuotaa ja kurkku on kipee. No, lääkettä vaan naamariin ja kohta kotiin vällyjen alle lepäilemään.

*duhanenäinen* dajm

Vierailija
6/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-k; Mä oon tilaillu tuolta kotitesteistä ovistestejä ja ne on varmaan samoja, sellaisia liuskatestejä. Oon ollu tyytyväinen. Mulla kierrot heittelee 28-33 ja ton lyhyemmän mukaan oon tikutellu. Nyt alotin hyvissä ajoin ja vielä tänäänkin koitin, mut ois vissiin voinu jättää välistä (lue ON, niin tiedät ;))

Mehän mennään samoissa tuon yrityksen suhteen eli kans ehkäsystä luovuttiin samoihin aikoihin ja toukokuussa jo vähän epävirallisesti yriteltiin. Nyt siis kans 6. yk menos =) Kyllä sitä jo itelläkn hiukan epätoivonen olo ja varsin malttamaton olen minäkin! Taiothan meille kans samalla ja varmaan moni muukin täällä ottaa mieluusti käärön ;)

Saikku sen kun pitää meitä ja itseään jännityksessä! Kyllä mä jo repeäisin!

Buuffa, oli aika mikä aika tahansa, tuntuu se liaan pitkältä! Toivotaan piinailulesi paras tulos bd

Dajmille höyryävän kuumaa keittoa, parantelehan itseäsi¿

ON: Voi rakkaus sentään! Tutkimaton on kyllä mun kroppa! En tiedä itkeä vai nauraa! Tein sitten ihan huvikseni vielä tänään ovistestin, nyt siis kp19¿Ja niinhän siihen pärähti tummaakin tummempi viiva! Se kontrolliviiva näytti aikas haalealta vieressä. Nauroin, että nyt niitä plussia sitten tulee oikein urakalla, kun tätä aikasemmin en sitä oo montaa kertaa saanu. Että semmosta! Mitä tän sit pitäs tarkottaa? taidan mennä hiukan pihahommiin, jospa saisin päätäni selvennettyä..

++++tuulia, puhaltelee marge

Vierailija
7/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan epista...ma vasta juon aamukahvia ja yritan paata kayntiin ja te paasette jo kotiin...

Saikku: bdbdbdbd, toivottavasti siella on pikkusimppis jo matkassa mukana. Tuuthan sit heti kertomaan mika tilanne.

s-k: meilla on kanssa 5 yk menossa. rupee oikeesti pelottamaan, etta kauan tassa viela menee. Ma en ole viela ovistesteja kokeillut, mutta ehka nekin pitaa ottaa kayttoon pian. Musta vaan tuntuu, etta aina ovis aikaan on jotain menoa. Viime oviksen aikaan olin suomessa kaymassa, marraskuun oviksen aikaan oon menossa yhteen konferenssiin, onneks vaan yhdeksi yoksi tosin.

Alkoholin kaytosta on kanssa kuullut, mutta jotenkin tuntuu omituiselta, etta se sterilois miehet valiaikaisesti. Suomessa kuitenkin alkoholin runsas kaytto on niin yleista, etta ei kai niita vauvoja tupsahtelis jos alkoholilla olis niin suurivaiktuus hedelmallisyyteen.

Hatahousulle piti sanomani, etta oon jostain lukenut kropan palautuvan entiselleen 7 vuodessa ja jos raskauksien valissa on tuo 7 vuotta niin elimisto kokee sen niin kuin ensisynnyttaja. Toivottavasti saat miehen pian kaannytettya.

Buuffalle ja Dajmille moi myos*vilkuttaa innokkaasti*

hauskaa iltaa siis kaikille

Vierailija
8/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi siis myos margelle o/

Ehka sulla on joku super ovis menossa, varmaan tulee lussa!!!! nyt vaan lisaa pollytysta!!!

nuutti

Vierailija
9/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kohta on jo viikonloppu. Tänään on nimittäin väsyttänyt aivan sairaasti ja työpäiväkin on mennyt ihan velttoillessa =)

Tädin paholainen oli löytänyt tiensä ainakin pingun ja s-k:n luokse pahoittelut ja ei muuta kuin uutta matoa koukkuun vaikka alkukierto onkin tosi tylsää aikaa.

Saikulla on tosi jännät paikat toivottavasti huomenna kuullaan +++++++ uutisia!!!!!!!!

Buffille myös plussa pöllytystä alkavaa piinailua varten!

Maitikki hyvä että gyneltä tuli hyviä uutisia ja toivottavasti tässä kierrossa onnistaisi!

S-K- noilla mammaksin ovistesteillä taisin muutamassa kierossa tikutella mutta en saanut niihin selkeästi tasavahvoja viivoja ( ainakaan omastamielestäni), joten vaihdoin Aconin liusketesteihin. Aconilla olen vasta parikertaa testannut ja saanut selkeämmän ovis plussa.

Hoyt täällä myös hieman outo olo kun niin moni siirtyi tuonne l-puolelle. Eikös me melko samoihin aikoihin aloitettu palstailemaan alkuvuodesta, toivottavasti muisti oikein. Ei auta kun napata plussat niin päästään siirrytään suoraan o-puolelle!

dajm paranemisia täällä myös yksi flunssainen. On tosi sitkeätä mallia yskiä ja niistää on saanut jo kohta kolmattaviikkoa, ei yhtään kivaa =(

Siten vielä pakollinen oma (.) kp 29/32-40 pikkuhiljaa alkaa jänskättää. Masussa nippailee, rintoja turvottaa ja aristaa eli voi olla ihan kumpaa vain!

Kaikille vilkutusta tasapuolisesti +++++++++ pöllytystä!

-hapö-

Vierailija
10/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli eli. eilen aamulla alkoi tuhruvuoto ja sitä se on edelleen... tein sit täänään testin (acon 10) ja sain kun sainkin siihen haaleaakin haaleamman viivan, kuitenki sellaisen että se näkyi eikä tavinnut valoavasten kattella. muistaakseni titi-uu joskus keroili että siin testissä ois viivanpaikka.. viiva oli sellanen harmaa, en uskalla väittää nähneeni siinä punaista. minä sitten reippaana tyttönä raahauduin lääkäriin ja pyysin että he tekisivät testin. tekivät sellaisen testin mis ei näy hcg:n tarkkaa arvoa, vaan sellasen joka antaa pos/neg vastauksen. lääkäri sitten soitti ja kertoi että testi oli näyttänyt negaa, mutta kävi vielä labrahoitajalta kysymässä että voiko se vielä muuttua positiiviseksi. labrahoitaja sanoi että oli itse ollut epävarma tuloksesta ja siksi pistänyt sen negatiiviseksi, koska ei siis saanut selvää plussaa esille. nyt mulla on pieni pää ihan sekaisin. en tiedä oonko vai enkö oo raskaana. ihan itku pääsi kun lääkäri soitti ja sanoi että on nega, olin jo kuvitellut että jes, nyt on kyllä tärpännyt, odotin että mulle kerrottais että olen raskaana. sit kun lääkäri kertoi ettet tulos ole välttämättä 100%varma, heräsi taas pieni toivonkipinä. tein heti kotiin tultuani apteekin oman testin ja se oli kyllä selvä nega (virtsa rakossa 2,5tuntia)

voih tätä epävarmuutta. argh. nyt jos täti tulee niin putoan kyllä todella korkealta ja kovaa...

-pingu- kp 39/36 ovulaatiosta 13päivää...

Vierailija
11/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mänäkin kävin ilmottautumassa tuonne l-puolelle, mutta ihan kokonaan en kyllä ajatellut tätäkään puolta hylätä. L-enskapinossa on vaan luontevampaa jakaa noita hoitoihin liityviä juttuja ja saada vertaistukea, mutta haluan olla koko sydämellä mukana myöskin teidän kuumeilussa.

Hoyt: Eli Biancon tavoin haluaisin pysyä teidän pinossa mukana :)

Kathy

Vierailija
12/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pingu: Kuulostaapa kinkkiseltä! Koitapa googlata ja kysellä, onko aconin testissä viivanpaikkaa. Ja sitten voit varmaan vaan odotella! Jos olet raskaana, kyllä se hormoni lisääntyy ja pian saat varman plussan!

Vierailija
13/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kathy ja Bianco: Eiköhän tehdä niin, että pidetään teidän kaikkien l-puolellekin kirjoittelevien tiedot pinossa mukana, niin on helpoin. Saahan ne sieltä sitten poistettua, jos haluaa ja jos joku haluaa tulla kokonaan takaisin niin on esittelyt valmiina. :)

Hapö: Muistelen myös, että melko yhtä aikaa alettiin täälä pyörimään. Mä tarkalleen 2.2.06. Tullut tuokin merkittyä tuohon " kuumeilukalenteriin" , kun se tuntu silloin niin isolta jutulta. Teillähän tuo yrityskin on alkanut samaan aikaan eli 02/06. Ei oo meilläkään vuoden rajapyykki enää niin kaukana, mutta silti ihan tarpeeksi kaukana. ;) Mä en miellä oikein, että yritystä ois kauaa takana, kun kierrot on ollut ihan sekaisin ja niin pitkiä, että tää taitaa olla vasta 6yk. menossa. Olen jo ajatellutkin, että jos ei tärppää niin varmaan yritetään tuon 1v. ajan ylikin, jos joku tolkku näihin kiertoihin tulis. Mulla jostakin syystä ei nyt vielä ole niin kova kiire tutkimuksiin. Sais olla rahatilannekin sitten sellainen, että pystyis sitten hyödyntämään kaikki hoidot, jos niin tilanne vaatis eikä jäis rahasta kiinni. Mitkä sun ajatukset asiasta on?

Pingu: Johan nyt on! Onko sitten, kun ovulaatiosta on vasta 13pvää niin hormonia ei ole vielä niin paljon elimistössä, että selvän tuloksen antas? Mitkä sulla on jatkosuunnitelmat? Testaatko kotona uudestaan vai käytkö lääkärissä? Voi hitsi, voin kuvitella sun piinailun määrän!

Nuutti, marge, dajm, saikku, LiVe, Buuffa! Tervehdys teille!

s-k: Greippimehua juodaan kierron alusta ovikseen asti n.1lasi päivässä. Kuulemma auttaa paksuunnuttamaan limakalvoa ja mahd. hedelmöittynyt munasolu kiinnittys paremmin. Punaviiniä juodaan n.1 lasi oviksesta olikos kierron loppuun asti. Auttaa hedelm. munasolun kiinnittymisessä. Tarkempaa tietoa mulla ei oo. Ei oikein muista enää. Ja multitabs 2+ vitamiineja syödään, jotta ravitsemustaso elimistössä ois ihanteellinen sikiölle ja se sais kaikki tarvittavat vitskut kehittyäkseen. Jossainkin maissa suositellaan aloittamaan esim.foolihapon syönti 3kk:tta ennen yritystä. Tarkentaa tietäjät!

marge: Yritämme teitä hellin ottein ohjata, neuvoa ja pitää kurissa kuumeilutaipaleenne ajan! ;) Niin ja tänne ei sitten ole tarkoitus jäädä kovin pitkäksi aikaa vaan hus pois o-puolelle! No, joo, aika samassa näyttää monen tilanne olevan, eli yritystä jo mukava taipale takana. Kulkekaamme tätä polkua siis yhdessä toisiamme neuvoen ja tukien.

ON: Tissit kipuilee tai siis oikeastaan yks tissi. Taitaa toi toinen olla ihan turha kapistus, kun mulla on aina ollu vaan vas.tissi kipeä kiertojen aikana. Eilen oli jotku jammailut mahassa, mutta tänään ei mitään kummempaa. Paleltaa ja väsyttää! Talvi tulee. Eli ei oo mitään hehkuttamisen arvoista tänään on:ssa. Mulla on r-testitkin loppu niin saa nähdä kuinka kauan tässä nyt sitten tätsyä odotellaan. Paikalliseen apteekkiin en kehtaa mennä, joten pitää netistä tilata, jos siltä näyttää.

Romaani loppuu tähän! :)

Hoyt kp26 (ärsyttää, kun kp:t menee kalenterin päiviä yhden edellä niin ei voi olla laskematta joka päivä!)

Vierailija
14/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille enskoille. Olen tässä jonkin aikaa pysytellyt pois palstailemasta kun tuntui että alkaa ressaamaan liikaa. Vielä näyttää olevan joitain " vanhoja" mukana, mutta paljon on uusiakin saapunut joukkoomme. Ja monet on näköjään plussaillutkin. Toivottavasti tässä itse oltais menossa nyt perässä. Siis vihdosta viimein tässä kierrossa onnistuin oviksen bongaamaan ihan useamman oireen ja tikkkujen kanssa. Sitten sitä on tässä ihmetelty tuota hassua vähäistä vuodon tapaista tiputtelua, toivottavasti olisi sitä kiinnittymistä nyt sitten vihdosta viimein. Ja jos ei se sitä ole niin on ainakin hieman helpottunut olo että ainakin ovulaatioita tapahtuu ja toivoa olisi. Eikä tässä muutenkaan vielä lusikkaa olla nurkkaa heittämässä, eihän yritystä ole vielä takana kuin 7tai 8 kiertoa, nyt en ihan varma ole.(Hassua muuten, tällä hetkellä ei ole edes kp:stä hajua, olen onnsitunut siis lopettamaan turhan stressaamisen) Tuntuuhan se tylsältä kun ajattelee että jos olisi heti tärpännyt ei olisi enää kauaa kun saisi sitä omaa kääröä kanniskella. Mutta uskon että se kaikki tapahtuu kun sen aika on, vaikka sitten pienellä avustuksella jos ei ihan luomusti onnistuisikaan.

Mutta mukavia illan jatkoja ja viikon jatkoja kaikille enskoille. Koitan tässä aina silloin tällöin palstailla ja ainaskin käyn lueskelemassa muitten kuulumisia.

Emka-

Vierailija
15/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa Saikulla tosiaan jännät ajat menossa. Voi kun pian saisin itsekin jännäillä...

Aika monella taisi olla 6.yk. menoillaan tai alkamassa, ainakin marge, s-k ja Hoyt, heille kovasti toiveita. Minun molemmat lapset ovat saaneet alkunsa melkein tasan puolen vuoden vauvailun jälkeen. Eli luultavasti (toivottavasti) pääsette siirtymään sinne O-puolelle jo ennen kuin itse saan edes vauvalupaa.

s-k:lle ja Dajm:lle tiedoksi, että se kärsimättömin ihminen löytyy täältä. Johan sen paljastaa nimimerkkikin...

Pingu: Koita nyt vähän likistää sitä hormoonia lisää, että saat selvän plussan. Toivon, että se sieltä on tulossa.

Hassua miten mäkin muka tunnen jo kaikenlaisia " oireita" kun lueskelen näitä teidän kirjoituksia ja myötäelän mukana. Välillä on muka jo pahaolokin (oksensin edellisissä raskauksissani yötä päivää 4 ensimmäistä kuukautta). Mut nythän mä olin melkei ensisynnyttäjä. Kiitti Nuutti!

Plussatuulia toivottelee

-Hätähousu-